Enkel toch? Maar lijkt me wel inderdaad, al is het lastige dat als je niet exact weet wat de oorzaak is, je ook niet weet of het met rust weer over gaat.quote:Op zondag 28 januari 2024 09:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou Jumbo niet beter Jutta in bescherming moeten nemen? Met een wankele knie door blijven schaatsen lijkt me niet perse snel voor verbetering zorgen...
Programma is niet echt logisch nee. Gisteren ook al 500m en 1500m vrouwen achter elkaarquote:Op zondag 28 januari 2024 11:47 schreef hhh38 het volgende:
Stolz zit vanavond in rit 8 van de 1000m en rit 1 van de 5km. Zitten alleen 2 ritten 1000m en een dweil tussen
Hoop dat ie de 1000m als opwarmertje rijdt.
Hier kan-ie laten zien dat-ie een All Round-baas is.quote:Op zondag 28 januari 2024 11:47 schreef hhh38 het volgende:
Stolz zit vanavond in rit 8 van de 1000m en rit 1 van de 5km. Zitten alleen 2 ritten 1000m en een dweil tussen
Denk dat hij gewoon volle bak gaat op de 1000 en dan wel ziet wat er nog in zit voor de 5000.quote:Op zondag 28 januari 2024 11:47 schreef hhh38 het volgende:
Nee de enigen die ik het verder zie doen zijn Kongshaug en Howe, maar die rijden sowieso geen A-groep 5km.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat hij gewoon volle bak gaat op de 1000 en dan wel ziet wat er nog in zit voor de 5000.
En 1000 en 5000 is normaal ook geen combinatie die schaatsers doen, al is het wel apart dat ze niet afwisselen qua afstanden tussen mannen en vrouwen, dan zat er sowieso wat meer ruimte tussen
Ik denk omdat er zeker een kans is dat het nog niet opgelost is tijdens het WK. Wil ze daar toch rijden dan moet ze misschien juist zo vaak mogelijk ervaring opdoen met het rijden met deze instabiele enkel.quote:Op zondag 28 januari 2024 09:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou Jumbo niet beter Jutta in bescherming moeten nemen? Met een wankele knie door blijven schaatsen lijkt me niet perse snel voor verbetering zorgen...
1 Japan 60 60 54 174quote:Op zondag 28 januari 2024 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie mogen nu naar het WK op de TP?
En voor de volledigheid de mannen:quote:Op zondag 28 januari 2024 12:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
1 Japan 60 60 54 174
2 Canada 54 54 60 168
3 Poland 43 48 43 134
4 United States of America 36 36 48 120
5 China 40 43 36 119
6 Switzerland 38 40 34 112
7 Germany 34 38 38 110
Dit is de top 7 van het klassement, dan plus Nederland als het goed is.
Mja, als je ziet dat je eerste afstand er niks van bakt ben je wel heel erg optimistisch om te hopen dat volgende race wel goed gaat. Tuurlijk staat er een WK op spel maar je zal maar je enkel permanent beschadigen.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:14 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Ik denk omdat er zeker een kans is dat het nog niet opgelost is tijdens het WK. Wil ze daar toch rijden dan moet ze misschien juist zo vaak mogelijk ervaring opdoen met het rijden met deze instabiele enkel.
De 3 uit de A-groep die het laagst in het klassement staan.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:09 schreef vaarsuvius het volgende:
Hoe werkt die promotie van B naar A groep eigenlijk precies, ik zie nu dat Wennemars en Verbij allebei naar de A groep zijn. Plus nog een amerikaan mcDermott
en andersom, wie valt er af? Nuis eindigde bv als laatste maar dat is dus niet erg?
het zijn nog steeds 10 ritten , dus er moeten er 3 afvallen, maar welk algoritme bepaald wie er af moet?
dank je, ik was al bezig het hele ISU rulebook door te lezen, maar daar vond ik wel na enig puzzelen wie er wie promoveert, maar niet wie er af valt en dan zijn er ook nog Wild Cards die je soms in kan zettenquote:Op zondag 28 januari 2024 15:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De 3 uit de A-groep die het laagst in het klassement staan.
Daardoor moest Lollobrigida dit weekend weer in de B-groep rijden op de 1500m en 3km ondanks een 12e en 7e plek in Tomaszow, die heeft de eerste 2 WBs gemist.
Ja, denk ook niet dat je nu kunt verwachten dat het vandaag ineens gewoon weer goed gaat (al ging het gisteren iets beter zei ze en de meeste races gingen best goed dus het kan wel). Misschien moeilijker op dit snelle ijs of ze heeft meer last. Maar gewoon een beetje wedstrijdritme houden.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mja, als je ziet dat je eerste afstand er niks van bakt ben je wel heel erg optimistisch om te hopen dat volgende race wel goed gaat. Tuurlijk staat er een WK op spel maar je zal maar je enkel permanent beschadigen.
SPOILER: 2nd 1000m Women Division BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
However, the following entered Skaters/Teams shall compete in Division A (this rule does not applyquote:Op zondag 28 januari 2024 15:09 schreef vaarsuvius het volgende:
Hoe werkt die promotie van B naar A groep eigenlijk precies, ik zie nu dat Wennemars en Verbij allebei naar de A groep zijn. Plus nog een amerikaan mcDermott
en andersom, wie valt er af? Nuis eindigde bv als laatste maar dat is dus niet erg?
het zijn nog steeds 10 ritten , dus er moeten er 3 afvallen, maar welk algoritme bepaald wie er af moet?
SPOILER: 2nd 1000m Men Division BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Omdat het kan?quote:Op zondag 28 januari 2024 18:11 schreef chufi het volgende:
Dat is idd weer een PB ... Maar waarom 2x 1000 en 1 x 500?
Daar doet Japan in het geheel niet mee!quote:Op zondag 28 januari 2024 19:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Spaart ze voor de Mixed Gender Relay?
Dat dacht ik alquote:Op zondag 28 januari 2024 19:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daar doet Japan in het geheel niet mee!
Ik vind 2 keer 500 meter wel logischer, omdat het ook wel invloed kan hebben in welke baan je start.quote:Op zondag 28 januari 2024 18:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Omdat het kan?
Waarom zou het per se de 500m moeten zijn die 2x gereden wordt?
Ik denk echt zonder grap dat die iets van discalculie heeft echt ongelofelijk hoe vaak die ook een cijfer verkeerdom uitspreekt.quote:Op zondag 28 januari 2024 20:02 schreef hhh38 het volgende:
Erik van Dijk kijkt zo vaak naar de verkeerde tijden, hoe kan het nou dat je het niet leert?
Maar dit jaar is het niet meer zo dat je altijd 1x binnen en 1x buiten start, dus zelfs als ie 2x gereden wordt heb je die invloed.quote:Op zondag 28 januari 2024 20:03 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Ik vind 2 keer 500 meter wel logischer, omdat het ook wel invloed kan hebben in welke baan je start.
Ah oke...ja dat zou dan wel mijn voorwaarde zijn juistquote:Op zondag 28 januari 2024 20:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar dit jaar is het niet meer zo dat je altijd 1x binnen en 1x buiten start, dus zelfs als ie 2x gereden wordt heb je die invloed.
Ik luister nu voor de verandering maar eens naar de isu stream op youtubequote:Op zondag 28 januari 2024 20:02 schreef hhh38 het volgende:
Erik van Dijk kijkt zo vaak naar de verkeerde tijden, hoe kan het nou dat je het niet leert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |