Precies.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien is ze niet wanhopig om af te spreken. M.a.w. ze spreekt alleen af bij een hele leuke match.
Hahaha. Ja er zitten ook een hoop vreemde vogels op. Maar op Tinder vond ik het helemaal een sneue bedoening.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Badoo heb ik wel eens geprobeerd, was wel een ervaring
Badoo was wel beter dan Tinder in sommige opzichten idd.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:24 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahaha. Ja er zitten ook een hoop vreemde vogels op. Maar op Tinder vond ik het helemaal een sneue bedoening.
Meer een 'we zien het wel' denk ik?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik hoor hier juist vaak negatieve verhalen over Badoo, dat het een soort afvoerputje is, heb het zelf (mede daarom) nooit geïnstalleerd. Leuk dat het jou goed bevalt! Maar wil je dan ook nooit afspreken, of is het "is hier om te chatten" meer een soort synoniem dat je geen serieuze relatie wil, maar meer fwb oid?
Ja, veel kansloos volk, hoop nep profielen ook, maar dat vond ik op Tinder niet anders.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat wel. Maar het trok ook een bepaald soort volk aan
Ja, veel meer arbeidsmigranten. Dat vond ik ook. Hoop Poolse dames op Badoo. Dat was wel leukquote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:34 schreef Donna het volgende:
Ik woon wel dicht bij een dorp waar heel veel Polen aan het werk zijn. Die kwam ik op Tinder niet tegen. Op Badoo wel echt heel veel.
Dat valt me dan wel weer op.
Ah ja, volgens mij heb ik op Bumble iets soortgelijks staan, met "weet het nog niet". Ik zoek wel meer dan een gewone vriendschap, maar het hoeft niet perse zo'n huisje-boompje-beestje relatie te zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Meer een 'we zien het wel' denk ik?
De man waarmee ik nu chat heeft wel 'toe aan een relatie' op zijn profiel en we hebben echt een hele leuke klik.
Met een vriendenfunctie had ik hem dus nooit gevonden en hij mij ook niet.
Ja we gaan ook wel afspreken.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 14:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, volgens mij heb ik op Bumble iets soortgelijks staan, met "weet het nog niet". Ik zoek wel meer dan een gewone vriendschap, maar het hoeft niet perse zo'n huisje-boompje-beestje relatie te zijn.
Leuk dat jullie een goede klik hebben, dan zou ik zelf wel willen afspreken eigenlijk
Maar dat is niet wat ze zei.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien is ze niet wanhopig om af te spreken. M.a.w. ze spreekt alleen af bij een hele leuke match.
Dan ben je dus gewoon op zoek naar een potentiële date.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:20 schreef Donna het volgende:
[..]
Precies.
Ik hoef geen vrienden functie want ik ben niet op zoek naar vrienden. Als er iets leuks uit zo'n gesprek komt, dan wil ik best afspreken en zien wat daar uit komt.
Tja 'wil misschien wel afspreken' is nou eenmaal geen profiel dat je kan kiezen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:10 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dan ben je dus gewoon op zoek naar een potentiële date.
Je bent gewoon op zoek naar een potentiële liefde, m.a.w. een date. Nou prima toch?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Tja 'wil misschien wel afspreken' is nou eenmaal geen profiel dat je kan kiezen.
Dan komt dit het meeste in de buurt.
Kortdurend serieus uitgewoond worden natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik zat laatst mee te kijken bij een vriendin op haar Bumble en die had iets in de trant van "kortdurend serieus" of iets wat daar op lijkt als intentie. Vraag me nog steeds af wat dat nou betekent eigenlijk
Denk dat veel mensen in een spagaat zitten. Willen niet te makkelijk overkomen maar ook niet te zwaar of te wanhopig. Dan krijg je dingen als "kortdurend serieus" en "we zien wel" waar je dus helemaal niks wijzer uit wordt (of je leest tussen de regels door maar dat blijft tricky).quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kortdurend serieus uitgewoond worden natuurlijk.
Ik maakte een grapjequote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen in een spagaat zitten. Willen niet te makkelijk overkomen maar ook niet te zwaar of te wanhopig. Dan krijg je dingen als "kortdurend serieus" en "we zien wel" waar je dus helemaal niks wijzer uit wordt (of je leest tussen de regels door maar dat blijft tricky).
De term 'serieus' komt altijd zo beladen over. Zo van "Ze zijn nu echt serieus samen", alsof er iets ergs staat te gebeuren of in ieder geval dat de lol er wel af isquote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje
Kortdurend serieus komt op mij over als iemand die iets zoekt maar binnen niet al te lange tijd besluit te gaan reizen of te emigreren of zo.
Een potentiële liefde is een relatie toch? Nee daar ben ik niet naar op zoek.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:38 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Je bent gewoon op zoek naar een potentiële liefde, m.a.w. een date. Nou prima toch?
Je kunt gewoon kiezen uit AL die SUPERKNAPPE mannelijke FOK!kersquote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:47 schreef Donna het volgende:
[..]
Een potentiële liefde is een relatie toch? Nee daar ben ik niet naar op zoek.
FWB dan, maar dat valt ook onder de 'date' stapel. Ik zou niet weten hoe je het anders wilt noemen. Vrouwen wrikken zich in allemaal hoeken om iets maar niet een naam te geven.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:47 schreef Donna het volgende:
[..]
Een potentiële liefde is een relatie toch? Nee daar ben ik niet naar op zoek.
Ja prima FWB. Ik zie dat niet echt als daten. Maar goed.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:51 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
FWB dan, maar dat valt ook onder de 'date' stapel. Ik zou niet weten hoe je het anders wilt noemen. Vrouwen wrikken zich in allemaal hoeken om iets maar niet een naam te geven.
Hahaha. Ik ben niet op zoek hoor. Als het een soort van in m'n schoot valt prima. Maar ben niet op jacht.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:13 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Je kunt gewoon kiezen uit AL die SUPERKNAPPE mannelijke FOK!kers![]()
Wees je daar eens van bewust (! )
* TheStigsDutchCousin keutel intrektquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:38 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahaha. Ik ben niet op zoek hoor. Als het een soort van in m'n schoot valt prima. Maar ben niet op jacht.
En nu niet allemaal DMen aub.
FWB is niet echt 'daten'. Het is vriendschap waarin je elkaar ook even lekker neukt.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:51 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
FWB dan, maar dat valt ook onder de 'date' stapel. Ik zou niet weten hoe je het anders wilt noemen. Vrouwen wrikken zich in allemaal hoeken om iets maar niet een naam te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |