Jaquote:
De circusonderdelen zijn belangrijkerquote:Op zondag 28 januari 2024 22:26 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat een heerlijke race.
Zo jammer dat er geen 10K komt.
Sowieso is er er nooit een 5 en een 10 kilometer in hetzelfde weekend bij een wereldbeker.quote:Op zondag 28 januari 2024 22:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
De circusonderdelen zijn belangrijker
Wordt druk op de inrijbaan met 39 deelnemers. Maximale luchtcirculatie!quote:Op zondag 28 januari 2024 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
B-groep 5km straks met in een rit Peter Michael (6.09), Giovannini (6.08) en Seung-Hoon Lee (6.07). Wel vergane glorie
Dat is waar. Maar ik vind de 10km een beetje teveel genegeerd wordenquote:Op zondag 28 januari 2024 22:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sowieso is er er nooit een 5 en een 10 kilometer in hetzelfde weekend bij een wereldbeker.
Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik vind Roest ook een net niet naam op een of andere manier.quote:Op zondag 28 januari 2024 22:30 schreef Cyan9 het volgende:
Van mij had Kramer het record nog wel wat langer mogen houden.
Kwartetstart. LUCHTCIRCULATIE optima forma.quote:Op zondag 28 januari 2024 22:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wordt druk op de inrijbaan met 39 deelnemers. Maximale luchtcirculatie!
Zal wel een PR regen worden.
Stond toch altijd in de schaduw van Kramer en daarna Van der Poel. Geen olympische titels en vorig jaar won die pas zijn eerste wereldtitel op een individuele afstand.quote:Op zondag 28 januari 2024 22:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik vind Roest ook een net niet naam op een of andere manier.
Het is niet iemand in de rij Kramer, Romme, Veldkamp en zo.
De naam maakt me niet zo veel uit, ik vind hem gewoon totaal niet sympathiek.quote:Op zondag 28 januari 2024 22:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik vind Roest ook een net niet naam op een of andere manier.
Het is niet iemand in de rij Kramer, Romme, Veldkamp en zo.
quote:
Even les nemen bij de Booquote:Op zondag 28 januari 2024 22:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schouten kan de bocht weer niet houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |