Weet niet of ze daddyissues heeftquote:Op maandag 29 januari 2024 19:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gevaar is dat ze er dan na een paar jaar met de vader vandoor gaat
Ja ze kan er met je vader, moeder, broer of zus mee van door gaan.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gevaar is dat ze er dan na een paar jaar met de vader vandoor gaat
Haha.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:39 schreef Joop_W het volgende:
“Heb je veel vrouwelijke vriendinnen?”
“Nee, allemaal erg mannelijk.”
Hij gunt z’n moeder kleinkinderen, de lieverd.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:40 schreef Mortaxx het volgende:
deze jongen is toch van de herenliefde?
Ook niet verwacht ofzoquote:Op maandag 29 januari 2024 19:40 schreef DKUp het volgende:
Coh
Mu
Nie
Kaah
Zie
IS ZO BELANGRIJK
ZE IS VAN DE BAD BOYS
Hahahahahahahahahahaha
Hij heeft ook een hoogwaterbroek aan, hij zit flink er tegen aan.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:40 schreef Mortaxx het volgende:
Nee, Haagse proletenlook.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:40 schreef Mortaxx het volgende:
Wat heb je gegeten?quote:Op maandag 29 januari 2024 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
Hoi, ik was ff bij de McDonald's.
Luna is een beetje een naam voor een kat.
Vond je het wel te vreten?quote:Op maandag 29 januari 2024 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
Ik DACHT DAT HET UTREG WASquote:Op maandag 29 januari 2024 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Almere
Het midden van het land
Dank voor deze duiding
Wat heerlijk! @paxcon en ik zijn ook dol op de mcdonaldsquote:Op maandag 29 januari 2024 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
Als je daar dol op bent weet je niet wat echt eten is.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat heerlijk! @:paxcon en ik zijn ook dol op de mcdonalds
Nee papieren rietjes zijn echt kut.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten?
En was het rietje te doen?
Absoluut ! Knap dingquote:Op maandag 29 januari 2024 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Meisje voor @:mortaxx @:sked @:gibson88 @:coco
Dokter Bibberquote:
Quarter Pounder Deluxe was ook prima.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is ook wel een burger die beter word met sla.
Die heeft een apart gezicht tochquote:
Jawel, en kwam er langs op de terugweg. Dacht makkelijker dan alleen voor avondeten de AH in gaan.quote:
Wel nice idd, beetje McDonald's whopper. Vind de normale wel beter.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Quarter Pounder Deluxe was ook prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |