SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik ben ook geen fan van ze. Dit is wel een redelijk nummer, vind ik.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was ook echt een gok. Op een gegeven moment ben ik gestopt met Coldplay.
Ik vind een paar nummers wel prima van ze. Deze juist eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van ze. Dit is wel een redelijk nummer, vind ik.
Het is je vergeven.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:59 schreef livelink het volgende:
Eigenlijk had het dus 'De klokken tikken door' moeten zijn.
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:01 schreef livelink het volgende:
Sorry, ik ga me hier niet eens aan wagen. Dit waren toch die 3 operazangers samen? Pavarotti met die andere twee? Hoewel ik er hier maar 1 hoor.
Toch even moeten doorluisteren of het niet Ice Ice Baby was.quote:
Dat is inderdaad hetzelfde begin.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch even moeten doorluisteren of het niet Ice Ice Baby was.
Beiden vind ik het lekkere nummers.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is inderdaad hetzelfde begin.
Volgens mij luistert een maat van me ook mee.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:07 schreef livelink het volgende:
Heb je nog thuisluisteraars, Melting?
Anders draai je zo voor mij alleen. Niet dat ik klaag hoor.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens mij luistert een maat van me ook mee.
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:08 schreef livelink het volgende:
Ik heb vanavond volgens mij nog geen nummers gehoord die ik nog nooit heb gehoord. Lekker hoor!
Dat vind ik ook niet erg hoor.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Anders draai je zo voor mij alleen. Niet dat ik klaag hoor.
Deze was wel heel vaag qua tekst hoor.quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:25 schreef livelink het volgende:
Sinead O'Connor - Nothing Compares 2 U
Was er zoveel onkruid te zien?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:33 schreef Symphonic het volgende:
Ik moest vanmiddag nog aan dit nummer denken bij een tuinprogramma
Tot nog toe gaat het nog goed.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:38 schreef Melting het volgende:
Livelink zei daarstraks dat ze nog geen nummer gehoord had, dat ze niet kende.
Benieuwd of dat heel de avond zo blijft.
Ik vond deze mooier eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:46 schreef Symphonic het volgende:
Lijkt erg veel op Leaving on a jetplane.
Twee nummers voor de prijs van een
Het meest knappe vind ik dat dit een one taker is.quote:
Dat wist ik niet. Knap.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het meest knappe vind ik dat dit een one taker is.
Binnen een paar minuten met 1 opname op plaat gezet
Ja, dat vind ik ook heel bijzonder.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het meest knappe vind ik dat dit een one taker is.
Binnen een paar minuten met 1 opname op plaat gezet
Ik weet niet wat voor versie dit is.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:57 schreef livelink het volgende:
Wat een jazzy versie van Herman van Veen is dit. Beter dan het origineel wel.
Elke versie is vervelendquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor versie dit is.
[ afbeelding ]
Zijn stem wel, ja. Maar qua liedje vind ik deze versie toch wel fijner.quote:
Ach kom, hoe oud was Priscilla toen. Veel te jong nog.quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach kom, hoe oud was Priscilla toen. Veel te jong nog.
Oh zo.....quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach kom, hoe oud was Priscilla toen. Veel te jong nog.
Welke film is dat?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:00 schreef livelink het volgende:
Ik ga woensdag naar de film over Priscilla Presley. Ben benieuwd.
Hij heet gewoon Priscilla. Verder weet ik er ook nog niet echt veel van.quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:04 schreef Symphonic het volgende:
24 hours from Tulsa
Dit klinkt niet als Gene Pitney
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:08 schreef Symphonic het volgende:
Meat loaf i would do anything for love
Ik vind Meatloaf in zijn geheel eigenlijk zwaar overschat.quote:
Ik niet, maar hij is te lang door gegaan met optreden. Ik heb hem gezien in Duitsland en dat was gewoon zieligquote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind Meatloaf in zijn geheel eigenlijk zwaar overschat.
Oh nee, dat ben ik niet met je eens.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind Meatloaf in zijn geheel eigenlijk zwaar overschat.
Ook, maar ook de niet Steinman nummers vind ik primaquote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:16 schreef livelink het volgende:
Ik ben denk ik meer een fan van Jim Steinman die de nummers voor Meat Loaf schreef eigenlijk.
Is inderdaad een versie die ik nog niet eerder hoorde.quote:
Jij hebt vroeger best veel platen grijs gedraaid volgens mij.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:35 schreef Symphonic het volgende:
Deze heb ik vroeger echt grijs gedraaid
Kloptquote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij hebt vroeger best veel platen grijs gedraaid volgens mij.
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:38 schreef Symphonic het volgende:
Echt, kiep die kaarten gauw in de la….
Wat een narigheid die Gerard de Vries
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:39 schreef Symphonic het volgende:
26 dolfijnen aangespoeld bij Den Helder..
Nou je hebt het voor elkaar hoor
Het is wel een preker, die Gerard.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik word er gewoon heel kribbig van
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:42 schreef livelink het volgende:
We gaan nog even door. Is dit je zondag-mapje?
Ach ja, ik heb er geen trauma's van hoor. Mijn vader is leken-pastoor en ik lees zijn preken nog wel eens.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:42 schreef Melting het volgende:
Sorry livelink, dat we de gelovige kant op gaan.
Hij heeft veel mooie muziek gemaakt.quote:
Wat is een leken-pastoor?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb er geen trauma's van hoor. Mijn vader is leken-pastoor en ik lees zijn preken nog wel eens.
En een fantastische stemquote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij heeft veel mooie muziek gemaakt.
Iemand die officieel geen diensten mag doen (want niet de juiste opleiding), maar door het tekort aan het aantal echte pastoors wel diensten draait in de kerk. Dus wel preken en zo, maar niet de eucharistie.quote:
Weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Iemand die officieel geen diensten mag doen (want niet de juiste opleiding), maar door het tekort aan het aantal echte pastoors wel diensten draait in de kerk. Dus wel preken en zo, maar niet de eucharistie.
Hij speelt de bas.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:52 schreef Symphonic het volgende:
En met mijn favoriete basrifje ga ik zo afsluiten.
Speelde dit ooit met een band, en bij dit nummer speelde ik de bas.
Heerlijk om te doen
Toetsen, bas, klein beetje gitaar en cajonquote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij speelt de bas.![]()
Speel je nog meer instrumenten?
Ik moest opzoeken wat een cajon is.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Toetsen, bas, klein beetje gitaar en cajon
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:55 schreef Symphonic het volgende:
Dank Melting, fijne avond nog
Ik weet niet hoe dit heet, het is wel een mooi liedje
Was zeker een mooi liedje. En welterusten Symphonicquote:
quote:Op zondag 28 januari 2024 00:00 schreef livelink het volgende:
Tell Laura I lover her, maar in een andere versie dan ik ken.
Ja, dat wel. Maar ik heb toch niet de neiging om mee te zingen. You needed me van daarnet echter....quote:
Daarom stop ik ook gewoon om 0.30.quote:
Misschien heb ik er nog wel eentje goed voor die tijd.quote:
1 moet lukken.quote:Op zondag 28 januari 2024 00:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Misschien heb ik er nog wel eentje goed voor die tijd.
Maar niet deze. Want hoewel ik dit nummer prima ken, kom ik verder nergens op.quote:
Ik gok op de volgende.quote:Op zondag 28 januari 2024 00:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar niet deze. Want hoewel ik dit nummer prima ken, kom ik verder nergens op.
Goed gegokt!quote:Op zondag 28 januari 2024 00:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik gok op de volgende.
[ afbeelding ]
Ja, ik ben ook wel toe aan voorjaar.quote:Op zondag 28 januari 2024 00:27 schreef livelink het volgende:
Ik vind de sfeer van dit nummer zo heerlijk. Een heerlijke voorjaarsdag; lekker naar buiten. Geen zorgen aan je hoofd. Gewoon genieten.
Ja, ik heb geen idee hoe je het zelfs maar begint te schrijven.quote:Op zondag 28 januari 2024 00:24 schreef Melting het volgende:
Misschien lukt de laatste ook nog wel.
Ik zal niet op de spelling letten.
Het begint met een Q. Dus ik keur het goed.quote:Op zondag 28 januari 2024 00:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen idee hoe je het zelfs maar begint te schrijven.
Julio Iglesias - Quere me
Ach ja..... ieder z'n voorkeur.quote:Op zondag 28 januari 2024 00:30 schreef livelink het volgende:
Heb nooit begrepen hoe alle dames hier bij wegzwijmelden.
Graag gedaan.quote:Op zondag 28 januari 2024 00:31 schreef livelink het volgende:
Dat was een fijne uitzending, Melting. Heel veel bekende en mooie nummers gehoord. De nummers die ik niet kende waren ook meestal mooi. Dank je wel
Gezellig aRd.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:00 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond,
Luister een stukje mee
Welkom Ddm.quote:
En ook welkom Symph. En een goede avond.quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:04 schreef anotherRandomdude het volgende:
Run to me Anita meyer en Lee towers
Geen idee nog.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Doe je de volgende keer het origineel?
Had laatst eens opgezocht hoe oud hij was. Ik dacht namelijk dat hij de 80 wel gepasseerd was. Bleek hij "pas" 77 te zijn.quote:
Deze stem kun je toch niet nadoen?quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo typerend Herman van Veen dit. Altijd leuk als mensen dat na gaan doen
quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:09 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb vanmiddag nog in onze Teams omgeving gezet dat ons toverstokje helaas al geruime tijd op de reparatie-afdeling ligt.
Symph kan het in elk geval niet, heeft hij net bewezenquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze stem kun je toch niet nadoen?
quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph kan het in elk geval niet, heeft hij net bewezen
Ik heb ook andere ambitiesquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph kan het in elk geval niet, heeft hij net bewezen
Oei.... waarom dat dan?quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik wil al die klote-ambtenaren in Groningen veranderen in padden
Goede avond en welkom, livelink.quote:
Meneer Cole heeft een mooie stem ja.quote:
Prachtig, heb hier ergens zo’n 4-cdverzamelbox liggenquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Meneer Cole heeft een mooie stem ja.
Ze hebben het examen controlepaneel grondig gesloopt waardoor ik al een halve dag met de helpdesk bezig ben en al hun aanwijzingen niet werken. En morgen zie ik mijn halve vrije dag naar de gallemiezen gaan hierdoor. Ik ben behoorlijk pissed off.quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze hebben het examen controlepaneel grondig gesloopt waardoor ik al een halve dag met de helpdesk bezig ben en al hun aanwijzingen niet werken. En morgen zie ik mijn halve vrije dag naar de gallemiezen gaan hierdoor. Ik ben behoorlijk pissed off.
Wat schaft de pot vandaag?quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:15 schreef livelink het volgende:
Ik moet zo nog wel even eten trouwens.
Adem in..... adem uit.....quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze hebben het examen controlepaneel grondig gesloopt waardoor ik al een halve dag met de helpdesk bezig ben en al hun aanwijzingen niet werken. En morgen zie ik mijn halve vrije dag naar de gallemiezen gaan hierdoor. Ik ben behoorlijk pissed off.
Ah.... ik heb nog nooit paëlla gegeten. Is dat lekker?quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:18 schreef Symphonic het volgende:
Mijnheer Aznavour die net een trilei opgegeten heeft
Het vervelende is dat al mijn andere werk daardoor ook blijft liggen. De fase van adem in.. adem uit ben ik met Groningen wel voorbij. Dit is het zoveelste klote geintje van hun incompetente ict afdelingquote:
Ik vind paëlla erg lekker, ja. Maar liefst met schelpdieren. Maar mijn man eet dat niet, dus daarom eten we altijd vegetarische paëlla. En soms als ik alleen ben haal ik bij de viswinkel een bakje paëlla voor mezelf alleen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah.... ik heb nog nooit paëlla gegeten. Is dat lekker?
En kun je het niet hogerop spelen?quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het vervelende is dat al mijn andere werk daardoor ook blijft liggen. De fase van adem in.. adem uit ben ik met Groningen wel voorbij. Dit is het zoveelste klote geintje van hun incompetente ict afdeling
Groot gelijk dan.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind paëlla erg lekker, ja. Maar liefst met schelpdieren. Maar mijn man eet dat niet, dus daarom eten we altijd vegetarische paëlla. En soms als ik alleen ben haal ik bij de viswinkel een bakje paëlla voor mezelf alleen.
De minister nam niet op vanmiddagquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
En kun je het niet hogerop spelen?
quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De minister nam niet op vanmiddag
Ah, garnalen vind ik juist erg lekker. Vooral die kleine hollandse garnalen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Groot gelijk dan.
Onze visboer heeft dat ook, maar daar zitten ook garnalen in, en dat krijg ik niet weg.
#metooquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, garnalen vind ik juist erg lekker. Vooral die kleine hollandse garnalen.
Wat moet ik me voorstellen bij een examen controlepaneel?quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De minister nam niet op vanmiddag
Ik heb het wel naar de directie geëscaleerd. In het ergeste geval moeten we morgen 300 kandidaten afbellen, en daar pas ik voor.
Zijn dat van die inktvisringen met deeg er om heen?quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Schaal- en schelpdieren lust ik erg graag. In Paella graag ook intvisringen
Zonder deegjasjequote:Op donderdag 1 februari 2024 19:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Zijn dat van die inktvisringen met deeg er om heen?
Ik maak een export uit ons programma die ik daar importeer.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij een examen controlepaneel?
Dan heb ik ze nog nooit gehad.quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik maak een export uit ons programma die ik daar importeer.
En die bestanden gaan er met geen mogelijkheid meer in.
Ik mag geen afnameleider meer aanwijzen, en ben ik gedwongen mijn eigen account daar toe te voegen.
En je raadt het al: als ik dat doe werkt het ook niet. De naam van de afnameleider moet gelijk zijn aan de naam van degene die de bestanden importeert, en dat is het geval, dus… stuk…
En dan word je door de helpdesk behandeld of je een deelnemer bent aan Down met Johnny.
Het is, net als nasi, een gerecht waarin je allerlei restanten verwerkt. Konijn (of kip) kan dus primaquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan heb ik ze nog nooit gehad.
Wordt paëlla ook wel eens met vlees gemaakt in plaats van met vis, of is het dan gewoon nasi?
quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ken hier alleen de Nederlandse versie van
Slaap lekker, aRd.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:31 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor het draaien tot op heden Melting.
Maar ik ga nu toch maar slapen, fijne avond nog allemaal
Slaap lekkerquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:31 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor het draaien tot op heden Melting.
Maar ik ga nu toch maar slapen, fijne avond nog allemaal
Jullie zijn toch niet de enige die met dat programma werken, zou je zeggen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik maak een export uit ons programma die ik daar importeer.
En die bestanden gaan er met geen mogelijkheid meer in.
Ik mag geen afnameleider meer aanwijzen, en ben ik gedwongen mijn eigen account daar toe te voegen.
En je raadt het al: als ik dat doe werkt het ook niet. De naam van de afnameleider moet gelijk zijn aan de naam van degene die de bestanden importeert, en dat is het geval, dus… stuk…
En dan word je door de helpdesk behandeld of je een deelnemer bent aan Down met Johnny.
Zeker, erg lekker.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom terug. Was het wel lekker?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik lees net dat ons dorp er binnen 6 jaar nog 600 woningen bij gaat krijgen, dat vind ik een fors aantal
Ik zie het ook nog niet gebeuren neequote:Op donderdag 1 februari 2024 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat kunnen ze toch nooit realiseren met alle tekorten in de bouw?
Nee, maar het vervelende is ook dat er geen enkel alternatief is.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Jullie zijn toch niet de enige die met dat programma werken, zou je zeggen.
Ik vond het irritanter dat ze iedere keer weer opnieuw moet vertellen… nou weten we het wel.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:43 schreef Melting het volgende:
Irritant dat we nog steeds niet weten hoe ome Jan aan zijn geld kwam.
Ja, we weten het wel, en we weten het ook weer niet......quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vond het irritanter dat ze iedere keer weer opnieuw moet vertellen… nou weten we het wel.
Bij ons hebben ze een wijkje met flexwoningen gebouwd. Ging heel snel, moet ik zeggen. Maar waren er ook geen 600quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik zie het ook nog niet gebeuren nee
Die flexwoningen stampten ze in Heerhugowaard ook zo uit de grond jaquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij ons hebben ze een wijkje met flexwoningen gebouwd. Ging heel snel, moet ik zeggen. Maar waren er ook geen 600
https://www.rtvutrecht.nl(...)ndere-gemeenten-niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |