Het uiterlijk kun je toch wel veranderen? Als in andere kleding, piercings uit, ander kapsel. Weet niet of dat altijd gaat opbreken, misschien zijn er ook mensen die dat wat minder uit maakt?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 05:52 schreef Mijk het volgende:
[..]
[..]
Dit gaat niet eens om "er in geloven of niet", het is gewoon niet mogelijk, dus dat is direct al klaar. En dit is ook sterk psychologisch te onderbouwen.
Creepyquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:41 schreef Airforce1 het volgende:
het is hier aardig rustig haha, blijkbaar zit ik nu in de date periode terwijl de rest van de users hopelijk gelukkig zijn.
ik zit natuurlijk op datingsites, maar die leveren mij echt niks op, ik zou er bijna van gaan doemdenken dat ze mij voor de gek houden met links en rechts geswipe naar profielen die mij over het hoofd zien..dus wat doe ik dan als halve nerd, ik zoek op de naam van een leuk iemand die ik zag op een datingsite, en ga zoeken op die naam op facebook..en als ik ze vindt schrijf ik ze een prive bericht en ja ik stuur wat luchtigs en geen psycho shit,dat komt later, en natuurlijk niet openbaar op haar profiel! maar daar wordt op een enkele uitzondering ook niet op ingegaan. ik snap dat je denk jezus weer een gek op facebook, maar als je al niet eens de moeite neemt om te antwoorden? ik weet dat ik teveel aan het zoeken ben, maar daarvoor zoek ik toch contact online. met andere woorden,het is allemaal een geklooi
![]()
Hier zal ik mee stoppen als ik jou was. En dat je geen matches hebt ligt aan je profielfoto. Misschien een foto in de sportschool proberen?quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:41 schreef Airforce1 het volgende:
het is hier aardig rustig haha, blijkbaar zit ik nu in de date periode terwijl de rest van de users hopelijk gelukkig zijn.
ik zit natuurlijk op datingsites, maar die leveren mij echt niks op, ik zou er bijna van gaan doemdenken dat ze mij voor de gek houden met links en rechts geswipe naar profielen die mij over het hoofd zien..dus wat doe ik dan als halve nerd, ik zoek op de naam van een leuk iemand die ik zag op een datingsite, en ga zoeken op die naam op facebook..en als ik ze vindt schrijf ik ze een prive bericht en ja ik stuur wat luchtigs en geen psycho shit,dat komt later, en natuurlijk niet openbaar op haar profiel! maar daar wordt op een enkele uitzondering ook niet op ingegaan. ik snap dat je denk jezus weer een gek op facebook, maar als je al niet eens de moeite neemt om te antwoorden? ik weet dat ik teveel aan het zoeken ben, maar daarvoor zoek ik toch contact online. met andere woorden,het is allemaal een geklooi
![]()
Ik begrijp dat je gefrustreerd bent door de resultaten op datingsites, maar het is belangrijk om respectvol en niet opdringerig te zijn bij het benaderen van mensen. Iemand privé opzoeken op social media en vervolgens benaderen is echt niet oké. Het zorgt ervoor dat je helemaal geen ingang meer hebt als je dat al had, want mensen schrikken daarvan en het is niet goed om op dat niveau mensen ‘lastig te vallen’.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:41 schreef Airforce1 het volgende:
![]()
Dan nog steeds kun je niet zijn wie je bent en ga je direct een toneel op, recipe for failure.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het uiterlijk kun je toch wel veranderen? Als in andere kleding, piercings uit, ander kapsel. Weet niet of dat altijd gaat opbreken, misschien zijn er ook mensen die dat wat minder uit maakt?
waarom is een vrijblijvend bericht op facebook ineens creepeyquote:
dat bedoel ik,ik ben geen sportschool type en ik zou dan toneel spelen. nog een nuance ik krijg wel matches,maar die vallen mij tegen qua leeftijd, misschien omdat ik net de verkeerde leeftijd heb,en aangeef dat ik kinderen heb, ik noem maar iets..quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:02 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Hier zal ik mee stoppen als ik jou was. En dat je geen matches hebt ligt aan je profielfoto. Misschien een foto in de sportschool proberen?
dit is wel iets wat zou kunnen kloppen, ik ben aardig tegen het te moeten te betalen om een bericht bij een profiel te doorduwen als ik dit zo goed verwoord,soort nuchterheid. en als ze niet reageren stuur ik ook geen bericht terug,ik laat de keuze bij hun of er geageerd wordt. en ik zie het als als alternatief opzoeken. want op datingsites is er geen mogelijkheid om iets te vragen,maar puur afwachten..en ik gok dat vrouwen het gewoon voor het uitzoeken hebbenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:17 schreef prunus het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je gefrustreerd bent door de resultaten op datingsites, maar het is belangrijk om respectvol en niet opdringerig te zijn bij het benaderen van mensen. Iemand privé opzoeken op social media en vervolgens benaderen is echt niet oké. Het zorgt ervoor dat je helemaal geen ingang meer hebt als je dat al had, want mensen schrikken daarvan en het is niet goed om op dat niveau mensen ‘lastig te vallen’.
Misschien is het een goed idee om andere manieren te verkennen om nieuwe mensen te ontmoeten en sowieso om je aanpak op datingsites te heroverwegen. En vergeet ook niet: niemand is verplicht om te reageren, dus het is belangrijk om daar begrip voor te hebben. Als iemand niet reageert kun je denken: dan maar niet. Nogmaals opzoeken is dan wel een wat opdringerige actie.
Zie jij dat ook zo in nav deze reacties of kijk je er anders naar?
dit,als ik gelukkig was zat ik niet op die datingsites te klooien en op zoek naar iets wat misschien bij mij past gebaseerd op wat fotos en tekstquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:18 schreef Discombobulate het volgende:
Matches vallen bij mij ook tegen. Het is zoeken naar een speld in een hooiberg. Ben ik zo weer een half jaar verder voordat ik weer een date krijg.
Wat valt je tegen van de leeftijd van je matches?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:52 schreef Airforce1 het volgende:
[..]
dat bedoel ik,ik ben geen sportschool type en ik zou dan toneel spelen. nog een nuance ik krijg wel matches,maar die vallen mij tegen qua leeftijd, misschien omdat ik net de verkeerde leeftijd heb,en aangeef dat ik kinderen heb, ik noem maar iets..
dat is toch ironisch als je dat als inbreuk ziet, sociale media noemen ze het, maar oh wee als je te dicht in de buurt komt, ik begrijp het wel. ik was een paar jaar geleden ook niet zoals ik nu ben, en eigenlijk ook zo dat als ik een bericht van een onbekend iemand kreeg in de verdediging gingquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat valt je tegen van de leeftijd van je matches?
Op Tinder kun je toch een leeftijdsbereik instellen?
Tja, aanspreken op Facebook, ik reageer daar ook niet op eigenlijk. Zit sowieso bijna nooit meer op Facebook. Het voelt ook een beetje als een inbreuk op mn privacy, wat misschien wat onzinnig is, maar ik zit niet op Facebook om te daten. Overigens bestaat er wel zoiets als Facebook dating, misschien kun je dat ook nog proberen? Heb er zelf geen ervaring mee.
dat het niet goed gaat geeft niet,zolang er hier maar over gepraat wordt zonder veroordelingquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:48 schreef Medusa666 het volgende:
Hier gaat het ook niet goed in de liefde.
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:48 schreef Medusa666 het volgende:
Hier gaat het ook niet goed in de liefde.
Maar de hoop en geloof is er wel nogquote:
Dat valt wel mee. Maar je wordt er sowieso vrolijker van, dus dat is een win.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:40 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Maar de hoop en geloof is er wel nog![]()
Het is meer dat wanneer je zelf goed in je vel zit ook leukere partners kan aantrekken voor mijn gevoel. Daar werk ik naartoe.
Oh ok... we moeten ons zorgen gaan makenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:47 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Laatste tijd denk ik van beide super lief
ik acht mijzelf nu knap genoeg om in theorie zat vrouwen te kunnen krijgen...quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:32 schreef Airforce1 het volgende:
[..]
dit,als ik gelukkig was zat ik niet op die datingsites te klooien en op zoek naar iets wat misschien bij mij past gebaseerd op wat fotos en tekst
Het is een inbreuk op de privacy, tenzij ze echt een profiel hebben gelinkt (en dan nogquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:18 schreef Airforce1 het volgende:
[..]
dat is toch ironisch als je dat als inbreuk ziet, sociale media noemen ze het, maar oh wee als je te dicht in de buurt komt, ik begrijp het wel. ik was een paar jaar geleden ook niet zoals ik nu ben, en eigenlijk ook zo dat als ik een bericht van een onbekend iemand kreeg in de verdediging ging
Wat jammer. Is het misschien een optie om eens met een andere blik naar vrouwen te kijken en open te gaan staan voor hele andere types? Dat kan soms best goed uitpakken.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:18 schreef Discombobulate het volgende:
Matches vallen bij mij ook tegen. Het is zoeken naar een speld in een hooiberg. Ben ik zo weer een half jaar verder voordat ik weer een date krijg.
Neequote:Op zondag 10 maart 2024 08:51 schreef prunus het volgende:
[..]
Het is een inbreuk op de privacy, tenzij ze echt een profiel hebben gelinkt (en dan nog). Maar zoals ik het heb begrepen ben je echt op zoek gegaan met een beetje info en dat vinden mensen eng en is wel een inbreuk op privacy.
Neem nou maar aan dat zoiets je niet verder gaat helpen om iemand te vinden.
Niet echt, ik heb dan gewoon geen fysieke aantrekkingskracht en dan is het direct al wel klaar.quote:Op zondag 10 maart 2024 08:54 schreef prunus het volgende:
[..]
Wat jammer. Is het misschien een optie om eens met een andere blik naar vrouwen te kijken en open te gaan staan voor hele andere types? Dat kan soms best goed uitpakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |