Ja, wat dat betreft ben je een geval apart. Denk toch dat er weinig mensen met dit huidige weer in een t shirt of alleen trui de deur uit gaan. Het is nu 8 graden, dus dat is nog verre van aangenaam, voor de meeste mensen. Niet bijster koud, maar een jas is toch wel prettigquote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:56 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Daar heb ik natuurlijk geen last van. Dat scheelt ook een pak ja.
Korte broek ook nogquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:42 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft ben je een geval apart. Denk toch dat er weinig mensen met dit huidige weer in een t shirt of alleen trui de deur uit gaan. Het is nu 8 graden, dus dat is nog verre van aangenaam, voor de meeste mensen. Niet bijster koud, maar een jas is toch wel prettig
Hier is het 16c momenteel en ik heb een dikke joggingbroek aanquote:
Prachtig zomerweer daar, ik hoor het alquote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:06 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hier is het 16c momenteel en ik heb een dikke joggingbroek aan![]()
Wellicht als ik nu in de zon zou liggen uit de wind dat het net zou kunnen in korte broek, maar verder.... meh
Ja, ik geniet van alles onder de 10 hoor, zonder meer, maar in principe loop ik dan niet voor meer dan een paar minuten in mijn tshirt buiten en als ik ergens naartoe ga heb ik wel gewoon een windjack ofzo aan, wel zo prettigquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:42 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft ben je een geval apart. Denk toch dat er weinig mensen met dit huidige weer in een t shirt of alleen trui de deur uit gaan. Het is nu 8 graden, dus dat is nog verre van aangenaam, voor de meeste mensen. Niet bijster koud, maar een jas is toch wel prettig
out of context FOK!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, ik geniet van alles onder de 10 hoor
Benno L ook 😱quote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:15 schreef heywoodu het volgende:
Ja, ik geniet van alles onder de 10 hoor
Devil says hiquote:
quote:Van het najaar van 1315 tot de zomer van 1317 regende het vrijwel onafgebroken in het noorden, westen en midden van Europa en mislukten de oogsten. Dit leidde tot een grote hongersnood. Deze hongersnood wordt door sommigen gezien als het begin van de Kleine IJstijd.
Dat weet ik nog heel goed.quote:Op zondag 4 februari 2024 11:37 schreef RamboDirk het volgende:
Heerlijk oud en vertrouwd weertje.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |