In de regel levert dat wel edelmetaal op in een bepaalde gelige kleur.quote:
Oeps , misschien denkt er nu iemand: "wat ruik ik, de pan vis op de kookplaat, of een bepaald iemand die de afgelopen week een paar keer tegen een druppel water is aangelopen...quote:
Ben het wel eensquote:Op zondag 28 januari 2024 18:20 schreef Koos1958 het volgende:
Gregg zegt als we zo blijven doen pakt niemand ons. Maar ik blijf het oneerlijk vinden omdat ze 6x hebben kunnen zien hoe het moest
Glennquote:Op zondag 28 januari 2024 18:21 schreef Koos1958 het volgende:
Gregg zegt wij hadden het voordeel met kijken
Ja maar zij hebben de andere teams niet af mogen kijken, dus zij weten ook niet zeker wie het wel en niet gehaald hebbenquote:Op zondag 28 januari 2024 18:21 schreef danilel het volgende:
aha, ashley zegt dat Dilano en Jimmy ook snel waren
Vindt het niet zo erg.... de andere twee hebben een week lang alle bewoners kunnen bekijken en 1tje zelfs nomineren zonder zelf mee te hoeven doen. Lekker kunnen eten....quote:Op zondag 28 januari 2024 18:20 schreef Koos1958 het volgende:
Gregg zegt als we zo blijven doen pakt niemand ons. Maar ik blijf het oneerlijk vinden omdat ze 6x hebben kunnen zien hoe het moest
Pfffffquote:Op zondag 28 januari 2024 18:22 schreef Li0nHeart het volgende:
BB heeft goed nieuws. Ze hebben alle andere duo's verslagen en ze blijven King en Queen. Ze hebben het in minder dan 5 minuten gedaan. De nummer 2 was beduidend minder snel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |