Wat snel.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:00 schreef Tele6 het volgende:
[..]
De 12e
En dan de 16e is m'n eerste dag bij de nieuwe baan
Vandaag bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat snel.
Waar is je welverdiende rust?
Volgens mij werk jij de 12e thuis.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:28 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Vandaag bijvoorbeeld.
Het is best wel suf eigenlijk. Ik had nog 6 vrije dagen op te maken, maar de 12e is de maandag na carnaval en het werkrooster voor die dag is afgelopen oktober al vastgesteld. Was niet meer onderuit te komen. Dus ik heb m'n vrije dagen wat uitgesmeerd over de weken en daarom ben ik vandaag vrij.
Bleek gister dat de collega die altijd thuiswerkt en alleen maar via de teamleider communiceert, haar carnavalsvakantie een tijdje geleden al gecanceld heeft. Dat wist natuurlijk niemand, want zij zegt niks en de teamleider had het ook niet gezegd. Zij kan prima die maandag mijn werk doen dus ik ben helemaal niet meer nodig die dag. Maar ik heb nu m'n vrije dagen na deze week al op. Dan zit ik daar maandag de 12e dus voor niks. Want natuurlijk krijgt die collega die dag dan ook mijn taak, anders zou zij niks te doen hebben en dat moet je natuurlijk niet hebben
Teamleider heeft ook tot komende woensdag nodig om uit te kiezen wie ik moet gaan inwerken op een taak die momenteel alleen ik kan (terwijl we al in oktober wisten dat ik half februari weg zou zijn). Als ik het niet af krijg kunnen ze de pot op
Heb afgelopen week even iets geschreven om 500 Excel files te openen, info uit een specifiek paar cellen te halen en in één bestand te zetten. Teamleider had een van de collega's dat handmatig willen laten doen. 500 files. Manmanman
Ik ben wel een beetje door mijn respect voor die mensen heen geloof ik
Een sigaret die naast mij neergegooid werd door een taxichauffeur terug een taxi in geslingerd. Vond'ie ook niet leuk.quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb eens een milkshake beker terug een golfje ingegooid. Werd niet echt gewaardeerd maar zelf vond ik het best geestig.
Nooit van gehoordquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
EDIT Verkeerde gequote. Reactie is n.a.v. de vraag van @:sigme over "paardenverschut":
Nope
@:Blues of @:LeeHarveyOswald wellicht dan
Daar heb je helemaal gelijk in. Dit is hartstikke belangrijke zorg.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:49 schreef sigme het volgende:
Maar er zijn wel mensen afhankelijk van het functioneren van die club toch, @:tele6
En dan niet voor kinderachtigheden dacht ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Blues op 01-02-2024 20:33:30 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |