Daar doet Japan in het geheel niet mee!quote:Op zondag 28 januari 2024 19:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Spaart ze voor de Mixed Gender Relay?
Dat dacht ik alquote:Op zondag 28 januari 2024 19:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daar doet Japan in het geheel niet mee!
Ik vind 2 keer 500 meter wel logischer, omdat het ook wel invloed kan hebben in welke baan je start.quote:Op zondag 28 januari 2024 18:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Omdat het kan?
Waarom zou het per se de 500m moeten zijn die 2x gereden wordt?
Ik denk echt zonder grap dat die iets van discalculie heeft echt ongelofelijk hoe vaak die ook een cijfer verkeerdom uitspreekt.quote:Op zondag 28 januari 2024 20:02 schreef hhh38 het volgende:
Erik van Dijk kijkt zo vaak naar de verkeerde tijden, hoe kan het nou dat je het niet leert?
Maar dit jaar is het niet meer zo dat je altijd 1x binnen en 1x buiten start, dus zelfs als ie 2x gereden wordt heb je die invloed.quote:Op zondag 28 januari 2024 20:03 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Ik vind 2 keer 500 meter wel logischer, omdat het ook wel invloed kan hebben in welke baan je start.
Ah oke...ja dat zou dan wel mijn voorwaarde zijn juistquote:Op zondag 28 januari 2024 20:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar dit jaar is het niet meer zo dat je altijd 1x binnen en 1x buiten start, dus zelfs als ie 2x gereden wordt heb je die invloed.
Ik luister nu voor de verandering maar eens naar de isu stream op youtubequote:Op zondag 28 januari 2024 20:02 schreef hhh38 het volgende:
Erik van Dijk kijkt zo vaak naar de verkeerde tijden, hoe kan het nou dat je het niet leert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |