Hm thanks. Door dit topic ook geleerd dat ik mij niet moet gedragen als een oud wijf die te graag wilt settelen en kinderen eruit wilt pompenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel leuk als een vrouw een beetje pit had en grappig deed. Maakte het gesprek ook veel leuker.
Als een vrouw dat min of meer letterlijk in haar profiel heeft staan zal dat veel mannen wel afschrikken ja.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:56 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Hm thanks. Door dit topic ook geleerd dat ik mij niet moet gedragen als een oud wijf die te graag wilt settelen en kinderen eruit wilt pompen
Werkt oprecht
Sowieso kinderen verzwijgen (ook wel eens meegemaakt).quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:58 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Als een vrouw dat min of meer letterlijk in haar profiel heeft staan zal dat veel mannen wel afschrikken ja.
Die zou ik ook weg swipen. Ik zag dat al zo veel, dat ze met een drankje op de foto staan. Laat iets zien van je hobby of iets spontaans, in plaats van een veertien in een dozijn foto van kijk mij eens sociaal zijn.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:16 schreef Airforce1 het volgende:
net als dat een mooie dame met een glas wijn op een profielfoto staat wel meer geaccepteerd wordt dan een man met een blik bier haha
Normale meiden of vrouwen lijken er gewoon niet meer te zijn soms. Je moet soms door een zee van kots om die ene parel te vinden.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:30 schreef Cruzinats het volgende:
Ik vind het best moeilijk te accepteren dat het spontane en onbezorgde in daten toch een beetje lijkt te verdwijnen naarmate je ouder wordt (30+). Bijna iedereen heeft op deze leeftijd wel een rugzakje en de spoeling begint ook flink dunner te worden. Ik merk dat veel matches snel heel subtiel beginnen te vissen naar hoe en wat om zsm te weten wat voor vlees men in de kuip heeft.
Ik heb zelf een dochter en vermeld dit niet expliciet in mijn profiel, maar als ze er naar vragen ga ik er natuurlijk niet over liegen. Ik zou zelf niet naar links swipen als een dame ook een kind heeft, zolang het er maar eentje is, lijkt me een eerlijke deal.
Valt me gewoon op dat naarmate je ouder wordt steeds minder leuke gewone dames zijn om rechts op te swipen. Veel excentrieke gevallen (dames die graag een luxe lifestyle willen en hier een geldschieter voor zoeken, dames die net iets te lang in een subcultuurtje zijn blijven hangen of juist dikke greta's die het al compleet opgegeven hebben en er bijlopen alsof ze al tien jaar gesetteld zijn), dan heb je ook nog vrouwen die nog ff met backpack een hele wereldreis willen maken en natuurlijk de tokkies die shag roken en blikje energy drinken als water.
Ik mis echt die normale meiden, maar die zijn waarschijnlijk allemaal al gesetteld, voor een goede reden ook natuurlijk. Als ik erop terugkijk was ik vroeger misschien gewoon te kieskeurig en arrogant. Heb veel leuke meiden laten lopen of laten vallen voor domme bullshit.
Dat geldt voor vrouwen hetzelfde!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Normale meiden of vrouwen lijken er gewoon niet meer te zijn soms. Je moet soms door een zee van kots om die ene parel te vinden.
Ik had erop geschreven dat ik een lange termijn relatie wilde maar dat is dus ook niet goedquote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:58 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Als een vrouw dat min of meer letterlijk in haar profiel heeft staan zal dat veel mannen wel afschrikken ja.
Hm, ik vind het zelf zo lastig dat er vooral gekeken wordt naar een (1e) foto.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Normale meiden of vrouwen lijken er gewoon niet meer te zijn soms. Je moet soms door een zee van kots om die ene parel te vinden.
dan snap ik niet dat we hier zitten te praten over deze shit...ironie hahaquote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:54 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat geldt voor vrouwen hetzelfde!
Aan wie zou het nu liggen?
Dan kunnen we mss hier eens elkaar ontmoeten?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:57 schreef Airforce1 het volgende:
[..]
dan snap ik niet dat we hier zitten te praten over deze shit...ironie haha
klopt, wat de een een mooie foto vindt is voor de ander het tegenovergestelde..of niet volgens het plaatje van een foto met zon,zee en strand op de achtergrond.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, ik vind het zelf zo lastig dat er vooral gekeken wordt naar een (1e) foto.
En dan ben je al onvoordeliger als je (zoals ik zelf dan vind) een wat minder pittig en leuk en mooi uiterlijk hebt.
Ik denk verder wel een "normale meid" ben, maar ik kies ervoor om niet op dating apps of site te zitten
Juist vanwege dat stukje vleeskeuring
ditquote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan kunnen we mss hier eens elkaar ontmoeten?
ik bekijk dan je profiel als je dit zegt! maar zie alleen wat afstandquote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan kunnen we mss hier eens elkaar ontmoeten?
Hm, ja, geen foto's in mijn FoBoquote:Op zondag 17 maart 2024 00:07 schreef Airforce1 het volgende:
[..]
ik bekijk dan je profiel als je dit zegt! maar zie alleen wat afstand
Ik bedoelde overigens wel meer in het algemeen - de mensen die hier posten en er behoefte aan hebben, elkaar ontmoeten indien er een soort 'match' isquote:Op zondag 17 maart 2024 00:07 schreef Airforce1 het volgende:
[..]
ik bekijk dan je profiel als je dit zegt! maar zie alleen wat afstand
Ik heb het bij meeten gehoudenquote:Op zondag 17 maart 2024 00:00 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik heb in het verleden met leuke fokkers gedate hoor.
mijn profiel is ook van voordat ik een vrouw leerde kennen,toen kwamen er 2 prachtige kinderen, maar liep de relatie tussen de ouders nergens heen.quote:Op zondag 17 maart 2024 00:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, ja, geen foto's in mijn FoBo
Maar wel heel wat te lezen
Maar ehm, afstand? Zitten we niet echt op 1 lijn?
Want bij jou kan ik nog veel minder vinden in je profiel
zou al meer succes zijn dan ik heb op datingappsquote:Op zondag 17 maart 2024 00:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik bedoelde overigens wel meer in het algemeen - de mensen die hier posten en er behoefte aan hebben, elkaar ontmoeten indien er een soort 'match' is![]()
ik stuur je een bericht op instagram!quote:Op zondag 17 maart 2024 00:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik bedoelde overigens wel meer in het algemeen - de mensen die hier posten en er behoefte aan hebben, elkaar ontmoeten indien er een soort 'match' is![]()
Ben ik ook wel met je eens. Het punt is dat sommigen de lat zo hoog leggen dat het niet realistisch is.quote:Op zondag 17 maart 2024 00:23 schreef Cruzinats het volgende:
Vleeskeuring ontkom je niet aan, ook in het echt niet. Waarom zou je dat trouwens ook willen? Een relatie zonder fysieke aantrekkingskracht is gewoon een veredelde vriendschap. Snap niet dat veel mensen dat blijkbaar wel oké vinden.
Welke insta?quote:Op zondag 17 maart 2024 00:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik stuur je een bericht op instagram!
Nou,....quote:Op zondag 17 maart 2024 00:23 schreef Cruzinats het volgende:
Vleeskeuring ontkom je niet aan, ook in het echt niet. Waarom zou je dat trouwens ook willen? Een relatie zonder fysieke aantrekkingskracht is gewoon een veredelde vriendschap. Snap niet dat veel mensen dat blijkbaar wel oké vinden.
Dit.quote:Op zondag 17 maart 2024 00:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben ik ook wel met je eens. Het punt is dat sommigen de lat zo hoog leggen dat het niet realistisch is.
sommige mensen houden niet van dat er een foto van je gemaakt wordt, waaronder ik, fotos zoek je toch ook alleen de mooie eruit. en een selfie! jezus wat een ellendequote:Op zondag 17 maart 2024 00:23 schreef Cruzinats het volgende:
Selfies?!quote:Op zondag 17 maart 2024 00:27 schreef Airforce1 het volgende:
[..]
sommige mensen houden niet van dat er een foto van je gemaakt wordt, waaronder ik, fotos zoek je toch ook alleen de mooie eruit. en een selfie jezus wat een ellende
Ik denk dat mensen door de komst van datingsapps en sites een heel ander beeld bij daten hebben gekregen. Het kan allemaal zo snel dat de tijd nemen er niet meer bij zit en er ook minder tot nauwelijks moeite voor wordt gedaan. Hoe vaak ik wel eens een dag niks gestuurd of gezegd heb omdat ik ook een leven heb, en ik meteen verwijderd werd met een tekst als: "Oh je neemt de tijd niet om me te leren kennen". Daar kan je best moedeloos van worden soms.quote:Op zondag 17 maart 2024 00:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou,....
[..]
Dit.
Ik ben echt geen vrouwtje wat maatje 34-36 is, en ik draag ook geen make-up.
Edit: maar ik denk heus dat ik wel wat te bieden heb, maar dan moet je wel de tijd nemen om me te leren kennen.
Ik ben niet fotogeniek en sta er altijd dom opquote:Op zondag 17 maart 2024 00:27 schreef Airforce1 het volgende:
[..]
sommige mensen houden niet van dat er een foto van je gemaakt wordt, waaronder ik, fotos zoek je toch ook alleen de mooie eruit. en een selfie! jezus wat een ellende
kijk liever gewoon een film als nightmare on elmstreetquote:
Och, wat dat betreft zit ik in dezelfde boot, en ik denk velen hier ook.quote:Op zondag 17 maart 2024 00:33 schreef Sally het volgende:
Maar... wellicht speelt bij mij ook mee..: ik ben als kind en tiener gepest.
Inclusief voor "lelijk" uitgemaakt.
Wat mn zelfvertrouwen wat dat betreft echt niet goed heeft gedaan, en ik gewoon niet zo'n vertrouwen heb in 'vleeskeuringen'.
En mensen (mannen in mijn geval) moeten toch wel een keer beseffen dat vrouwen niet altijd aan het ideale Barbie-beeld voldoen.
Hoop ik dan![]()
Natuurlijk moet er aantrekkingskracht zijn. Maar zelf val ik vooral op ogen, en kan de rest van het lichaam me minder schelen. Ook is er nog zo iets als aantrekking via geur (feromonen), daaraan kan je ook vaak wel veel opmerken.
Neem de tijd om me te leren kennen - en ja, ik heb ook gewoon een leven naast mn online leventje
Is dat veel gevraagd dan?
Er is uiteraard een reden dat ik niet op Dating apps zit, zoals ik al zei![]()
Nee, ook dat niet, want ik ben niet van de horrorquote:Op zondag 17 maart 2024 00:36 schreef Airforce1 het volgende:
[..]
kijk liever gewoon een film als nightmare on elmstreet
je verwoordt het eerlijk! maar mensen willen elkaar voor de gek houden met filters en nep gedrag wat op een gegeven moment niet meer werkt.quote:Op zondag 17 maart 2024 00:33 schreef Sally het volgende:
Maar... wellicht speelt bij mij ook mee..: ik ben als kind en tiener gepest.
Inclusief voor "lelijk" uitgemaakt.
Wat mn zelfvertrouwen wat dat betreft echt niet goed heeft gedaan, en ik gewoon niet zo'n vertrouwen heb in 'vleeskeuringen'.
En mensen (mannen in mijn geval) moeten toch wel een keer beseffen dat vrouwen niet altijd aan het ideale Barbie-beeld voldoen.
Hoop ik dan![]()
Natuurlijk moet er aantrekkingskracht zijn. Maar zelf val ik vooral op ogen, en kan de rest van het lichaam me minder schelen. Ook is er nog zo iets als aantrekking via geur (feromonen), daaraan kan je ook vaak wel veel opmerken.
Neem de tijd om me te leren kennen - en ja, ik heb ook gewoon een leven naast mn online leventje
Is dat veel gevraagd dan?
Er is uiteraard een reden dat ik niet op Dating apps zit, zoals ik al zei![]()
Wat bedoel je hiermee?quote:Op zondag 17 maart 2024 00:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Al ben ik wel van mening dat alles een gesprek goed ging en ze ziet hoe je eruit ziet, en dan zegt ja laat maar, dan ben je ook niet eerlijk geweest.
daarom hebben wij ook 2 televisies in huisquote:Op zondag 17 maart 2024 00:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, ook dat niet, want ik ben niet van de horror![]()
Daarom zeg ik:quote:Op zondag 17 maart 2024 00:39 schreef Airforce1 het volgende:
[..]
je verwoordt het eerlijk! maar mensen willen elkaar voor de gek houden met filters en nep gedrag wat op een gegeven moment niet meer werkt.
Deels eens. Maar dat is meer mijn eigen ervaring. Genoeg echt leuke gesprekken gehad waarin ook echt interesse werd getoond in wat ik deed (sowieso een unicumquote:Op zondag 17 maart 2024 00:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee?
Want wie was er dan niet eerlijk?
Er kan toch ook in het echt geen klik zijn? Ook al had je wel een 'leuk' gesprek. Het kan anders aanvoelen dan online gekletst natuurlijk.
Ja - en Q.E.D - de vleeskeuring dus.quote:Op zondag 17 maart 2024 00:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deels eens. Maar dat is meer mijn eigen ervaring. Genoeg echt leuke gesprekken gehad waarin ook echt interesse werd getoond in wat ik deed (sowieso een unicum), maar dan zien ze de foto's en krijg je alleen nog kortaf berichten of ga je meteen op de blok.
eigenlijk maak je het nog makkelijker, tenminste voor degenen die al wat voorbij het normatief zijn. mensen zijn online nep, geeft niet. maar we zien alleen de mooie dingen. maar zo werkt het leven niet.quote:Op zondag 17 maart 2024 00:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Daarom zeg ik:
ik zie mezelf echt wel als 'normale meid'.
maar... zal ik wel naar rechts geswipet worden?
Ooit...?
En wat als we elkaar dan een keer ontmoeten - irl... Val ik dan tegen? Met mn buikje (ja, veel aangekomen dankzij medicijnen maar inmiddels 30-35 kg weer afgevallen maar buikje is gebleven... de leeftijd en het afvallen maakt ook wel dat ik inmiddels hangtieten heb, mn heupen zijn nou ja niet de breedste en mijn bips niet de beste.
Maar goed, ik kan me dan wel verheugen op dat ik er veel jonger uit zie (en ook voel) dan ik eruit zie)
Opnieuw: er is een reden dat ik niet op een datig app zit
maar sowieso links en rechts swipenquote:Op zondag 17 maart 2024 00:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Daarom zeg ik:
Ooit...?
En wat als we elkaar dan een keer ontmoeten - irl... Val ik dan tegen? Met mn buikje (ja, veel aangekomen dankzij medicijnen maar inmiddels 30-35 kg weer afgevallen maar buikje is gebleven... de leeftijd en het afvallen maakt ook wel dat ik inmiddels hangtieten heb, mn heupen zijn nou ja niet de smalste en mijn bips niet de beste.
Maar goed, ik kan me dan wel verheugen op dat ik er veel jonger uit zie (en ook voel) dan ik eruit zie)
Hahahaquote:Op zondag 17 maart 2024 00:56 schreef Airforce1 het volgende:
[..]
maar sowieso links en rechts swipendruk uit frustratie of enthousiasme weleens de verkeerde kant op
Herkenbaarquote:Op zondag 17 maart 2024 00:56 schreef Airforce1 het volgende:
[..]
maar sowieso links en rechts swipendruk uit frustratie of enthousiasme weleens de verkeerde kant op
Als het klikt dan klikt het. Mijn ervaring is, is als dat gebeurt het overgrote deel van eisenlijstjes meteen overboord gaat.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:00 schreef Medusa666 het volgende:
Ik praat nu met een lieve Nederlandse jongen. Hij benaderde mij via social-media.. nadat ik hem had ontmoet op een dating app. Ik had hem vorig jaar (niet express) genegeerd nadat ik op vakantie was. Ik was later gewoon het contact verloren maar nu dus weer contact.
Hoop dat het iets wordtHij is wel stukje ouder dan ik en al afgestudeerd.
Ik ben 25 en nog studerende door studievertraging en psychose die ik heb gehad![]()
Daardoor voel ik mij best onzekerder dan ooit over mijn status als "vrouw" of "partner" hoe je het wilt noemen.
Je bent veel te hard voor jezelf vind ik. Je bent mooi zoals je bent, met al je ervaringen en je persoonlijkheid. Laat die onzekerheid je niet weerhouden om nieuwe mensen te ontmoeten in ieder geval. En bij zo’n ontmoeting: wie je bent straalt veel meer uit dan alleen je uiterlijk.quote:Op zondag 17 maart 2024 00:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Daarom zeg ik:
Ooit...?
En wat als we elkaar dan een keer ontmoeten - irl... Val ik dan tegen? Met mn buikje (ja, veel aangekomen dankzij medicijnen maar inmiddels 30-35 kg weer afgevallen maar buikje is gebleven... de leeftijd en het afvallen maakt ook wel dat ik inmiddels hangtieten heb, mn heupen zijn nou ja niet de smalste en mijn bips niet de beste.
Jawel, maar het topic draait om de dating apps.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:12 schreef prunus het volgende:
[..]
Je bent veel te hard voor jezelf vind ik. Je bent mooi zoals je bent, met al je ervaringen en je persoonlijkheid. Laat die onzekerheid je niet weerhouden om nieuwe mensen te ontmoeten in ieder geval. En bij zo’n ontmoeting: wie je bent straalt veel meer uit dan alleen je uiterlijk.
Thanksquote:Op zondag 17 maart 2024 10:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als het klikt dan klikt het. Mijn ervaring is, is als dat gebeurt het overgrote deel van eisenlijstjes meteen overboord gaat.
Als hij je echt ziet zitten dan maakt hij daar geen probleem van. Elke gek zijn gebrek en zo.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:42 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
ThanksMijn moeder zegt dat ik nooit tegen een man moet zeggen dat ik een psychose heb gehad. Aan de andere kant wil ik er wel eerlijk over zijn ooit. Juist als een soort test om te kijken of hij mij dan wel accepteert en niet zo kortzichtig is.
Maarja
Ja, ik zie het dat er mensen lelijk genoemd worden etc. Maar zou dat niet te serieus nemen hoor, vind dat een beetje kinderachtige praatjes. Er zitten genoeg volwassen mensen op de apps.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Jawel, maar het topic draait om de dating apps.
En de oordelen zijn niet van de lucht, als ik ook hier de ervaringen van anderen lees.
Zo jammer dat het van 1 foto af moet hangen of je "links of rechts" wordt - LOL.
Dit. Mensen die dat roepen zijn onzeker over hun eigen uiterlijk.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:45 schreef prunus het volgende:
[..]
Ja, ik zie het dat er mensen lelijk genoemd worden etc. Maar zou dat niet te serieus nemen hoor, vind dat een beetje kinderachtige praatjes. Er zitten genoeg volwassen mensen op de apps.
Uiteindelijk heeft iedereen wel iets.Als men je op zulke dingen afrekent dan kan je beter verder kijken naar iemand die wel achter je staat zonder vooroordelen, vooral omdat je niet weet wat de toekomst brengt en je dan wellicht tijd hebt verdaan aan iemand die alsnog (te makkelijk) de biezen pakt.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:42 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
ThanksMijn moeder zegt dat ik nooit tegen een man moet zeggen dat ik een psychose heb gehad. Aan de andere kant wil ik er wel eerlijk over zijn ooit. Juist als een soort test om te kijken of hij mij dan wel accepteert en niet zo kortzichtig is.
Maarja
niet over je verleden nadenken! iedereen heeft een draadje losquote:Op zondag 17 maart 2024 10:00 schreef Medusa666 het volgende:
Ik praat nu met een lieve Nederlandse jongen. Hij benaderde mij via social-media.. nadat ik hem had ontmoet op een dating app. Ik had hem vorig jaar (niet express) genegeerd nadat ik op vakantie was. Ik was later gewoon het contact verloren maar nu dus weer contact.
Hoop dat het iets wordtHij is wel stukje ouder dan ik en al afgestudeerd.
Ik ben 25 en nog studerende door studievertraging en psychose die ik heb gehad![]()
Daardoor voel ik mij best onzekerder dan ooit over mijn status als "vrouw" of "partner" hoe je het wilt noemen.
Als je daar gewoon eerlijk over bent zou het mij geen drol uitmaken. Een vriend van mij heeft ook een milde psychose en die is ook gewoon net als ieder ander. Niemand is daar veroordelend over. Overigens, persoonlijk zou ik het wel fijn vinden. Veel mensen die zorgzaam willen zijn voor een ander.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:42 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Maarja
Ooit zul je, zonder dat je er nog op hoopte, die ene man tegenkomen die op hetzelfde moment dezelfde lp uit de platenbak wilde halen en dan is het raak.quote:Op zondag 17 maart 2024 00:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Ooit...?
LOL.quote:Op zondag 17 maart 2024 23:09 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ooit zul je, zonder dat je er nog op hoopte, die ene man tegenkomen die op hetzelfde moment dezelfde lp uit de platenbak wilde halen en dan is het raak.
Als je er alleen maar bent om te chatten waarom zit je dan op Tinder of Badoo? Bumble heeft een vrienden functie zodat je niet in de andere stapel terecht komt.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:47 schreef Donna het volgende:
Ik had Tinder gedownload voor de gein, maar dat was echt niks voor mij. Op Badoo gelukkig een stuk serieuzere profielen tegen gekomen. Ik wil geen relatie, dus ik heb ook staan 'is hier om te chatten'. Best leuke gesprekken al gehad, maar geen neiging om met iemand af te spreken.
1 gozer begon wel meteen dat zijn huis te klein is voor zijn 2 kinderen + mijn 2 kinderen. Uhm, ik 'ken' je net 10 minuten, nog niet eens.![]()
Maar vorige week ineens ook een heel leuk berichtje van een man waarmee ik nu al een ruime week contact heb.Hij woont maar 300 meter bij me vandaan.
Misschien is ze niet wanhopig om af te spreken. M.a.w. ze spreekt alleen af bij een hele leuke match.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:33 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Als je er alleen maar bent om te chatten waarom zit je dan op Tinder of Badoo? Bumble heeft een vrienden functie zodat je niet in de andere stapel terecht komt.
Badoo heb ik wel eens geprobeerd, was wel een ervaringquote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:47 schreef Donna het volgende:
Ik had Tinder gedownload voor de gein, maar dat was echt niks voor mij. Op Badoo gelukkig een stuk serieuzere profielen tegen gekomen. Ik wil geen relatie, dus ik heb ook staan 'is hier om te chatten'. Best leuke gesprekken al gehad, maar geen neiging om met iemand af te spreken.
1 gozer begon wel meteen dat zijn huis te klein is voor zijn 2 kinderen + mijn 2 kinderen. Uhm, ik 'ken' je net 10 minuten, nog niet eens.![]()
Maar vorige week ineens ook een heel leuk berichtje van een man waarmee ik nu al een ruime week contact heb.Hij woont maar 300 meter bij me vandaan.
Oh, ik hoor hier juist vaak negatieve verhalen over Badoo, dat het een soort afvoerputje is, heb het zelf (mede daarom) nooit geïnstalleerd. Leuk dat het jou goed bevalt! Maar wil je dan ook nooit afspreken, of is het "is hier om te chatten" meer een soort synoniem dat je geen serieuze relatie wil, maar meer fwb oid?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:47 schreef Donna het volgende:
Ik vond het makkelijker scoren op Badoo dan op Tinder destijds.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Badoo heb ik wel eens geprobeerd, was wel een ervaring
Dat wel. Maar het trok ook een bepaald soort volk aanquote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vond het makkelijker scoren op Badoo dan op Tinder destijds.
Precies.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien is ze niet wanhopig om af te spreken. M.a.w. ze spreekt alleen af bij een hele leuke match.
Hahaha. Ja er zitten ook een hoop vreemde vogels op. Maar op Tinder vond ik het helemaal een sneue bedoening.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Badoo heb ik wel eens geprobeerd, was wel een ervaring
Badoo was wel beter dan Tinder in sommige opzichten idd.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:24 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahaha. Ja er zitten ook een hoop vreemde vogels op. Maar op Tinder vond ik het helemaal een sneue bedoening.
Meer een 'we zien het wel' denk ik?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik hoor hier juist vaak negatieve verhalen over Badoo, dat het een soort afvoerputje is, heb het zelf (mede daarom) nooit geïnstalleerd. Leuk dat het jou goed bevalt! Maar wil je dan ook nooit afspreken, of is het "is hier om te chatten" meer een soort synoniem dat je geen serieuze relatie wil, maar meer fwb oid?
Ja, veel kansloos volk, hoop nep profielen ook, maar dat vond ik op Tinder niet anders.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat wel. Maar het trok ook een bepaald soort volk aan
Ja, veel meer arbeidsmigranten. Dat vond ik ook. Hoop Poolse dames op Badoo. Dat was wel leukquote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:34 schreef Donna het volgende:
Ik woon wel dicht bij een dorp waar heel veel Polen aan het werk zijn. Die kwam ik op Tinder niet tegen. Op Badoo wel echt heel veel.
Dat valt me dan wel weer op.
Ah ja, volgens mij heb ik op Bumble iets soortgelijks staan, met "weet het nog niet". Ik zoek wel meer dan een gewone vriendschap, maar het hoeft niet perse zo'n huisje-boompje-beestje relatie te zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Meer een 'we zien het wel' denk ik?
De man waarmee ik nu chat heeft wel 'toe aan een relatie' op zijn profiel en we hebben echt een hele leuke klik.
Met een vriendenfunctie had ik hem dus nooit gevonden en hij mij ook niet.
Ja we gaan ook wel afspreken.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 14:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, volgens mij heb ik op Bumble iets soortgelijks staan, met "weet het nog niet". Ik zoek wel meer dan een gewone vriendschap, maar het hoeft niet perse zo'n huisje-boompje-beestje relatie te zijn.
Leuk dat jullie een goede klik hebben, dan zou ik zelf wel willen afspreken eigenlijk
Maar dat is niet wat ze zei.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien is ze niet wanhopig om af te spreken. M.a.w. ze spreekt alleen af bij een hele leuke match.
Dan ben je dus gewoon op zoek naar een potentiële date.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:20 schreef Donna het volgende:
[..]
Precies.
Ik hoef geen vrienden functie want ik ben niet op zoek naar vrienden. Als er iets leuks uit zo'n gesprek komt, dan wil ik best afspreken en zien wat daar uit komt.
Tja 'wil misschien wel afspreken' is nou eenmaal geen profiel dat je kan kiezen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:10 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dan ben je dus gewoon op zoek naar een potentiële date.
Je bent gewoon op zoek naar een potentiële liefde, m.a.w. een date. Nou prima toch?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Tja 'wil misschien wel afspreken' is nou eenmaal geen profiel dat je kan kiezen.
Dan komt dit het meeste in de buurt.
Kortdurend serieus uitgewoond worden natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik zat laatst mee te kijken bij een vriendin op haar Bumble en die had iets in de trant van "kortdurend serieus" of iets wat daar op lijkt als intentie. Vraag me nog steeds af wat dat nou betekent eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |