Omdat Brabantquote:
Dit is een beter antwoord danquote:
Ditquote:
Hou ook van jou Barbquote:Op woensdag 7 februari 2024 12:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is een beter antwoord dan
[..]
Dit
Dat weet ik toch, pooliewhoopsiequote:
Voor de liefdequote:
quote:
ragouzi?quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]![]()
Vind het vooral irritant dat ik niet gewoon plat kan praten en dat ze geen ragouzi hebben bij de frietkraam
geen idee, ben al jaren niet meer bij een snackbar geweestquote:Op woensdag 7 februari 2024 13:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja! Is lekker.
Hebben jullie die daar niet in het zuiden?
quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, ben al jaren niet meer bij een snackbar geweest
dat is meer omdat ik dan een autist ben die op zondag geen kleren aan wil trekken en van de bank af wil komen, dus dan smijt ik de airfryer aanquote:
quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is meer omdat ik dan een autist ben die op zondag geen kleren aan wil trekken en van de bank af wil komen, dus dan smijt ik de airfryer aan
heb ik niet zo'n last vanquote:Op woensdag 7 februari 2024 13:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]snap ik. Toch vind ik thuis friet maken anders dan friet halen.... Geeft niet dezelfde voldoening.
Ik wilde dit net voorstellenquote:Op woensdag 7 februari 2024 13:09 schreef gianni61 het volgende:
voor @:Tegan zou ik ook wel in Brabant gaan wonen
Alleen omdat jij er bentquote:
Als @gianni61 het voor ons bakt is het net zo lekker tochquote:Op woensdag 7 februari 2024 13:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]snap ik. Toch vind ik thuis friet maken anders dan friet halen.... Geeft niet dezelfde voldoening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |