Hoe bedoel je dat ik het alternatief afwijst?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:02 schreef Marsenal het volgende:
Als je geen stevige pijnstilling wilt omdat je daar suf van wordt, dan wordt het pijn lijden, toch?
Of wil je per se antibiotica? Dan moet je gewoon een derde arts proberen. Maar als je steeds nul op rekest krijgt en je wijst het alternatief af... Dan wordt het lastig.
Als je naar een prive kliniek wil en alles zelf wil betalen is er veel mogelijk maar heb je een idee hoeveel dat kost?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:11 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat ik het alternatief afwijst?
Ik heb de zorg van mijn kinderen al over moeten dragen wegens de pijn en bijwerking van de medicatie. Ibuprofen is ook helemaal niet goed voor je.
Ik vind het eerder raar dat ik niet eerder terecht kan bij een kaakchirug. Zijn er geen privé klinieken waar je direct terecht kan?
Momenteel betaal ik liever alles zelf om er vanaf te zijn. Waarom is dit niet mogelijk in Nederland?
Ibuprofen is zeker niet goed voor je en langdurig tramadol slikken ook niet, ik zou als ik jou was eens googelen of het niet mogelijk is via een privé kliniekquote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:11 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik heb de zorg van mijn kinderen al over moeten dragen wegens de pijn en bijwerking van de medicatie. Ibuprofen is ook helemaal niet goed voor je.
Ik vind het eerder raar dat ik niet eerder terecht kan bij een kaakchirug. Zijn er geen privé klinieken waar je direct terecht kan?
Momenteel betaal ik liever alles zelf om er vanaf te zijn. Waarom is dit niet mogelijk in Nederland?
Met alternatief afwijzen bedoel ik dan de pijnstilling die je niet wilt.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:11 schreef britneycheers het volgende:
[..]
In dat geval lijkt dit alles mij zo gek nog nietquote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:11 schreef britneycheers het volgende:
Ik heb de zorg van mijn kinderen al over moeten dragen wegens de pijn en bijwerking van de medicatie.
Ik ga maandag even bellen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:15 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ibuprofen is zeker niet goed voor je en langdurig tramadol slikken ook niet, ik zou als ik jou was eens googelen of het niet mogelijk is via een privé kliniek
Ja het één versterkt de ander.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:27 schreef Marsenal het volgende:
Trouwens, paracetamol bijnemen klinkt inderdaad logisch, bij een kaakontsteking is dat normaal ook wel wat er gebeurd. Heb je alleen ibuprofen?
Ik ga daar even naar kijken.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:57 schreef baskick het volgende:
Je zorgverzekeraar al gebeld en gevraagd naar zorgbemiddeling? Misschien is er in een ander ziekenhuis wel eerder plek. Zij kunnen dat inzien of inventariseren en regelen.
Als je een doorverwijzing hebt van een tandarts wordt een behandeling door een ZBC kaakchirurg gewoon vergoed door de basisverzekering hoor. De hoogte van de vergoeding hangt af van meerdere factoren zoals wat voor soort zorgverzekering je hebt en of de ZBC gecontracteerd is. Dat je alles zelf zou moeten betalen is niet zo.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:14 schreef Farenji het volgende:
[..]
Als je naar een prive kliniek wil en alles zelf wil betalen is er veel mogelijk maar heb je een idee hoeveel dat kost?
Waarom? Jij denkt dat je de enige bent die het vervelend vindt om op een behandeling te moeten wachten? Nou, dan heb ik nog een nieuwtje voor je...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:11 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik vind het eerder raar dat ik niet eerder terecht kan bij een kaakchirug.
Als er sprake is van acute pijn waar de levenskwaliteit wordt verminderd dan moet er sneller gehandeld worden.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom? Jij denkt dat je de enige bent die het vervelend vindt om op een behandeling te moeten wachten? Nou, dan heb ik nog een nieuwtje voor je...
Ik ben natuurlijk geen arts maar is er misschien een kleine mogelijkheid dat jouw beleving van de ernst iets anders is dan die van de deskundige?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:09 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Als er sprake is van acute pijn waar de levenskwaliteit wordt verminderd dan moet er sneller gehandeld worden.
Alsof jij geld hebt voor een privékliniek met je uitkeringquote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:11 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Jôh !quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:45 schreef marcb1974 het volgende:
Bel je zorgverzekeraar, die kunnen je helpen ergens anders sneller een plek te vinden (als die er is).
Niemand kan weten hoe mijn pijn voelt.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:28 schreef Deshain het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk geen arts maar is er misschien een kleine mogelijkheid dat jouw beleving van de ernst iets anders is dan die van de deskundige?
Laten ik het maar zeggen dat op basis van je PoHi ik nogal geneigd ben om te denken dat dit ook weer zo’n drama is wat je tot de max uitmelkt voor aandacht en eigenlijk best wel meevalt..
Dat weet jij niet?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alsof jij geld hebt voor een privékliniek met je uitkering![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |