Hmja, maar sowieso gaat er een van de zes winnen. Wie geef jij veel meer kans om te winnen dan deze madame?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:39 schreef molloot200 het volgende:
Ja maar dit heeft 50% in de odds slaat toch nergens op
Ja niemand eigenlijkquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Hmja, maar sowieso gaat er een van de zes winnen. Wie geef jij veel meer kans om te winnen dan deze madame?
Ja, maar ook liedje 2 en 4 zijn gewoon echt heel zwak hoor. Ik heb dat ook liever dan een nutteloos B-kantje zoals dit laatste liedje, maar de finale haal je met niks van vanavond.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja niemand eigenlijk
Maar dan zie ik denk ik liever dat Ierland voor iets minder "veilig" gaat eigenlijk. Is het niet per sé mijn smaak, maar kan het wel een uniek moment worden.
Die zal wel Pools zijn. En die moeten The Witch sturen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:43 schreef aarontje112 het volgende:
Die persoon in het publiek die steeds hard SEND THE WITCH roept![]()
Nee, de finale haal je met niks van dit. Maar dan zie ik liever dus unieks naar het ESF gaanquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar ook liedje 2 en 4 zijn gewoon echt heel zwak hoor. Ik heb dat ook liever dan een nutteloos B-kantje zoals dit laatste liedje, maar de finale haal je met niks van vanavond.
Witcherquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Die zal wel Pools zijn. En die moeten The Witch sturen.
Gratis zuipen na afloop (en tijdens de show).quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:46 schreef Hamlapjes het volgende:
Je zou maar bij PwC werken en dan hierheen moeten vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |