2 maaltijden is wel erg weinig inderdaad. Ben niet anders gewend dan 3 maaltijden (ontbijt, dinner en een toetje).quote:Op maandag 15 december 2025 10:01 schreef Hojdhopper het volgende:
Nog wel een kleine klacht over AirFrance: op een 12 uur durende vlucht krijg je maar 1,5 maaltijden: 1 hele, dan een klein ontbijt ('s avonds, welteverstaan). Ook drinken is schaars. Het halve vliegtuig liep regelmatig naar de galleys om water danwel snacks te halen. Half verhongerd daar joh.
Ligt ook aan jezelf.quote:Op maandag 15 december 2025 10:36 schreef core2duo het volgende:
Hoe vervelend is het eigenlijk als je vliegtuig wordt geannuleerd? Hoe gaat dan je dag eruit zien, is het stressvol?
Vrijdag vlieg ik terug vanuit Dubai en ze verwachten die dag - zoals het er nu voor staat - flink wat regen. Het emiraat is daar totaal niet op ingesteld. Misschien maak ik me druk om niets maar mocht het zo ver komen, alternatief vervoer zoals per trein is niet echt een optie.
Cathay, KoreanAir en Singapore Airlines zijn daar beter in. Zelfs het budget zusje van Singapore Airlines, Scoot airlines, is daar beter in.quote:Op maandag 15 december 2025 10:24 schreef bianconeri het volgende:
[..]
2 maaltijden is wel erg weinig inderdaad. Ben niet anders gewend dan 3 maaltijden (ontbijt, dinner en een toetje).
Stelt nooit echt wat voor, maar toch.
Weinig drinken krijgen is volgens mij wel vrij standaard. Wat jij zegt ben ik ook gewend van KLM en Turkish Airlines. Die komen niet regelmatig langs en geven alleen drinken tijdens de maaltijden.
Snap ik zowel economisch en tijdstechnisch, maar idd... Heb het wel eens van AMS naar LA gehad, ook zo lang.
Dan wil je wel wat meer drinken.
Maar top dat het goed gegaan is.
Bij KLM komt men gewoon langs met trays met water en fruitsappen buiten de reguliere service om bij lange vluchten. Daarnaast kan je achter in de galley gewoon andere (fris) dranken halen.quote:Op maandag 15 december 2025 10:24 schreef bianconeri het volgende:
[..]
2 maaltijden is wel erg weinig inderdaad. Ben niet anders gewend dan 3 maaltijden (ontbijt, dinner en een toetje).
Stelt nooit echt wat voor, maar toch.
Weinig drinken krijgen is volgens mij wel vrij standaard. Wat jij zegt ben ik ook gewend van KLM en Turkish Airlines. Die komen niet regelmatig langs en geven alleen drinken tijdens de maaltijden.
Snap ik zowel economisch en tijdstechnisch, maar idd... Heb het wel eens van AMS naar LA gehad, ook zo lang.
Dan wil je wel wat meer drinken.
Maar top dat het goed gegaan is.
Ik kan ook niet zeggen dat ik ervaren ben in de verre vluchten met KLM, dus waar jij wellicht de beste vlucht had kan het zo zijn dat ik de slechtste vluchten had.quote:Op maandag 15 december 2025 20:46 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Bij KLM komt men gewoon langs met trays met water en fruitsappen buiten de reguliere service om bij lange vluchten. Daarnaast kan je achter in de galley gewoon andere (fris) dranken halen.
Er wordt trouwens om een goede reden gekozen om het aantal service momenten met een trolley beperkt te houden in de economy klasse, want op die manier kan de passagier makkelijker bewegen in de gangpaden om naar het toilet te gaan, daarnaast kan men de cabine ook verduisteren zodat de passagier gaat slapen.
In het begin van lange vluchten doet KLM eerst een waterservice, daarna een maaltijdservice met dranken, en vervolgens haalt men het afval op en komt men tot ongeveer 1,5 uur van de vlucht weer met de ontbijt of late snackservice.
Tussendoor komt men wel degelijk langs via trays met de genoemde vruchtensappen en eventueel broodjes kaas. Vroegâh kreeg je in economy nog wel ijs in de tussendoor service, tegenwoordig zie ik dat niet meer, alleen in WBC of Premium Economy, al moet worden gezegd dat het merendeel van mijn verre vluchten niet meer in economy is dus mogelijk is de keer dat ik vlieg ik net slaap bij de 'ijs' service.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |