Ik zie even hier geen buitenspel…quote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
[..]
Bron
https://www.vi.nl/nieuws/(...)naal-af-aan-misehouy
2 dagen geleden.
Jawel maar als je met een andere club praat lijkt het mij dat je eerst praat over positie, perspectief, passen we bij elkaar en zulke dingen. En als je dan iets met elkaar wil gaat het geld besproken worden. Daarom zeg ik dat ie dus interesse heeft in ajax want de andere zaken zijn blijkbaar met succes besproken. Dan hoef ik hem niet meer bij PSV te zien.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tekengeld is toch al een tijdje het punt? Transfervrij en hij wil gewoon flink cashen.
Denk dat er bovengemiddeld veel belangstelling is voor tekengeld. Afrikaanse afkomst ook. Die gaan ook sneller in de zandbak voetballen en zo.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jawel maar als je met een andere club praat lijkt het mij dat je eerst praat over positie, perspectief, passen we bij elkaar en zulke dingen. En als je dan iets met elkaar wil gaat het geld besproken worden. Daarom zeg ik dat ie dus interesse heeft in ajax want de andere zaken zijn blijkbaar met succes besproken. Dan hoef ik hem niet meer bij PSV te zien.
Hier wel?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik zie even hier geen buitenspel…
quote:Eigenlijk was er met potlood een streep door de naam van Babadi gezet, totdat Misehouy zich raar begon te gedragen.
Eerder integendeel.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hier wel?
https://www.voetbalprimeu(...)abadi-weer-open.html
Dat is bijna hetzelfde ja!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat je met andere clubs praat, wil nog niet zeggen dat je weg wilt. Er is niks mis mee dat je rond gaat vragen wat er mogelijk is qua mogelijkheden op speeltijd en salaris elders. Of wil je Veerman ook passeren omdat hij waarschijnlijk aan het einde van het seizoen af gaat zwaaien?
Dus ze ruilen het ene omhoog gevallen jeugdige talent dat niet wil bijtekenen bij zijn club in voor het andere.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hier wel?
https://www.voetbalprimeu(...)abadi-weer-open.html
Of deze?
https://www.soccernews.nl(...)-helemaal-klaar-mee/
[..]
quote:Daags na de pijnlijke uitschakeling tegen Feyenoord meldt Voetbal International dat het kamp-Babadi zich onmogelijk dreigt te maken in Amsterdam.
Wat is bijna hetzelfde?quote:
Identieke situatie, inderdaad. Zelfde staat van dienst.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat is bijna hetzelfde?
Veerman wil niet bijtekenen en wacht op een aanbieding. Babadi wil wel bijtekenen maar stelt te hoge eisen. Veerman mag in jouw optiek wel meedoen (terwijl die vrijwel zeker vertrekt).
Is dat relevant? Of praat je nu vanuit je onderbuik?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Identieke situatie, inderdaad. Zelfde staat van dienst.
Lees mijn eerste reactie nou nog eens, ontzettend vermoeiend figuur.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Is dat relevant? Of praat je nu vanuit je onderbuik?
Prioriteit ligt toch bij PSV en punten pakken in de strijd om het kampioenschap. Als Babadi kan bijdragen aan een beter PSV dan ben je toch idioot als je daar geen gebruik van maakt?
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lees mijn eerste reactie nou nog eens, ontzettend vermoeiend figuur.
Vermoeiend figuur?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lees mijn eerste reactie nou nog eens, ontzettend vermoeiend figuur.
Waarin jij aanneemt dat Babadi weg wilt, terwijl dat helemaal geen feit is. Die jongen wil vooral meer speeltijd.quote:Als ik het goed heb begrepen heeft Babadi aangegeven te willen verkassen, dan zou ik ´m ook niet meer opstellen. We zijn geen liefdadigheidsinstelling. Dan mag degene met minder kwaliteit die het shirt wil dragen tegen Almere of all places wel spelen van mij.
Het is helaas hoe het werkt tegenwoordig met talenten en hun entourage, ik weet niet of hij bij Ajax gaat tekenen maar hij schijnt jaarlijks een gesprek met Ajax te hebben.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dus ze ruilen het ene omhoog gevallen jeugdige talent dat niet wil bijtekenen bij zijn club in voor het andere.
Ajaxgoden
Volgens mij dwing je dat nog altijd af op het veld en niet aan de onderhandeltafel.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:16 schreef tja77 het volgende:
Waarin jij aanneemt dat Babadi weg wilt, terwijl dat helemaal geen feit is. Die jongen wil vooral meer speeltijd.
Waarmee de vergelijking met Veerman dus ook helemaal nergens op slaat.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij dwing je dat nog altijd af op het veld en niet aan de onderhandeltafel.
Als PSV doorgaat met Veerman, Til en Tillman, kan dat toch een reden zijn voor Babadi om tot de conclusie te komen dat hij er niet aan te pas gaat komen. Speeltijd dwing je niet af aan de onderhandeltafel, maar wellicht dat het wel perspectief kan brengen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij dwing je dat nog altijd af op het veld en niet aan de onderhandeltafel.
Veerman gaat weg, Tillman ga je toch nooit kunnen contracteren en Til kan er geen pepernoot van. Genoeg perspectief tochquote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als PSV doorgaat met Veerman, Til en Tillman, kan dat toch een reden zijn voor Babadi om tot de conclusie te komen dat hij er niet aan te pas gaat komen. Speeltijd dwing je niet af aan de onderhandeltafel, maar wellicht dat het wel perspectief kan brengen.
Klinkt altijd leuk om het over het spel te hebben terwijl het gewoon om de knikkers gaat.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:25 schreef Caland het volgende:
[..]
En als nu blijkt aan de onderhandeltafel, dat ze bij PSV voornemens zijn om daar vervangers voor te gaan halen die 10 miljoen per stuk kosten, waardoor Babadi de goedkope eigen jeugd speler blijft die anper devalueert als die gebankt wordt? Zeg maar zo’n beetje dezelfde situatie als waar die jongen nu in zit.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Veerman gaat weg, Tillman ga je toch nooit kunnen contracteren en Til kan er geen pepernoot van. Genoeg perspectief toch
Nouja prima als zo’n jongen met flinke financiële eisen komt als hij een vaste waarde is geworden. Want dan zie je inderdaad vaak dat jeugdspelers een beetje ondergewaardeerd worden in salaris. Maar deze gast heeft toch gewoon iets teveel noten op zijn zang nuquote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
En als nu blijkt aan de onderhandeltafel, dat ze bij PSV voornemens zijn om daar vervangers voor te gaan halen die 10 miljoen per stuk kosten, waardoor Babadi de goedkope eigen jeugd speler blijft die anper devalueert als die gebankt wordt? Zeg maar zo’n beetje dezelfde situatie als waar die jongen nu in zit.
Die gast moet spelen, want op deze manier staat z’n ontwikkeling stil.
De salariseis van 1,5 miljoen netto, schijnt niet waar te zijn. Als blijkt dat hij bij Ajax een absurd hoog tekengeld vraagt, dan lijkt me dat ook vooral vanuit z’n management te komen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja prima als zo’n jongen met flinke financiële eisen komt als hij een vaste waarde is geworden. Want dan zie je inderdaad vaak dat jeugdspelers een beetje ondergewaardeerd worden in salaris. Maar deze gast heeft toch gewoon iets teveel noten op zijn zang nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |