In the jungle, the mighty jungle. The lion sleeps tonight.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En dan gaan we weer mensen in het wild ontmoeten?
Doe niet zo malquote:Op maandag 26 februari 2024 17:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En dan gaan we weer mensen in het wild ontmoeten?
Ik vind het fijne van een datingapp wel dat je ongeveer weet met welk doel iedereen er zit.
Ja, neuken natuurlijk. Nooit anders geweest.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind het fijne van een datingapp wel dat je ongeveer weet met welk doel iedereen er zit.
Nee, ik ga mn zolderkamer niet verlaten hoor!quote:
Naja, op e-matching hebben de meeste mensen wel zoveel moeite in hun profiel gestoken dat ik denk dat ze serieuze intenties hebben.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:33 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja, neuken natuurlijk. Nooit anders geweest.
Is Feeld niet meer iets voor jou?quote:Op maandag 26 februari 2024 17:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja, op e-matching hebben de meeste mensen wel zoveel moeite in hun profiel gestoken dat ik denk dat ze serieuze intenties hebben.
Tinder en Bumble enzo is wel een ander verhaal ja.
Hoe kom je daar nu weer bij? Is Feeld niet vooral iets voor mensen met een open relatie?quote:Op maandag 26 februari 2024 18:02 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Is Feeld niet meer iets voor jou?
Oja sorryquote:Op maandag 26 februari 2024 18:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu weer bij? Is Feeld niet vooral iets voor mensen met een open relatie?
Naja, ik heb niets tegen open relaties, maar ik vind een monogame relatie al genoeg uitdagingquote:Op maandag 26 februari 2024 18:16 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Oja sorrystuur ik je de verkeerde kant op. Ik heb er wel een mooie tijd mee gehad, bijzondere ontmoetingen en leuke contacten aan overgehouden.
Monogame relaties zijn een zeldzaamheid. Op een gegeven moment komt het verlangen naar een ander, dat is m.i. onvermijdelijk en vrouwen geven daar net zo aan toe als mannen. Dat is wat mij betreft vrij natuurlijk. Feeld is in dat opzicht een heel andere categorie. Op Tinder en Bumble staan de meer doorsnee profielen terwijl Feeld alternatiever is. Seks is overal, maar een echte ervaring is zeldzaam. Op Feeld ontmoet je vaak hoog opgeleide en succesvolle mensen die willen experimenteren of bijzonder wensen hebben, en inderdaad voor wie monogamie een illusie is. Ik heb meerdere malen mooie ervaringen gehad op mooie locaties en met mooie mensen die ook nog eens intellect bezaten. Dat heb je niet zo snel op Tinder of Bumble.quote:Op maandag 26 februari 2024 18:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja, ik heb niets tegen open relaties, maar ik vind een monogame relatie al genoeg uitdaging
Maar zat jij op Feeld voor een serieuze relatie, of meer voor seks?
Mooie omschrijving wel. Ik zou bijna eens gaan kijken op Feeld. Misschien zodra de lentekriebels komenquote:Op maandag 26 februari 2024 18:33 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Monogame relaties zijn een zeldzaamheid. Op een gegeven moment komt het verlangen naar een ander, dat is m.i. onvermijdelijk en vrouwen geven daar net zo aan toe als mannen. Dat is wat mij betreft vrij natuurlijk. Feeld is in dat opzicht een heel andere categorie. Op Tinder en Bumble staan de meer doorsnee profielen terwijl Feeld alternatiever is. Seks is overal, maar een echte ervaring is zeldzaam. Op Feeld ontmoet je vaak hoog opgeleide en succesvolle mensen die willen experimenteren of bijzonder wensen hebben, en inderdaad voor wie monogamie een illusie is. Ik heb meerdere malen mooie ervaringen gehad op mooie locaties en met mooie mensen die ook nog eens intellect bezaten. Dat heb je niet zo snel op Tinder of Bumble.
Misschien is het niks voor je, maar als je er voor gaat dan wens ik je een ervaring à la Eyes Wide Shutquote:Op maandag 26 februari 2024 18:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mooie omschrijving wel. Ik zou bijna eens gaan kijken op Feeld. Misschien zodra de lentekriebels komen.
kutzooiquote:Op maandag 26 februari 2024 18:33 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Monogame relaties zijn een zeldzaamheid. Op een gegeven moment komt het verlangen naar een ander, dat is m.i. onvermijdelijk en vrouwen geven daar net zo aan toe als mannen. Dat is wat mij betreft vrij natuurlijk. Feeld is in dat opzicht een heel andere categorie. Op Tinder en Bumble staan de meer doorsnee profielen terwijl Feeld alternatiever is. Seks is overal, maar een echte ervaring is zeldzaam. Op Feeld ontmoet je vaak hoog opgeleide en succesvolle mensen die willen experimenteren of bijzonder wensen hebben, en inderdaad voor wie monogamie een illusie is. Ik heb meerdere malen mooie ervaringen gehad op mooie locaties en met mooie mensen die ook nog eens intellect bezaten. Dat heb je niet zo snel op Tinder of Bumble.
en ik reageer even op het meest recente bericht hier,ik ben nog leuk aan het terug lezen in oude topics voor wat inzicht in de online hel van datingquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:27 schreef Airforce1 het volgende:
[..]
kutzooiik ben een sleeper cel member op fok,maar zit nu ook in de fase van oude relatie is over en hoe start je wat nieuws, begin je serieus of mogen er ook losse contacten zijn,want van feeld had ik nog niet gehoord ,maar zal vast niet goed aflopen omdat ik eerst de kat uit de boom kijk
Bij Feeld moet je vooral lef hebben en open staan voor niet alledaagse ervaringen. Dat is althans wat ik ervan heb opgestoken, nu vind ik het wel mooi geweest. Het is niet alleen seks, maar een aparte connectie die je met de mensen daar kunt opbouwen, over het algemeen met opgeleide mensen met een interessant verhaal / alternatieve levenswijze. Dat is best uniek, vind ik.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:27 schreef Airforce1 het volgende:
[..]
kutzooiik ben een sleeper cel member op fok,maar zit nu ook in de fase van oude relatie is over en hoe start je wat nieuws, begin je serieus of mogen er ook losse contacten zijn,want van feeld had ik nog niet gehoord ,maar zal vast niet goed aflopen omdat ik eerst de kat uit de boom kijk
snap ik. het is fijn dat je het mocht beleven,maar uiteindelijk zoek ik in mijn geval iets saai leuk en stabiel..maar ik zit soms natuurlijk ook met wat biertjes op te verlangen naar iets om de korte termijn die lust heet te proberen te dimmenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:26 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Bij Feeld moet je vooral lef hebben en open staan voor niet alledaagse ervaringen. Dat is althans wat ik ervan heb opgestoken, nu vind ik het wel mooi geweest. Het is niet alleen seks, maar een aparte connectie die je met de mensen daar kunt opbouwen, over het algemeen met opgeleide mensen met een interessant verhaal / alternatieve levenswijze. Dat is best uniek, vind ik.
zeker wetenquote:
ben op zoek naar iemand die ook van satire houdtquote:
maar als ik geen reacties krijg zit er ergens toch wat fout? het like of geen like is ook dom, ik like meer dan ik wil, en er komt niks terug, maar jij zegt stalkerig en sneu, maar het is eigenlijk sneuer om op die datingsite te gaan zitten betalen zodat je iets meer opties krijgt zoals een bericht sturen..quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:50 schreef MissButterflyy het volgende:
Als je geen reactie krijgt via datingsites moet je ze inderdaad niet ook nog gaan opzoeken via Facebook.
Ik krijg ook regelmatig berichten via messenger van wanhopige types en die belanden in het overige postvak, en zie ik ooit eens. En daar ga ik echt niet op reageren. Ik vind het stalkerig en sneu overkomen.
tering dit kan niet echt zijnquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:20 schreef Airforce1 het volgende:
[..]
maar als ik geen reacties krijg zit er ergens toch wat fout? het like of geen like is ook dom, ik like meer dan ik wil, en er komt niks terug, maar jij zegt stalkerig en sneu, maar het is eigenlijk sneuer om op die datingsite te gaan zitten betalen zodat je iets meer opties krijgt zoals een bericht sturen..
verwacht ook niet een verhelderend inzicht van jou? maar liever welquote:
ik zou toch eens rustig kijken naar de persoon en het bericht dat iemand stuurt? veel mensen zitten namelijk vast in verkeerde aannames, en ja als je hier in dit topic zitquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:50 schreef MissButterflyy het volgende:
Als je geen reactie krijgt via datingsites moet je ze inderdaad niet ook nog gaan opzoeken via Facebook.
Ik krijg ook regelmatig berichten via messenger van wanhopige types en die belanden in het overige postvak, en zie ik ooit eens. En daar ga ik echt niet op reageren. Ik vind het stalkerig en sneu overkomen.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm wel bijzonder, ik neem iig aan dat je gewoon op je foto's lijkt. Als hij een voorkeur voor een bepaald uiterlijk heeft, moet hij daar gewoon naar zoeken en niet gaan proberen vrouwen over te halen zich te veranderen naar zijn ideaalbeeld.
Maar goed, ik geloof niet in jezelf veranderen voor je partner, er zijn vast ook mensen die dat zelf geen probleem vinden en verwachten dat hun partner dat ook wel prima vindt.
Dit gaat niet eens om "er in geloven of niet", het is gewoon niet mogelijk, dus dat is direct al klaar. En dit is ook sterk psychologisch te onderbouwen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik geloof er niet zo in. Ook niet in veranderen qua gedrag.
Misschien dat iemand het even volhoudt in het keurslijf of zich anders voor kan doen, maar uiteindelijk gaat het knellen.
En dan krijg je van die verhalen van "Hij/zij is opeens zo veranderd".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |