Hoiquote:
ik heb beide in de vriezerquote:
Hoe ga je het goedmaken?quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik voel me schuldig over part 1
?quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik voel me schuldig over part 1
Dat kan ik hier niet zeggen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Indisch eten.quote:
Den Haagquote:
Jammer dat je zo'n goed geheugen hebt. Dat wordt geen DM.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, ik dm je wel als ik de straatnaam niet meer weet.
Ik denk dat je mij met iemand anders verwardquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer dat je zo'n goed geheugen hebt. Dat wordt geen DM.
Jou? Nooit!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij met iemand anders verward.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |