Dat lijkt mij heel stug. Spelen op dinsdag, en zelfs als ze verliezen lijkt het mij niet dat hij zondag alweer mee doet.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Misschien is Saibari weer terug. Ideale type speler om dit ajax kapot te maken met zijn gevaarlijk loopacties, snijd er zo doorheen als ik ajax weer bezig zie.
Gewoon ajax niet wijzer maken dan ze toch al niet zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:33 schreef GotenSSJ het volgende:
Lang leek gewoon kramp, maar dat er nog geen duidelijk is over Veerman en Tillman is vrij vervelend.
Dat kan natuurlijk ook nog.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gewoon ajax niet wijzer maken dan ze toch al niet zijn.
Poule is al over. 8ste finale Marokko-Zuid Afrika op dinsdag.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:41 schreef tja77 het volgende:
Marokko heeft 4 punten na 2 wedstrijden toch?
Zelfs bij verlies zijn die al vrijwel zeker van de volgende ronde. Saibari is er tegen Ajax niet bij. Ik vrees dat het ook voor Veerman te vroeg komt.
De defensie van Ajax is wel nog steeds gatenkaas maar Brobbey lijkt wel een probleem te gaan worden voor PSV.
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Poule is al over. 8ste finale Marokko-Zuid Afrika op dinsdag.
Maar het middenveld tegen Feyenoord en zeker Almere gaat wel een probleem worden zondag. Aanval tegen hun verdediging heb ik wel vertrouwen in, maar het middenveldquote:
Vandaag was er amper een middenveld, daarom had ik het beter gevonden als Bosz voor Land of Babadi had gekozen vandaag. Dat zijn middenvelders, Lang niet echt natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maar het middenveld tegen Feyenoord en zeker Almere gaat wel een probleem worden zondag. Aanval tegen hun verdediging heb ik wel vertrouwen in, maar het middenveld
Hup Zuid-Afrika!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Poule is al over. 8ste finale Marokko-Zuid Afrika op dinsdag.
Ja, maar die is nooit op tijd terug...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Misschien is Saibari weer terug. Ideale type speler om dit ajax kapot te maken met zijn gevaarlijk loopacties, snijd er zo doorheen als ik ajax weer bezig zie.
In jouw post kan je Bosz ook door Van 't Schip vervangen. Ajax gaf vandaag veel kansen weg trouwens. Maar het gaat uiteraard soepeler lopen met Veerman erbij, hopelijk is hij er dan weer.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:58 schreef Buitendam het volgende:
Bosz kan aan de bak. Volgende week zal er toch uit een heel ander vaatje moeten worden getapt om een resultaat te halen.
Als hij voor PSV kiest is het een verstandige jongen die ver gaat komen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:02 schreef GotenSSJ het volgende:
Zweedse media melden dat PSV nagenoeg rond zou zijn met 16 jarig Zweeds supertalent Kusi-Asare van AIK.
16 jaar en 1 meter 96
2x gescoord in een vriendschappelijke wedstrijd tegen Brommapojkarna vandaag.
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:58 schreef Buitendam het volgende:
Bosz kan aan de bak. Volgende week zal er toch uit een heel ander vaatje moeten worden getapt om een resultaat te halen.
Maar is het een Scamacca of een Lukaku?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:02 schreef GotenSSJ het volgende:
Zweedse media melden dat PSV nagenoeg rond zou zijn met 16 jarig Zweeds supertalent Kusi-Asare van AIK.
16 jaar en 1 meter 96
2x gescoord in een vriendschappelijke wedstrijd tegen Brommapojkarna vandaag.
Brobby kan viermaal het netje laten bollen, met zo'n verdediging maak je er zelf toch minstens vijf.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:41 schreef tja77 het volgende:
Marokko heeft 4 punten na 2 wedstrijden toch?
Zelfs bij verlies zijn die al vrijwel zeker van de volgende ronde. Saibari is er tegen Ajax niet bij. Ik vrees dat het ook voor Veerman te vroeg komt.
De defensie van Ajax is wel nog steeds gatenkaas maar Brobbey lijkt wel een probleem te gaan worden voor PSV.
Scamacca heeft zich anders aardig ontwikkeld.quote:Op zondag 28 januari 2024 10:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar is het een Scamacca of een Lukaku?
quote:
Indekgenotquote:Op zondag 28 januari 2024 10:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Brobby kan viermaal het netje laten bollen, met zo'n verdediging maak je er zelf toch minstens vijf.
Loopt toch maar mooi voor het eerst in z'n carriere op meer dan 1 op 3.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Scamacca heeft zich anders aardig ontwikkeld.
Uh, oke.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |