We hebben al bijzonder weinig spelers als je het mij vraagtquote:Op maandag 29 januari 2024 14:08 schreef Lt.Bookman het volgende:
Gaat er nog een wanhopige gek uit de Premier League 20 miljoen neertellen voor Akpom? De beste man is een bruikbaar breekijzer, maar als zijn vertrek de komst van een linksback en rechtsbuiten voor de basis mogelijk maakt zal ik niet verdrietig zijn.
Rijkhoff komt wel lijkt mij maar dat vind ik wel karig dan moet je wel heel erg hopen dat Brobbey heel blijft. Al is er wellicht op andere posities nog wel wat mogelijk dan.quote:Op maandag 29 januari 2024 14:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We hebben al bijzonder weinig spelers als je het mij vraagt
Zondequote:Op maandag 29 januari 2024 14:39 schreef maxi-mus het volgende:
Geen Noano op ons feestje.
[ twitter ]
ja tenzij er een echt goed bod is en dat is 20+ toch echt wel.quote:Op maandag 29 januari 2024 14:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We hebben al bijzonder weinig spelers als je het mij vraagt
Wil gewoon niet tegen z'n favoriete club, slimme jongen die ver gaat komen.quote:Op maandag 29 januari 2024 14:39 schreef maxi-mus het volgende:
Geen Noano op ons feestje.
[ twitter ]
Nou, dat slimme lijkt me wat overdreven.quote:Op maandag 29 januari 2024 14:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wil gewoon niet tegen z'n favoriete club, slimme jongen die ver gaat komen.
Dat ver komen wordt ook moeilijk als hij steeds geblesseerd is.quote:Op maandag 29 januari 2024 14:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou, dat slimme lijkt me wat overdreven.
Het is pas maandag, dus die kan ook nog geblesseerd rakenquote:Op maandag 29 januari 2024 15:02 schreef Simmertje het volgende:
Had liever tegen Noa gestaan dan die engnek Lozano die altijd tegen ons scoort.
Ramalho is dan wel geen internationale top, maar ook verre van de slechtste cv van de eredivisie.quote:Op maandag 29 januari 2024 15:04 schreef Simmertje het volgende:
Verheug mij wel op Ramalho tegen Brobbey. Zou mij niets verbazen als dit een 4-3 of 3-4 wedstrijd gaat worden.
die gaat het ook niet verder schoppen dan dit, zeker met die blessures. Als je die belgische competitie aan flarden schiet zoals hij zelf aangeeft dan is de volgende stap als 24jarige niet psv (of Ajax of feyenoord).quote:Op maandag 29 januari 2024 15:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat ver komen wordt ook moeilijk als hij steeds geblesseerd is.
Was toch tegen hem dat Brobbey op 1 been scoorde?quote:Op maandag 29 januari 2024 15:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ramalho is dan wel geen internationale top, maar ook verre van de slechtste cv van de eredivisie.
Hij maakt ook regelmatig foutjes, maar om nou te denken dat Brobbey Ramalho kan slopen zoals de PSV aanval dat zou kunnen doen bij die F-jeugd van Ajax achterin vind ik wat optimistisch gedacht.quote:Op maandag 29 januari 2024 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was toch tegen hem dat Brobbey op 1 been scoorde?
Ik denk ook niet dat Ajax er klaar voor is maar het zwakke punt van hun ligt wel daar.quote:Op maandag 29 januari 2024 15:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hij maakt ook regelmatig foutjes, maar om nou te denken dat Brobbey Ramalho kan slopen zoals de PSV aanval dat zou kunnen doen bij die F-jeugd van Ajax achterin vind ik wat optimistisch gedacht.
Ramalmho in elk geval vrij laten qua opbouw, das wel duidelijk.quote:Op maandag 29 januari 2024 15:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Ajax er klaar voor is maar het zwakke punt van hun ligt wel daar.
Zij hebben het voordeel dat ze ook de lange bal kunnen spelen en dat is tegen dit Ajax best wel dodelijk.quote:Op maandag 29 januari 2024 15:26 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ramalmho in elk geval vrij laten qua opbouw, das wel duidelijk.
Die kunnen niet voetballen.quote:Op maandag 29 januari 2024 15:45 schreef Wotte het volgende:
Wat er is nu eigenlijk met onze Kroatische vrienden aan de hand?
Sutalo kan eigenlijk niet voetbalen en Sosa zit aan de snuf.quote:Op maandag 29 januari 2024 15:45 schreef Wotte het volgende:
Wat er is nu eigenlijk met onze Kroatische vrienden aan de hand?
Dacht ik alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |