Ja die mag wel op het conto van Slot, toch niet de eerste keer dit seizoenquote:Op zondag 28 januari 2024 16:03 schreef Haringkop het volgende:
Het gaat je nu opbreken dat je eerst 45 minuten hebt weggegooid door die achterlijke opstelling..
ik zou het eerder gooien op dat je een goedkoop cadeautje niet weet te verzilveren dan dat je in 45 min niet tot scoren weet te komen.quote:Op zondag 28 januari 2024 16:03 schreef Haringkop het volgende:
Het gaat je nu opbreken dat je eerst 45 minuten hebt weggegooid door die achterlijke opstelling..
Gebrek aan kwaliteit.quote:Op zondag 28 januari 2024 16:03 schreef Kerftminister het volgende:
Hoe kan je zoveel kansen week in week uit missen
Mwah, een pingel kan altijd mee. Dat we nu voor de tweede keer nauwelijks raad weten met dit stugge Twente, dat zit mij dwars.quote:Op zondag 28 januari 2024 16:05 schreef snabbi het volgende:
[..]
ik zou het eerder gooien op dat je een goedkoop cadeautje niet weet te verzilveren dan dat je in 45 min niet tot scoren weet te komen.
En een arrogante kutinstelling.quote:
Omdat je vleugellam bent.quote:Op zondag 28 januari 2024 16:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom kan het nou gewoon niet een keer via de vleugels?
Altijd dat gebrei door het centrum
Omdat je trechtervoetbal speelt zonder iemand diep op de flankenquote:Op zondag 28 januari 2024 16:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom kan het nou gewoon niet een keer via de vleugels?
Altijd dat gebrei door het centrum
eens, als de vleugelspeler de bal krijgt is het meer richting de middenlijn dan op de hoek van de 16. En om dan het verschil te maken is wel erg moeilijk.quote:Op zondag 28 januari 2024 16:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als je backs altijd het centrum inlopen is dat niet gek nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |