Ik wil het best even voor je bevestigen: ze zijn er vanavond niet bij.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:53 schreef ISVV het volgende:
[..]
Lees nergens dat Til en Pepi ook absent zijn
Feyenoord kampioen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De Bosz-trein dendert weer langzaam in elkaar in de tweede seizoenshelft.
Lees het nu ook. Ach ja, het is Ajax maar.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik wil het best even voor je bevestigen: ze zijn er vanavond niet bij.
Van Aanholt en Babadi de enige die je in kan brengen zonder al teveel moeite. Misschien Sambo nog.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:57 schreef tompsv18 het volgende:
De meest armoedige bank ooit denk ik
Gelijkspelletje ben ik ook tevreden mee. Kampioen worden we toch wel. Leuk als we nog ff ongeslagen blijven. Hopen dat Lozano niet al na 10 minuten met kramp het veld af moet. En daarna weer op mysterieuze wijze 6 weken langer dan eerst gedacht geblesseerd is zoals bij alle andere blessures bij psvquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:51 schreef GotenSSJ het volgende:
Ja, dit gaat puntverlies worden vrees ik.
12 punten voor met nog 15 wedstrijden. Dat betekent dat PSV er ‘slechts’ 11 hoeft te winnen áls Feyenoord alles wint. Aangezien Feyenoord nooit 15 gaat winnen, maar misschien 13 (maximaal) hoeft PSV dus nog maar 9 wedstrijden te winnen. Makkie.quote:
Ik geloof best dat er gewonnen kan worden zeker tegen dit Ajax maar zonder middenveld proberen om dit Ajax toch weg te spelen is wel een interessant experimentquote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gebrek aan zelfvertrouwen hier verbaast mij ook wel wat, PSV is voor Ajax altijd moeilijk, zelfs in goeie tijden.
Ik zie tegen dit Ajax altijd kansen. Hier won een amateurploeg van in de beker.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:49 schreef Coco het volgende:
@:mexicanobakker en ik hebben er geen vertrouwen in.
Het lijkt inderdaad wel erg vaak een lichte blessure te zijn, en vervolgens ben je een maand (of 2) verder. Nu weer Veerman die vrij veel gemist heeft, Lang die 2x geblesseerd raakt na zijn initiele blessure. Dat kan toch allemaal niet, vraag me af en toe wel af of de medische staf wel helemaal weet waar ze mee bezig zijn.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gelijkspelletje ben ik ook tevreden mee. Kampioen worden we toch wel. Leuk als we nog ff ongeslagen blijven. Hopen dat Lozano niet al na 10 minuten met kramp het veld af moet. En daarna weer op mysterieuze wijze 6 weken langer dan eerst gedacht geblesseerd is zoals bij alle andere blessures bij psv
Hoe grappig dat ook was, ik verwacht wel dat Ajax veel meer tegenstand gaat bieden dan in 2023.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie tegen dit Ajax altijd kansen. Hier won een amateurploeg van in de beker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |