Jaja.quote:
Oefquote:Op zondag 28 januari 2024 13:16 schreef LordofLeaves het volgende:
Maar meteen goed beginnen.
[ afbeelding ]
Retteketetten!quote:
quote:
quote:
Flinke jetsers.quote:Op zondag 28 januari 2024 17:27 schreef Groepfunder het volgende:
Ik zie steeds dat er nieuwe bijdragen zijn in dit topc. En die zijn er dan niet. Dan maar een bescheiden bijdrage:
[ afbeelding ]
Netjesquote:Op zondag 28 januari 2024 17:27 schreef Groepfunder het volgende:
Ik zie steeds dat er nieuwe bijdragen zijn in dit topc. En die zijn er dan niet. Dan maar een bescheiden bijdrage:
[ afbeelding ]
Weet ik tog.quote:
Alleen tetten en billen. Geen poezen en piemels of een combi van beiden.quote:
Lord weetquote:Op zondag 28 januari 2024 19:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Alleen tetten en billen. Geen poezen en piemels of een combi van beiden.
Sallykequote:
Ja hoor, Mooi bos en zandverstuivingen. Drouwnerzand is ook leuk.quote:Op zondag 28 januari 2024 22:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Ben je er ook wel eens geweest dan?
LoLkequote:
Heel bescheidenquote:Op maandag 29 januari 2024 10:13 schreef LordofLeaves het volgende:
[ afbeelding ]
Bescheiden strandfoto.
Zeker ouder dan 21.quote:Op maandag 29 januari 2024 10:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heel bescheiden
Ze ziet er wel erg jong uit
Dan is het goedquote:
Ze heeft het koudquote:
Ze stond op de fp, dus dan zal het wel goed zijn.quote:
Fijn eh? Heerlijke wintermaanden.quote:
Ohwquote:Op maandag 29 januari 2024 10:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ze stond op de fp, dus dan zal het wel goed zijn.
Ja dan welquote:Op maandag 29 januari 2024 10:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Fijn eh? Heerlijke wintermaanden.
Ouwe viespeuk.quote:
Nee, man!quote:
Wel oud, dan?quote:
quote:
Dat moet wel.quote:
Zoiets wel, hè.quote:
Met een bochel.quote:
Nee joh das een kindquote:Op maandag 29 januari 2024 10:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ze stond op de fp, dus dan zal het wel goed zijn.
Dan moeten ze op de fp beter opletten.quote:
quote:
Goeie tetten wel.quote:
Can't argue with thatquote:
Ik noem het liever ervarenquote:
Zou ik ook zeggenquote:Op maandag 29 januari 2024 20:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik noem het liever ervaren
I knowquote:
Sallykequote:
LoLkequote:
Nu welquote:
"Nu" wel...?quote:
Ik heb voldoende voorbereidingstijd gekregen om een doorlooptest te plannen en uit te laten voeren. Kleine 2 maanden de tijd. Dus dat scheeltquote:
Jeujjjj!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb voldoende voorbereidingstijd gekregen om een doorlooptest te plannen en uit te laten voeren. Kleine 2 maanden de tijd. Dus dat scheelt
Hoeveel tijd gaat het je kosten dan?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb voldoende voorbereidingstijd gekregen om een doorlooptest te plannen en uit te laten voeren. Kleine 2 maanden de tijd. Dus dat scheelt
2+ maandenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:21 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hoeveel tijd gaat het je kosten dan?
Kan het nog oprekken, maar ligt eraan hoe druk het isquote:
Oprekken.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan het nog oprekken, maar ligt eraan hoe druk het is
Nee niet zo!quote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee niet zo!
Dat doe ik wel elders
"Kleine 2 maanden" zou 2- maanden zijnquote:
Dit dus.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:28 schreef Sally het volgende:
[..]
"Kleine 2 maanden" zou 2- maanden zijn
Da's de praktijk ja. Weerbarstiger dan men denktquote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Bij ons duurt het altijd langer
En minder realistisch ookquote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Da's de praktijk ja. Weerbarstiger dan men denkt
Juist realistischer, zou ik denken?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En minder realistisch ook
Uhuh.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Bij ons duurt het altijd langer
Project jaquote:
Dit hele project is niet realistischquote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Juist realistischer, zou ik denken?
Je maakt een planning die niet realistisch blijkt
Dan kom je er goed mee weg.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Project ja
[..]
Dit hele project is niet realistisch
Uiteraard. Ik weet wat ik doequote:
Duidelijk de expert.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik weet wat ik doe
Inmiddels wel, begin het spel beter te snappenquote:
Ohhhh.... dan zit je wel goed met die twee maanden.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Inmiddels wel, begin het spel beter te snappen
Oh zeker! Lukt me welquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ohhhh.... dan zit je wel goed met die twee maanden.
Gelukkig wel.quote:
Beoordeling komt eraan, dus moet mijn beste beentje voor blijven zetten.quote:
Of even met wat flappen zwaaien.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beoordeling komt eraan, dus moet mijn beste beentje voor blijven zetten.
Dat moeten zij doenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Of even met wat flappen zwaaien.
Sallykequote:
LoLkequote:
Het is weer woensdag!quote:
Zeker! Dag is al weer half voorbij lijkt hetquote:
Daarom nooit voor tienen beginnen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker! Dag is al weer half voorbij lijkt het
Jawel, was om 7 uur al bezigquote:Op woensdag 31 januari 2024 09:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Daarom nooit voor tienen beginnen.
U bent levensmoe?quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jawel, was om 7 uur al bezig
Nee, is mijn ritmequote:
@Lenny77 , hij wel.quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, is mijn ritme
Ben het gewend vroeg op te staan over het algemeen. Al is het wel lastiger nu het nog donker is 's ochtends
Zij ook?quote:
Nee, die haat fris en fruitig vroeg opstaan.quote:
quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, die haat fris en fruitig vroeg opstaan.
quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:40 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee man! Ik HAAT het vroeg opstaan
quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:40 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Told you so.quote:
Ik ben ook een beestquote:
Heerlijk!quote:
Lenny is verre van lui. Ik daarentegen.quote:
Compenseert elkaarquote:Op woensdag 31 januari 2024 12:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Lenny is verre van lui. Ik daarentegen.
Dat is wel weer zo.quote:
Perfecte aanvulling op elkaar julliequote:
+4quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:40 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Perfecte aanvulling op elkaar jullie
Toch?quote:
quote:
Altijd. Gelukkige mensen beste mensenquote:
Wel lief.quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Altijd. Gelukkige mensen beste mensen
Ik ben een softie somsquote:
Is niet normaal hoor.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben een softie soms
GVR?quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben een softie soms
Ik weet hetquote:
Jaquote:
Zo werd ik vroeger ook genoemd.quote:
Ik niet, ik heel andersquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zo werd ik vroeger ook genoemd.
You like?quote:
* Sally = Mathildaquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik niet, ik heel anders
[..]
You like?![]()
Wat dan wel?quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik niet, ik heel anders
Vast niet *klein* duimpje....quote:
Mag het niet hopen nee.quote:
Heel veel onvriendelijke namenquote:
Ikke wel Kleine Smurfquote:
James May?quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heel veel onvriendelijke namen
Whehe, arme jij.quote:
Ahwquote:
Nee, dat had ik liever gehadquote:
Noem eens wat op dan.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nee, dat had ik liever gehad
Liever nietquote:
Dan zit het wel heel erg diep.quote:
Dat kan je wel zeggen jaquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:18 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan zit het wel heel erg diep.
Scheelt, je kunt hem nu ergens anders diep insteken.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen ja
Oh dat zeker, een letterlijke 'FUCK YOU'!quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Scheelt, je kunt hem nu ergens anders diep insteken.
Ik niet. Over het algemeen om 5:00 wakker en kan dan niet meer slapen, ik ga dan maar uit bed gezien ik dan toch zin heb in koffiequote:Op woensdag 31 januari 2024 09:40 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Whehehe.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh dat zeker, een letterlijke 'FUCK YOU'!
Denk je...................................................................................quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehehe.
Gelukkig is het allemaal nog goed gekomen.
Gelukkig welquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehehe.
Gelukkig is het allemaal nog goed gekomen.
Jij twijfelt weerquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Denk je...................................................................................
En jij denkt dat het alleen om jou gaat...?quote:
Tuurlijk wel, smurfje.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Denk je...................................................................................
Ow. Ik had het niet moeten noemenquote:
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:43 schreef Sally het volgende:
[..]
En jij denkt dat het alleen om jou gaat...?
Ach, welnee. Ik ben een redelijk mens.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow. Ik had het niet moeten noemen![]()
Dit gaat me achtervolgen.......... - wedden?!
Ca.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach, welnee. Ik ben een redelijk mens.
Ben je onder de 1.60 lang btw?
Ik val zeg maar net aan "de goede kant" van je criteriumquote:
Daar is een term voor... toch?quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach, welnee. Ik ben een redelijk mens.
Ben je onder de 1.60 lang btw?
Ja hoor.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik val zeg maar net aan "de goede kant" van je criterium![]()
![]()
![]()
Little people.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar is een term voor... toch?
Voor @Sally maak ik een uitzondering.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Die zijn over het algemeen niet langer dan een meter
Snap ikquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Voor @:Sally maak ik een uitzondering.
Nee, iets met 'fun' en 'size'...quote:
Wisset.quote:
Kusje d'r op?quote:
Oef. Laatst eens even de betekenis nagevraagd...quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, iets met 'fun' en 'size'...
In mijn ogen louter positiefquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Oef. Laatst eens even de betekenis nagevraagd...
Want ja, daar had ik ook wel even de vraagtekens bij of het positief of negatief was...![]()
Scheelt ook weer folie enzo en is sneller klaarquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Praktisch denkenquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Scheelt ook weer folie enzo en is sneller klaar
En als je niet opgewonden bent?quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Sowieso. Ten opzichte van mijn vriendin scheelt dat al snel 20 cm in lengte.
Grapjasquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En als je niet opgewonden bent?
quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In mijn ogen louter positief
quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Scheelt ook weer folie enzo en is sneller klaar
Ohwquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Grapjas![]()
Zelfs in opgewonden stand is hij niet zo lang
Weet je toch Sallykequote:
Ja, nu wel.quote:
Zal vast niet heel veel schelen maar gezien ik op dit moment niet opgewonden ben heeft meten niet zoveel zinquote:
quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Zal vast niet heel veel schelen maar gezien ik op dit moment niet opgewonden ben heeft meten niet zoveel zin
Jawel!quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Zal vast niet heel veel schelen maar gezien ik op dit moment niet opgewonden ben heeft meten niet zoveel zin
Ah, lekker warmquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja, verschilt ook per dagOp dit moment 11,5
Koude handen zijn niet fijnquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, goede handwarmer ook wel. Vaak koude handen
Ow, maar dat wordt het minder dan 11,5...quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, goede handwarmer ook wel. Vaak koude handen
Klopt, ook altijd een dingetje bij het inpakken... Mensen aanraken met koude handen vind ik vervelendquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Koude handen zijn niet fijn
Even flink in je handen wrijven wil wel helpenquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, ook altijd een dingetje bij het inpakken... Mensen aanraken met koude handen vind ik vervelend
Hij komt wel weer bij van de schrikquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow, maar dat wordt het minder dan 11,5...
Jup, of even onder warm water houden.quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Even flink in je handen wrijven wil wel helpen
Gelukkig!quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Hij komt wel weer bij van de schrik
Bijvoorbeeldquote:Op woensdag 31 januari 2024 21:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, of even onder warm water houden.
Trusten!quote:
Wij ook van jou.quote:
Doel je nou op de bewuste knie of heuphoogte?quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Doel je nou op de bewuste knie of heuphoogte?
Niet voor jou!quote:
FYI - die IPH past nietquote:
Je doelde niet daarop?quote:
LoLkequote:
Sallykequote:
Ik ben niet zo pervers als jij.quote:
Minder roken!quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:05 schreef Sally het volgende:
Enniewee, prut nacht achter de rug.
Hoestbuien. Dus wat kort geslapen.
Roken?!quote:
Dan ist goe.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ben niet zo pervers als jij.
Klets op de billetjes!quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Roken?!
Ieuw!
Nooit gedaan, en zal ook nooit doen, wees niet bang.
Lenny hangt jou niet naakt in de kroonluchter met een prei in je reet?quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ben niet zo pervers als jij.
dit.quote:
Oeh, spanky spankyquote:
Ze heeft er de billen voor.quote:
Dat is waarquote:Op donderdag 1 februari 2024 13:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ze heeft er de billen voor.
Dat zijn nog eens spenen.quote:Op zondag 28 januari 2024 17:27 schreef Groepfunder het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ze heeft er de billen voor.
Hm.quote:
Whehe, geef maar toe.quote:
Deed ik toch ook?quote:
wat dacht je dan, dat ik het laatst niet meende om jou even lekker een pak rammel te geven...?quote:
Mag hopen van wel.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:06 schreef Sally het volgende:
[..]
wat dacht je dan, dat ik het laatst niet meende om jou even lekker een pak rammel te geven...?
Nou, ga maar vast klaarzitten danquote:
Deal.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, ga maar vast klaarzitten dan![]()
Dan mag je het ook wel terug doen
Lord, weet waar je aan begint. Volgens mij is Sally geen poesje om zonder handschoenen aan te pakken...quote:
Ik kan wat hebben.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lord, weet waar je aan begint. Volgens mij is Sally geen poesje om zonder handschoenen aan te pakken...
quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lord, weet waar je aan begint. Volgens mij is Sally geen poesje om zonder handschoenen aan te pakken...
quote:
Therethere, zal wel meevallen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goed je gekend te hebben
* TheStigsDutchCousin veegt traan van vizier
Ohhhhh.. eitje.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Therethere, zal wel meevallen.
Hooguit wat rooie billetjes en rug dattie eraan overhoud
Hoe leg ik dat Lenny uitquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Therethere, zal wel meevallen.
Hooguit wat rooie billetjes en rug dattie eraan overhoud
Jij?quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoe leg ik dat Lenny uit
Jij denkt dat Lord nog kan praten?quote:
Ik doe niet aan gaggen...quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij denkt dat Lord nog kan praten?
Wat stel jij je eigenlijk bij een goeie spanking voor...?quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij denkt dat Lord nog kan praten?
Ja, wil geen afranseling.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat stel jij je eigenlijk bij een goeie spanking voor...?![]()
Er zijn meerdere manieren om Bondage te doen, en/of SM, dat is waar. Maar ik ben in de categorie 'licht' hoor
Nee, ik wil nog op een normale manier met Lord een keer terrassenquote:
En samen Sally tikken op de kont geven.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ik wil nog op een normale manier met Lord een keer terrassen
Oeh, een MMV'tje?!quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
En samen Sally tikken op de kont geven.
Hm, da's jammer...quote:
Oh, dat is ook een idee!quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
En samen Sally tikken op de kont geven.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh, dat is ook een idee!
The Super Spank Bro's!quote:
Vind het wel leuk bedacht.quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
The Super Spank Bro's!
Oh wat slecht
Thanksquote:
Het bestaatquote:Op donderdag 1 februari 2024 15:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
The Super Spank Bro's!
Oh wat slecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Het bestaat^^
WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Dat is wel te extreem voor ons.quote:
Sallykequote:
LoLkequote:
Goed om je hier weer te zien.quote:
Ik ben nooit ver wegquote:Op vrijdag 2 februari 2024 10:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Goed om je hier weer te zien.
Oh hoi!quote:
Amykequote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:23 schreef MizzezAmy het volgende:
ook weer eens hier goedendag zeggen, even jullie triootje verstoren
Wil je kwartootje doen dan?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:23 schreef MizzezAmy het volgende:
ook weer eens hier goedendag zeggen, even jullie triootje verstoren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Wil je kwartootje doen dan?
Geef haar ook maar wat billenkoek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Oeh, is ze daarvan dan......?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Geef haar ook maar wat billenkoek.
Zou wel leuk zijn.quote:
Kunnen we de taken verdelenquote:
Wij zitten en de dames poetsen en koken?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kunnen we de taken verdelen
Daar had ik nog niet eens aan gedacht!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wij zitten en de dames poetsen en koken?
Oh nee, zij verdienen ook billenkoek natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens aan gedacht!
Dat was mijn eerste gedachtequote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oh nee, zij verdienen ook billenkoek natuurlijk.
Omlaag met die broekjes!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste gedachte
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wij zitten en de dames poetsen en koken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:45 schreef Sally het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaja, lul je er maar weer onderuit.quote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Jaja, lul je er maar weer onderuit.Hihi, je zei lulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Whehe, je bent hier echt verpest eh?quote:
Of misschien was ik dat alquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, je bent hier echt verpest eh?
Niks rebooten! Voorwaarts!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of misschien was ik dat al
* TheStigsDutchCousin moet weer eens even in de reboot
SPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEED!quote:
MOVE OVER, CAPTAIN SLOW!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
SPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEED!
POOOOOOOOOOOWWWWWWWWWEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRR!
"Sometimes my genius, it generates gravity."quote:
Whehe, die man is echt briljant eh.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Sometimes my genius, it generates gravity."
Ja. Des te jammer is het dat hij stopt met The Grand Tourquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, die man is echt briljant eh.
Ik las het. Hopelijk gaat Clarkson's Farm wel verder.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja. Des te jammer is het dat hij stopt met The Grand Tour
Daar hoeft ie geen snelle tijden te zettenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik las het. Hopelijk gaat Clarkson's Farm wel verder.
Jeremy kennende...quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar hoeft ie geen snelle tijden te zetten
Akkercross!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jeremy kennende...Die gaat het opnemen tegen Caleb en Geralt.
Ik zou kijken.quote:
Ik ookquote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Wil je kwartootje doen dan?
Gezellig kwartettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik van jou, in de categorie vanilla, de knuffel?
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶
C'mere youquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gezellig kwartetten
Mag ik van jou, in de categorie vanilla, de knuffel?
Onderbroekenlol kan ik ook wel hoorquote:
Kan je die ook uit?quote:
Er mist een woord?quote:
Wat jij wilquote:
quote:
En dan..........................?quote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 17:52 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
En dan..........................?Ga ik hier niet noemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Omae wa mou shindeiru."
Dat sjeggikquote:Op vrijdag 2 februari 2024 17:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ga ik hier niet noemen
Gamma?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |