Nou en nu niet het afgelopen zijn met het gezeik hoorquote:Op donderdag 1 februari 2024 18:59 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Tele6 fijn dat je een kadootje kreeg waar je daadwerkelijk blij mee bentmaar wat een stelletje ...., verder. Eigenlijk te bizar voor woorden dat die zulk belangrijk werk doen inderdaad.. stom van het gedoe met de vakantiedagen ook zo. Gelukkig BIJNA er vanaf en aan de slag bij heel toffe nieuwe baan!
@:Blues wow, op deze foto extra goed te zien wat een mega boom het is!
Uroloog vandaag was fijn. Probleem zit hem niet in niet goed uitplassen (bekkenbodemfysio had daar toch gelijk, tot 150ml achterblijven vinden ze prima, zat bij mij nu vér daaronder), ook geen blaasstenen of andere structurele afwijkingen aan de blaas. Categorie pech, nu 3 maanden preventief antibiotica en over 2 maanden bellen hoe het tot dan gaat. Verteld van alle keren sinds vorig jaar juni incl negatieve nitriet test bij laatste drie, vond ze niet zoveel van, 'het is niet altijd zo zwart-wit'. Ook laatste negatieve kweek benoemd, dat zegt natuurlijk wel iets. Maar ze gaf ook aan dat ook kan zijn dat blaas nu gewoon gevoeliger is en bacterie als het ware maar hoeft te kijken en al klachten. Dus nu met die preventieve ab drie maanden rust geven en hopelijk blijft het dan weg of iig stukken langer weg. Was een grappige vrouw ook, toen ik aangaf dat ik idee had dat huisarts van laatste keren ivm negatieve nitriet denkt dat t tussen mn oren zit, zei ze iets in trant van klopt helemaal.. alles wat je lijf aanstuurt zit toch ook tussen je oren.![]()
wel waar, ja.
Beetje jammer dat het zo 'moest' - andere huisarts had in dec al preventief ab genoemd, ik wilde toen zelf nog D-mannose etc proberen, in januari wilde ik wel maar deze ha vond dat 'helemaal niet aan de orde'. Maar wel heel fijn dat eea goed nagekeken is en er in elk geval verder niks gevonden is, en blij met deze behandeling. Hopelijk blijft daarmee iig de komende drie maanden inderdaad alles rustig!
Dit idee kregen wij ook al maanden. En qua collegialiteit ook bizar daar.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:46 schreef Tele6 het volgende:
Ben zo blij dat ik straks weg ben bij die bende. Wat een zinkend schip is het daar
Heerlijk! Ik heb ook weer zin om op de fiets te kruipen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:09 schreef Tele6 het volgende:
Vanmiddag 12,5 km gerend en 35 km op m'n nieuwe mountainbike geredenzo heerlijk in de zon! En lekker rustig overal op een doordeweekse middag
Had geen eten mee voor tijdens het fietsen, want het zou een kort ritje worden... alsnog helemaal een hongerklopJe zou zeggen dat ik mezelf wat dat betreft al wel zou moeten kennen
Fijn Vlinder, nu hopen dat dit de 'truc' gaat worden voor je en je er wat rustiger over gaat voelen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:59 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Tele6 fijn dat je een kadootje kreeg waar je daadwerkelijk blij mee bentmaar wat een stelletje ...., verder. Eigenlijk te bizar voor woorden dat die zulk belangrijk werk doen inderdaad.. stom van het gedoe met de vakantiedagen ook zo. Gelukkig BIJNA er vanaf en aan de slag bij heel toffe nieuwe baan!
@:Blues wow, op deze foto extra goed te zien wat een mega boom het is!
Uroloog vandaag was fijn. Probleem zit hem niet in niet goed uitplassen (bekkenbodemfysio had daar toch gelijk, tot 150ml achterblijven vinden ze prima, zat bij mij nu vér daaronder), ook geen blaasstenen of andere structurele afwijkingen aan de blaas. Categorie pech, nu 3 maanden preventief antibiotica en over 2 maanden bellen hoe het tot dan gaat. Verteld van alle keren sinds vorig jaar juni incl negatieve nitriet test bij laatste drie, vond ze niet zoveel van, 'het is niet altijd zo zwart-wit'. Ook laatste negatieve kweek benoemd, dat zegt natuurlijk wel iets. Maar ze gaf ook aan dat ook kan zijn dat blaas nu gewoon gevoeliger is en bacterie als het ware maar hoeft te kijken en al klachten. Dus nu met die preventieve ab drie maanden rust geven en hopelijk blijft het dan weg of iig stukken langer weg. Was een grappige vrouw ook, toen ik aangaf dat ik idee had dat huisarts van laatste keren ivm negatieve nitriet denkt dat t tussen mn oren zit, zei ze iets in trant van klopt helemaal.. alles wat je lijf aanstuurt zit toch ook tussen je oren.![]()
wel waar, ja.
Beetje jammer dat het zo 'moest' - andere huisarts had in dec al preventief ab genoemd, ik wilde toen zelf nog D-mannose etc proberen, in januari wilde ik wel maar deze ha vond dat 'helemaal niet aan de orde'. Maar wel heel fijn dat eea goed nagekeken is en er in elk geval verder niks gevonden is, en blij met deze behandeling. Hopelijk blijft daarmee iig de komende drie maanden inderdaad alles rustig!
Als we nog een keer meeten kom ik voorzichtig informeren naar de strandstoelenquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:38 schreef AnneX het volgende:
Wat taal betreft en voor ons logisch is: het verschil tussen ‘eigenlijk’ en ‘eindelijk’.
En dan maar weer google translate erbij.
Het grappige is dat F dan zelf ook met voorbeelden komt om in een zin te gebruiken.
Zij spreekt geen Engels. Ook geen Arabisch, alleen Turks.
Er zou zó ongelooflijk veel materiaal weg moeten. Ach, ik kan dromen.
Bijvoorbeeld: Vijf fietsen😇 tralalala.
Pleasequote:Op donderdag 1 februari 2024 21:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Als we nog een keer meeten kom ik voorzichtig informeren naar de strandstoelen
Krijgt geen blad, want ceder.. hopelijk snel weer grotere handen met vingers die deinen in de wind (daar lijken de takken op, tenminste voor het hakken) en kegels in najaar.quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:19 schreef AnneX het volgende:
Fijn Vlinder om duidelijkheid te hebben. 👍🏼
En Tele: wat een amateuristische bedoening zeg! op academisch niveau.![]()
Lekker aftellen.
@:Blues als de boom weer in blad of naalden staat, doe je vast wel een update😇
Omdat ik morgen ben verhinderd, werkte ik vanmiddag met de studente.
Man man man… wat zijn de nuances in de Nederlandse taal lastig, ook om uit te leggen.
Volgend week gaan wij een kijkje nemen bij een nieuwbouwflat.
Mn. X wil helemaal niet weg hier. “Kijken, schat, kijken…”
Al langer. Gelijkvloers. Nieuw. En meer. Er zijn ook nadelen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:48 schreef Blues het volgende:
[..]
Krijgt geen blad, want ceder.. hopelijk snel weer grotere handen met vingers die deinen in de wind (daar lijken de takken op, tenminste voor het hakken) en kegels in najaar.
Daar verheug ik me op want er vielen kilo's elk jaar af, zwaar om weg te vegen. Nu zijn dat er heel veel minder meteen!!
Nieuwbouwflatwil jij weg daar?
Jamaar die Duitse gaan naar Spanje en ik zou er ook best een paar voor in Drenthe willen, voor naast de strandkorf.quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Please
Alleen…je hebt nu toch?😇 helemaal uit Duitsland.
Jaaaaahaaaa dat wil ik echtquote:De post die je wilt quoten is 1290 dagen oud. Wil je deze echt quoten?
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:13 schreef sigme het volgende:
Zo.. even nagenieten in het avondzonnetje op ons nieuwe bankje.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Jamaar die Duitse gaan naar Spanje en ik zou er ook best een paar voor in Drenthe willen, voor naast de strandkorf.
[..]
Jaaaaahaaaa dat wil ik echt
[..]
Ohh jouw buitenstoelenquote:Op donderdag 1 februari 2024 22:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Jamaar die Duitse gaan naar Spanje en ik zou er ook best een paar voor in Drenthe willen, voor naast de strandkorf.
[..]
Jaaaaahaaaa dat wil ik echt
[..]
Ach, vijf fietsen met zn twee valt mee, toch?quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:38 schreef AnneX het volgende:
Wat taal betreft en voor ons logisch is: het verschil tussen ‘eigenlijk’ en ‘eindelijk’.
En dan maar weer google translate erbij.
Het grappige is dat F dan zelf ook met voorbeelden komt om in een zin te gebruiken.
Zij spreekt geen Engels. Ook geen Arabisch, alleen Turks.
Er zou zó ongelooflijk veel materiaal weg moeten. Ach, ik kan dromen.
Bijvoorbeeld: Vijf fietsen😇 tralalala.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:31 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ach, vijf fietsen met zn twee valt mee, toch?
Ik heb mogelijk vier fietsen in mn schuur staanwaarvan één werkend, één die ik in 2009 kreeg toen ik op kamers ging wonen (doorgeroest en ketting kapot), één die ik in 2002 kreeg toen ik naar de middelbare school ging (band helemaal kapot) en één van ex (ook kapot).
Maargoed, ik ben denk ik ook wel een beetje zoals mnX hierin![]()
Ik heb heus niet o.a. 83745 dvds die ik al zeker 8 jaar niet meer bekeken heb, een map vol bonnetjes en oude mobiel abonnement contracten etc allemaal uit <2010, examenbundels uit 2008 en al mijn oude mobiele telefoons vanaf de allereerste in groep 8, 2001/2002, nog in een kast boven liggen..![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |