abonnement Unibet Coolblue
  zondag 10 maart 2024 @ 12:10:57 #126
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_212768971
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 08:51 schreef prunus het volgende:

[..]
Het is een inbreuk op de privacy, tenzij ze echt een profiel hebben gelinkt (en dan nog :o). Maar zoals ik het heb begrepen ben je echt op zoek gegaan met een beetje info en dat vinden mensen eng en is wel een inbreuk op privacy.

Neem nou maar aan dat zoiets je niet verder gaat helpen om iemand te vinden.
Inderdaad, dit dus. Het zijn ook meestal de meest wanhopige types die het doen. Blijven berichten achter elkaar doorsturen terwijl je er helemaal niet op zit te wachten.
Het mooie is, dat ze dan na een paar weken of maanden weer dezelfde berichten sturen, en vergeten zijn dat ze dat eerder hebben gedaan. Dus waarschijnlijk doen ze het bij heel veel vrouwen. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_212769110
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 08:54 schreef prunus het volgende:

[..]
Wat jammer. Is het misschien een optie om eens met een andere blik naar vrouwen te kijken en open te gaan staan voor hele andere types? Dat kan soms best goed uitpakken.
Wat bedoel je met hele andere types?
pi_212769233
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2024 12:10 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Inderdaad, dit dus. Het zijn ook meestal de meest wanhopige types die het doen. Blijven berichten achter elkaar doorsturen terwijl je er helemaal niet op zit te wachten.
Het mooie is, dat ze dan na een paar weken of maanden weer dezelfde berichten sturen, en vergeten zijn dat ze dat eerder hebben gedaan. Dus waarschijnlijk doen ze het bij heel veel vrouwen. :')
Nou ja. Voetballers en influencers doen precies hetzelfde. Maar als die in de dm sliden is het plotseling wel gewenst
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  zondag 10 maart 2024 @ 12:38:27 #129
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_212769294
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2024 12:33 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Nou ja. Voetballers en influencers doen precies hetzelfde. Maar als die in de dm sliden is het plotseling wel gewenst
Ehm nee? :')
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 10 maart 2024 @ 13:00:14 #130
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_212769525
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2024 12:33 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Nou ja. Voetballers en influencers doen precies hetzelfde. Maar als die in de dm sliden is het plotseling wel gewenst
Nee, waarom zou het dan ineens wel gewenst zijn? :{
pi_212769541
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2024 13:00 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Nee, waarom zou het dan ineens wel gewenst zijn? :{
Misschien bij jullie generatie niet hoor. Maar in de dm van willekeurige vrouwen sliden werkt gewoon als je een bepaalde status hebt
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_212769560
DM sliden kan prima, zo lang je 't maar netjes doet. En het werkt wellicht vaker niet dan wel.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 10 maart 2024 @ 13:03:19 #133
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_212769563
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2024 13:01 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Misschien bij jullie generatie niet hoor. Maar in de dm van willekeurige vrouwen sliden werkt gewoon als je een bepaalde status hebt
Dat zal dan meer met een bepaald type vrouw te maken hebben dan een generatie.
pi_212772329
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2024 13:01 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Misschien bij jullie generatie niet hoor. Maar in de dm van willekeurige vrouwen sliden werkt gewoon als je een bepaalde status hebt
Ja kan. Maar ging hier om een man die op basis van een profiel op een datingsite een vrouw gaat opzoeken op sociale media en dan gaat benaderen. Dat is vreemd. Als je op die datingsite al geen match of reactie krijgt wat denk je er dan mee op te schieten, behalve dat je overkomt als een opdringerig persoon die privacy niet respecteert.
pi_212772617
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 12:05 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Niet echt, ik heb dan gewoon geen fysieke aantrekkingskracht en dan is het direct al wel klaar.
Oh ja, snap ik en dan houdt het op. Jammer voor je dat het niet lukt in ieder geval.
pi_212773378
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 14:33 schreef g60forced het volgende:

[..]
Oh ok... we moeten ons zorgen gaan maken :+
Nee helemaal niet, juist een positieve ontwikkeling toch
pi_212774211
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 16:15 schreef prunus het volgende:

[..]
Oh ja, snap ik en dan houdt het op. Jammer voor je dat het niet lukt in ieder geval.
Ja, dat is vervelend inderdaad, maar dat is wie je bent, je kan die kieskeurigheid moeilijk uitzetten. :P
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 10 maart 2024 @ 20:45:33 #138
82489 Airforce1
Gina Carano
pi_212776926
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 16:06 schreef prunus het volgende:

[..]
Ja kan. Maar ging hier om een man die op basis van een profiel op een datingsite een vrouw gaat opzoeken op sociale media en dan gaat benaderen. Dat is vreemd. Als je op die datingsite al geen match of reactie krijgt wat denk je er dan mee op te schieten, behalve dat je overkomt als een opdringerig persoon die privacy niet respecteert.
haha heerlijk die zure reacties :s)
laat ik het even rustig formuleren, je naam en woonplaats staat bij een datingsite, ik als man moet meer moeite doen om een reactie of überhaupt een like te krijgen, wat is er dan zo erg om 1 bericht! ik zeg nogmaals 1! ( ik blijf echt niet aan de gang om berichten te sturen via facebook :') ) en als je op facebook zoekt op naam en plaats degene ook kan vinden. en ja dan doe ik dat maar. en of ze schrikken,of ik krijg een bericht terug en wordt het toch nog leuk. vaak zijn degenen die een bericht terug sturen al in een relatie en zeggen dat eerlijk.

mensen lees aub tussen de regels door. dan leef je makkelijker
I'm bangin from Belize to Tel Aviv on the Red Sea
Racin' Saddam Hussein on Kawasaki jet skis-Rass Kass
  zondag 10 maart 2024 @ 20:49:32 #139
82489 Airforce1
Gina Carano
pi_212777077
ik zou juist blij worden van een andere benadering :D maar daarom zitten wij als allemaal verschillende mensen hier op fora en datingsites het elkaar te moeilijk te maken :'( :D
I'm bangin from Belize to Tel Aviv on the Red Sea
Racin' Saddam Hussein on Kawasaki jet skis-Rass Kass
  zondag 10 maart 2024 @ 21:24:02 #140
82489 Airforce1
Gina Carano
pi_212778102
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 08:51 schreef prunus het volgende:

[..]
Het is een inbreuk op de privacy, tenzij ze echt een profiel hebben gelinkt (en dan nog :o). Maar zoals ik het heb begrepen ben je echt op zoek gegaan met een beetje info en dat vinden mensen eng en is wel een inbreuk op privacy.

Neem nou maar aan dat zoiets je niet verder gaat helpen om iemand te vinden.
privacy en online, dat is iets tegenstrijdigs... en misschien vindt ik hierdoor juist wel iemand 8)7
I'm bangin from Belize to Tel Aviv on the Red Sea
Racin' Saddam Hussein on Kawasaki jet skis-Rass Kass
pi_212787877
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 20:41 schreef Airforce1 het volgende:
het is hier aardig rustig haha, blijkbaar zit ik nu in de date periode terwijl de rest van de users hopelijk gelukkig zijn.

ik zit natuurlijk op datingsites, maar die leveren mij echt niks op, ik zou er bijna van gaan doemdenken dat ze mij voor de gek houden met links en rechts geswipe naar profielen die mij over het hoofd zien..dus wat doe ik dan als halve nerd, ik zoek op de naam van een leuk iemand die ik zag op een datingsite, en ga zoeken op die naam op facebook..en als ik ze vindt schrijf ik ze een prive bericht en ja ik stuur wat luchtigs en geen psycho shit,dat komt later _O- , en natuurlijk niet openbaar op haar profiel! maar daar wordt op een enkele uitzondering ook niet op ingegaan. ik snap dat je denk jezus weer een gek op facebook, maar als je al niet eens de moeite neemt om te antwoorden? ik weet dat ik teveel aan het zoeken ben, maar daarvoor zoek ik toch contact online. met andere woorden,het is allemaal een geklooi :D :'(
Eng dit. Meerdere mannen hebben dit bij mij ook gedaan en die bonjour ik er meteen uit. Stalker gedrag.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_212788181
Ik hoor van collega's vaak genoeg dat mensen in hun DM komen. Los van dat het bijna nooit wat wordt tenzij de jongen in kwestie knap is, nemen ze het gewoon luchtig op en nemen het niet heel serieus. Maar als het een knap iemand is hoor ik wel eens van "omgg!! hij is knap blabla" en dan maak je zeker kans als totaal vreemde die in iemand's DMs geslide is.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_212791409
Hmm via een datingsite zou ik wel raar vinden (nog nooit meegemaakt voor zover ik mij kan herinneren). Wel dat het via via is, dus dat je gemeenschappelijke kennis(en)/vriend(en) hebt. En dat je iemand weleens ergens hebt gezien, al is het nog nooit gesproken. Maar zoeken aan de hand van gegevens op een datingapp.. nee. Ach zou het niet zo snel doen via een datingapp opzoeken, maar als je denkt dat je het kan maken dan doen. Wie weet waarderen sommige mensen het inderdaad wel!
  maandag 11 maart 2024 @ 22:26:18 #144
82489 Airforce1
Gina Carano
pi_212792400
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2024 17:37 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
Eng dit. Meerdere mannen hebben dit bij mij ook gedaan en die bonjour ik er meteen uit. Stalker gedrag.
haha je echt eng :D , maar dan ga ik er maar vanuit dat je iets slechts hebt meegemaakt..nogmaals ik stuur een 1 gewone vraag via facebook, en als er geen reactie komt prima! ik ga echt geen reacties forceren 8)7

als je 1 bericht van een onbekend iemand als stalkerig vindt ga dan alsjeblieft OFF LINE
I'm bangin from Belize to Tel Aviv on the Red Sea
Racin' Saddam Hussein on Kawasaki jet skis-Rass Kass
  maandag 11 maart 2024 @ 22:28:57 #145
82489 Airforce1
Gina Carano
pi_212792445
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 17:57 schreef Discombobulate het volgende:
Ik hoor van collega's vaak genoeg dat mensen in hun DM komen. Los van dat het bijna nooit wat wordt tenzij de jongen in kwestie knap is, nemen ze het gewoon luchtig op en nemen het niet heel serieus. Maar als het een knap iemand is hoor ik wel eens van "omgg!! hij is knap blabla" en dan maak je zeker kans als totaal vreemde die in iemand's DMs geslide is.
PRECIES. wie heeft er regels verzonnen om iets te doen zoals men denkt dat het hoort..volgens mij loopt het leven prettiger als je je wat minder aantrekt van hoe het hoort..

maar ik was vroeger ook meer bang voor een reactie van anderen
I'm bangin from Belize to Tel Aviv on the Red Sea
Racin' Saddam Hussein on Kawasaki jet skis-Rass Kass
  maandag 11 maart 2024 @ 22:42:20 #146
82489 Airforce1
Gina Carano
pi_212792625
ik zit ook de oudere topics terug te lezen voor info en ervaringen van mensen, en zie een reactie uit 2020 die precies beschrijft hoe ik nu ook datingsites ervaar..

Nou ik wil dat juist niet. Maar ik kan swipen tot ik een ons weeg. Daarom al beetje klaar.
Ik heb er gewoon een keer 100 ofzo geliked zonder naar de foto te kijken als experiment om te zien of er wat leuks uit zou komen. Nou van paar een berichtje terug zelf.
Dat is ook al zoiets, vrouwen reageren zelden zelf. Het moet altijd van mij komen en met vragen etc om een gesprek op gang te krijgen. 0 inititatief van vrouwen meestal. Dus als er eentje is die dat wel doet dan zijn het iig plus punten . En ok klets dan gewoon eens beetje en vraag zelf eens wat ipv ik alle vragen moet stellen. Maar doen ze niet hoor 9/10 iig niet
I'm bangin from Belize to Tel Aviv on the Red Sea
Racin' Saddam Hussein on Kawasaki jet skis-Rass Kass
  maandag 11 maart 2024 @ 23:01:10 #147
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_212792763
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 22:42 schreef Airforce1 het volgende:
ik zit ook de oudere topics terug te lezen voor info en ervaringen van mensen, en zie een reactie uit 2020 die precies beschrijft hoe ik nu ook datingsites ervaar..

Nou ik wil dat juist niet. Maar ik kan swipen tot ik een ons weeg. Daarom al beetje klaar.
Ik heb er gewoon een keer 100 ofzo geliked zonder naar de foto te kijken als experiment om te zien of er wat leuks uit zou komen. Nou van paar een berichtje terug zelf.
Dat is ook al zoiets, vrouwen reageren zelden zelf. Het moet altijd van mij komen en met vragen etc om een gesprek op gang te krijgen. 0 inititatief van vrouwen meestal. Dus als er eentje is die dat wel doet dan zijn het iig plus punten . En ok klets dan gewoon eens beetje en vraag zelf eens wat ipv ik alle vragen moet stellen. Maar doen ze niet hoor 9/10 iig niet

Het is ook vermoeiend om met tientallen matches een interessant gesprek te voeren. Alle vrouwen hebben over het algemeen honderden matches, dan kies je alleen degene uit die je qua uiterlijk echt aanspreken.
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
pi_212792857
Datingapps zijn nou ook eenmaal verschrikkelijk kut.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 11 maart 2024 @ 23:28:57 #149
82489 Airforce1
Gina Carano
pi_212793022
[quote]0s.gif Op maandag 11 maart 2024 23:11 schreef Discombobulate het volgende:
Datingapps zijn nou ook eenmaal verschrikkelijk kut.
[/quote

sowiesoa! :D leuke woordspeling trouwens..

en POETIN bedankt voor al die extra profielen van Oekraïners _O-
I'm bangin from Belize to Tel Aviv on the Red Sea
Racin' Saddam Hussein on Kawasaki jet skis-Rass Kass
  woensdag 13 maart 2024 @ 14:12:07 #150
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_212809886
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 22:42 schreef Airforce1 het volgende:
ik zit ook de oudere topics terug te lezen voor info en ervaringen van mensen, en zie een reactie uit 2020 die precies beschrijft hoe ik nu ook datingsites ervaar..

Nou ik wil dat juist niet. Maar ik kan swipen tot ik een ons weeg. Daarom al beetje klaar.
Ik heb er gewoon een keer 100 ofzo geliked zonder naar de foto te kijken als experiment om te zien of er wat leuks uit zou komen. Nou van paar een berichtje terug zelf.
Dat is ook al zoiets, vrouwen reageren zelden zelf. Het moet altijd van mij komen en met vragen etc om een gesprek op gang te krijgen. 0 inititatief van vrouwen meestal. Dus als er eentje is die dat wel doet dan zijn het iig plus punten . En ok klets dan gewoon eens beetje en vraag zelf eens wat ipv ik alle vragen moet stellen. Maar doen ze niet hoor 9/10 iig niet

Deze beschrijving is wel een hele herkenbaar, grotendeels precies mijn ervaringen met datingapps. In het begin heel fanatiek proberen een leuk gesprek op gang te brengen. Maar als je dat moet forceren of echt elk woord er zo'n beetje uit moet trekken kost dat ontzettend veel energie. Ben ook al in geen jaren meer op date geweest, heb daar echt geen zin meer in. Ik neem die apps dan ook niet meer serieus, gebruik het als 'vermaak' als ik eens op de pot zit te schijten ofzo. Bij nieuwe matches neem ik de moeite ook niet meer om het gesprek te beginnen wetende dat het toch voor niets is.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')