abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212244519
Ik kom even binnenvallen, steeds te druk om bij te lezen.

Wat heftig en verdrietig @Candaasje. Verschrikkelijk dat hij al zo lang zo worstelt :'(
pi_212244623
:O
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_212244630
:W
pi_212244785
Goedemorgen!
Het is helder en fris buiten.
Na de koffie klim ik op de fiets voor een uurtje woonwerkfietsen.

Nog van zondag.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_212245153
Voor allle Jason Isbell peeps in dit topic: vrijdag voorverkoop voor 2 concetten in november!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_212245415
Goedemorgen :O
Vandaag naar de Dutch Craft Beer Conference. Eerste keer dat we daar heen gaan, ben benieuwd.
pi_212246087
Moin , een mooie zonnige ochtend
De piano vleugel is verkocht gisteren
pi_212247597
Plannen vandaag:
Paspoort ophalen en een ommetje fietsen want heerlijk zonnetje O+
Wat winkels doen samen + molen
Pianospelen, lezen, mss nog ff eind vd middag puzzelen. Ik zal m afkrijgen >:)
pi_212247805
Goedemorgen :W
(het kan nog net O-) )
Sterkte @Candaasje :*
Fijne dag @Blues :*
pi_212247847
Dinsdagavond etentje gehad met werk als afscheid. Ze kennen me goed, ik heb een cadeaubon van Clevers gekregen O+

Gisterochtend te horen gekregen dat de collega die in opleiding was bij ons, ook weg moet. Ze was 16 uur/week in opleiding met uitzicht op fulltime, kreeg die 16 random uren door de week heen niet met een andere parttime baan gecombineerd zonder er compleet aan onderdoor te gaan, en nu bleek dat er helemaal geen uitzicht op fulltime is. Super pijnlijk. Het is een opleidingstraject van 2 jaar fulltime, dus met 16 uur/week zou dat ook eindeloos geduurd hebben. Ze was al een jaar bezig. Dat is nu allemaal weg ;( :'(

Ben zo blij dat ik straks weg ben bij die bende. Wat een zinkend schip is het daar :X
  donderdag 1 februari 2024 @ 11:59:45 #211
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_212248017
Wanneer is je laatste dag?
pi_212248027
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 11:59 schreef Morgane89 het volgende:
Wanneer is je laatste dag?
De 12e *G*
En dan de 16e is m'n eerste dag bij de nieuwe baan *G*
pi_212248280
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 11:46 schreef Tele6 het volgende:
Clevers
Clevers is :9 lees ik ^O^
En wat zuur voor die coll :(

Jij bent er (bijna) vanaf *G*
pi_212248312
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 12:00 schreef Tele6 het volgende:

[..]
De 12e *G*
En dan de 16e is m'n eerste dag bij de nieuwe baan *G*
Wat snel.
Waar is je welverdiende rust?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_212248388
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2024 12:21 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Wat snel.
Waar is je welverdiende rust?
Vandaag bijvoorbeeld. :P

Het is best wel suf eigenlijk. Ik had nog 6 vrije dagen op te maken, maar de 12e is de maandag na carnaval en het werkrooster voor die dag is afgelopen oktober al vastgesteld. Was niet meer onderuit te komen. Dus ik heb m'n vrije dagen wat uitgesmeerd over de weken en daarom ben ik vandaag vrij.

Bleek gister dat de collega die altijd thuiswerkt en alleen maar via de teamleider communiceert, haar carnavalsvakantie een tijdje geleden al gecanceld heeft. Dat wist natuurlijk niemand, want zij zegt niks en de teamleider had het ook niet gezegd. Zij kan prima die maandag mijn werk doen dus ik ben helemaal niet meer nodig die dag. Maar ik heb nu m'n vrije dagen na deze week al op. Dan zit ik daar maandag de 12e dus voor niks. Want natuurlijk krijgt die collega die dag dan ook mijn taak, anders zou zij niks te doen hebben en dat moet je natuurlijk niet hebben :')

Teamleider heeft ook tot komende woensdag nodig om uit te kiezen wie ik moet gaan inwerken op een taak die momenteel alleen ik kan (terwijl we al in oktober wisten dat ik half februari weg zou zijn). Als ik het niet af krijg kunnen ze de pot op :6

Heb afgelopen week even iets geschreven om 500 Excel files te openen, info uit een specifiek paar cellen te halen en in één bestand te zetten. Teamleider had een van de collega's dat handmatig willen laten doen. 500 files. Manmanman :')

Ik ben wel een beetje door mijn respect voor die mensen heen geloof ik :')
pi_212248584
Maar er zijn wel mensen afhankelijk van het functioneren van die club toch, @Tele6
En dan niet voor kinderachtigheden dacht ik.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_212248661
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 12:28 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Vandaag bijvoorbeeld. :P

Het is best wel suf eigenlijk. Ik had nog 6 vrije dagen op te maken, maar de 12e is de maandag na carnaval en het werkrooster voor die dag is afgelopen oktober al vastgesteld. Was niet meer onderuit te komen. Dus ik heb m'n vrije dagen wat uitgesmeerd over de weken en daarom ben ik vandaag vrij.

Bleek gister dat de collega die altijd thuiswerkt en alleen maar via de teamleider communiceert, haar carnavalsvakantie een tijdje geleden al gecanceld heeft. Dat wist natuurlijk niemand, want zij zegt niks en de teamleider had het ook niet gezegd. Zij kan prima die maandag mijn werk doen dus ik ben helemaal niet meer nodig die dag. Maar ik heb nu m'n vrije dagen na deze week al op. Dan zit ik daar maandag de 12e dus voor niks. Want natuurlijk krijgt die collega die dag dan ook mijn taak, anders zou zij niks te doen hebben en dat moet je natuurlijk niet hebben :')

Teamleider heeft ook tot komende woensdag nodig om uit te kiezen wie ik moet gaan inwerken op een taak die momenteel alleen ik kan (terwijl we al in oktober wisten dat ik half februari weg zou zijn). Als ik het niet af krijg kunnen ze de pot op :6

Heb afgelopen week even iets geschreven om 500 Excel files te openen, info uit een specifiek paar cellen te halen en in één bestand te zetten. Teamleider had een van de collega's dat handmatig willen laten doen. 500 files. Manmanman :')

Ik ben wel een beetje door mijn respect voor die mensen heen geloof ik :')
Volgens mij werk jij de 12e thuis.
pi_212248710
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2024 08:27 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik heb eens een milkshake beker terug een golfje ingegooid. Werd niet echt gewaardeerd maar zelf vond ik het best geestig.
Een sigaret die naast mij neergegooid werd door een taxichauffeur terug een taxi in geslingerd. Vond'ie ook niet leuk.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_212248739
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2024 10:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
EDIT Verkeerde gequote. Reactie is n.a.v. de vraag van @:sigme over "paardenverschut":

Nope :N
@:Blues of @:LeeHarveyOswald wellicht dan
Nooit van gehoord :)
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_212248749
quote:
5s.gif Op donderdag 1 februari 2024 12:49 schreef sigme het volgende:
Maar er zijn wel mensen afhankelijk van het functioneren van die club toch, @:tele6
En dan niet voor kinderachtigheden dacht ik.
Daar heb je helemaal gelijk in. Dit is hartstikke belangrijke zorg.

Die taak die ik nog moet overdragen is gelukkig niet eentje die nodig is voor het draaien van de zorg, meer eentje die mensen een hoop werk en gedoe bespaart. Veel dingen die geautomatiseerd gaan, kunnen immers ook nog steeds op papier. Het is ook niet voor niks dat er tot nu toe niemand heeft geluisterd als ik aangaf dat deze taak niet alleen bij mij kon liggen - wat als ik vakantie had of ziek was? - dan werd het ook op papier gedaan. Dus als ik niemand ingewerkt krijg, dan komen ze er op een of andere manier wel uit.

De ene super incapabele collega die komende zomer met (vervroegd) pensioen gaat, heeft trouwens de laatste weken meerdere keren aan het eind van de dag al haar spullen op werk laten liggen. Autosleutels en jas gepakt en wég. En je kan haar dan ook niet even bellen "Je hebt je telefoon hier laten liggen" natuurlijk. Tot nu toe realiseerde ze zich ook pas de volgende werkdag "Oh hier ligt m'n tas en telefoon nog! Ik heb ze helemaal niet gemist" manmanman :X
  Moderator donderdag 1 februari 2024 @ 13:10:58 #221
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212248854
M'n computer deed al tijdje raar. Afgelopen maandag had ik weer een blauw scherm (2e keer dit jaar - daarvoor was er geen verbinding met internet meer mogelijk omdat allerlei services gestopt waren oid, overigens had ik geen rechten om die services te stoppen :') ) en toen is het ICT bedrijf er de hele dag mee bezig geweest op afstand.

Geen idee wat ze precies hebben gedaan, iets met updates ofzo. Kom ik er gisteren achter dat Microsoft To Do het niet meer doet sinds ze bezig zijn geweest. Weer gebeld, weer zijn ze hele middag bezig geweest. Geen idee waarmee, want To do deed het nog steeds niet vanochtend. Andere collega wou wel even bellen, binnen een kwartier waren ze er om mijn pc op te halen :')

Nu van alles en nog wat aan het doen in de werkplaats. Allerlei uitzoek dingen qua voorraad en zo. Wat kisten in vrachtwagens zetten. Ik vermaak me wel, beter dan achter de pc van een collega, want ja, aan die fantastische muis van ¤450 met allerlei custom functies raak je blijkbaar wel gewend. En zn bureau is te laag voor mij.

Benieuwd wanneer ik m'n pc weer heb. Ding is 2 jaar oud ofzo. HP Z4? met i9 processor
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_212248895
Wat een organisatie daar @Tele6 Goed dat je bijna weg bent. Maar wat @sigme zegt, die groep doet zo belangrijk werk.

Spreekuur was vrij rustig, gelukkig, want enorm slecht geslapen vannacht. Twee mannen die laatst heel boos waren omdat alles zo lang duurde (hadden wel excuses aangeboden) kwamen langs met goed nieuws, helemaal aan het stralen.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 februari 2024 @ 14:42:43 #223
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_212250231
Tele :X. Goed dat je daar weg bent.

We hadden heidag met een paar collega's om meters te maken inzake een nieuw systeem. En waar er veel meer geautomatiseerd wordt.
De hei is in dit geval Sloten. Binnen Amsterdam toch een soort van hei :P goeie locatie en heerlijke lunch. En ook een productieve dag.
MT gaat nog wat andere strategische dingen bespreken vanmiddag. Ik doe nog wat mailtjes en het is weekend.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 1 februari 2024 @ 15:03:09 #224
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_212250463
Zit te denken om morgen gebruik te maken van de dominos aanbieding 1+1 gratis.

Maar sinds wanneer kost een fucking medium pizza (BBQ Mixed Grill) 17euro!? :')
gaan we dus niet doen he.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_212251203
Vogelhuis schoongemaakt, gerepareerd en hangt weer in de nu Kale Reus 🐣🐦
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 16% gewijzigd door Blues op 01-02-2024 20:33:30 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')