26 apr. - Tivoliquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:21 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ze (Calexico/Iron&Wine) spelen ook live de komende tijd (April/Mei geloof ik) in Nederland. Weet zo de details niet uit mijn hoofd. In ieder geval in Utrecht.
Dat optreden van 26 april is verplaatst naar de 27ste. Ik ga er naar toe, ik ben zeer benieuwd.quote:
en?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:55 schreef methodmich het volgende:
Hee, mijn oude topic. Binnenkort de nieuwe maar eens gaan beluisteren.
Ja, precies!quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik vond vooral de blazers erg tof. Net dat beetje latin zonder dat het zo cheesy wordt.
Jep, dat wordt me weer wat te gortig, but thnx anywayquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:13 schreef cafca het volgende:
16 mei staan ze in de Effenaar. Maar da's zeker te ver weg voor je?
Ja, ik ken ze al een tijdje en vaker gezien, 35 eu kan ik ook wel opbrengen hoor, maar kan voor die prijs weer niemand anders zo gek krijgen om mee te gaanquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:34 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ik ga ook naar dat festival in Haarlem. Calexico is wel de moeite waard, Newbiedobiedoo!En voor een festival met zoveel leuke artiesten vind ik 35 euro nog relatief voordelig. Tegenwoordig betaal je dit vaak al om één artiest te zien.
Ja klopt, ze kenden dat meisje persoonlijk, vandaar.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:20 schreef sigme het volgende:
Een van de allersympathiekste bands ter wereld - denk aan hun inzet voor de verdronken Nederlanders bij de ramp met de Joola..
Het heeft niet mogen baten, nog altijd ongeborgen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |