Damn, had de lapo al klaar staan:quote:
We will tryquote:Op donderdag 25 januari 2024 13:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Damn, had de lapo al klaar staan:
Try.
Ongetwijfeld.quote:
Zal jou eens ongetwijfeldquote:
ja, wahaaat....???quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens ongetwijfeld
Diep palen!quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens ongetwijfeld
Ik hoorde al zoiets ja.quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:57 schreef LordofLeaves het volgende:
@:Sally , Lenny is al bezig om mij opnieuw op te voeden.
Doet ze goed.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Moedigt ze je al aan?quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:57 schreef LordofLeaves het volgende:
@:Sally , Lenny is al bezig om mij opnieuw op te voeden.
Zekerquote:
quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:01 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Hm.Sally wil weer door het matras heen zo te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:01 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Hm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Jazeker.quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moedigt ze je al aan?
Goed zo, zo hoort hetquote:
Altijd welquote:Op donderdag 25 januari 2024 15:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sally wil weer door het matras heen zo te lezen
Uiteraardquote:
Haha.....!quote:
Kweet niet. Stigs lijkt mij een heel kinky ventje.quote:
Kinky. Are you serious.quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kweet niet. Stigs lijkt mij een heel kinky ventje.
Zal wel mee vallen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Kinky. Are you serious.
Vanilevla is er niks bij
Ik juist wel, wist je dat niet....quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zal wel mee vallen.
Ben jij niet kinky dan?
De enige kant die ik ken, is je kont.quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik juist wel, wist je dat niet....
je hebt niet op zitten letten in een ander deel van het forumquote:Op donderdag 25 januari 2024 15:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De enige kant die ik ken, is je kont.
Nee, maar ik ben lui. Vertel maar dan.quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:12 schreef Sally het volgende:
[..]
je hebt niet op zitten letten in een ander deel van het forum![]()
Zie een bepaalde OP. Uit een bepaalde topicreeksquote:Op donderdag 25 januari 2024 15:13 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben lui. Vertel maar dan.
quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Zie een bepaalde OP. Uit een bepaalde topicreeks
Ga dat hier niet aan een klok hangen![]()
Valt wel mee hoorquote:Op donderdag 25 januari 2024 15:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kweet niet. Stigs lijkt mij een heel kinky ventje.
quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De enige kant die ik ken, is je kont.
Dat veranderd de zaak.quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor
[..]![]()
En de zakquote:
Hoe dan?quote:
Wij gaan gewoon zeesterrenquote:
Ehm.quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij gaan gewoon zeesterren
quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm.
Als jij dat ook doet, wordt het héél lastig.
Hij gaat voor dood liggen met de piel omhoog.quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm.
Als jij dat ook doet, wordt het héél lastig.
Maar dan ben ik amazone, en niet zeesterquote:Op donderdag 25 januari 2024 15:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hij gaat voor dood liggen met de piel omhoog.
Met een vlaggetje eraanquote:Op donderdag 25 januari 2024 15:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hij gaat voor dood liggen met de piel omhoog.
Jij bent volgens mij wel zoiets als een vrouwelijke strijder en zoquote:Op donderdag 25 januari 2024 15:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar dan ben ik amazone, en niet zeester
Die finishvlag toch?quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met een vlaggetje eraan
Oooh yeah, Warrior!quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij wel zoiets als een vrouwelijke strijder en zo
Die schiet er daarna uitquote:
Fijn toch?quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar dan ben ik amazone, en niet zeester
quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met een vlaggetje eraan
Ach, zij mag ook wel eens werken voor d'r genotquote:
quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die schiet er daarna uit
Hmpf. En dat moet ik al zo met mn kinky voorkeuren...quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ach, zij mag ook wel eens werken voor d'r genot
Pompen voor je geld, olee olee!quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Hmpf. En dat moet ik al zo met mn kinky voorkeuren...
quote:Op donderdag 25 januari 2024 16:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Pompen voor je geld, olee olee!
Precies!quote:Op donderdag 25 januari 2024 16:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Pompen voor je geld, olee olee!
Koekske!quote:
Bondagequote:
Hoe is het, My Croft held?quote:
Mijn tagje, wat doe jequote:Op donderdag 25 januari 2024 18:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoe is het, My Croft held?
Idem, al was ik de energiekste in het overlegquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Mijn tagje, wat doe je![]()
Gaat verder prima, ben alleen beetje duf want vandaag veel overleggen gehad via teams...
En met jou?
Overleggen vind ik altijd vermoeiend, ben liever gewoon aan het devven.quote:Op donderdag 25 januari 2024 18:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Idem, al was ik de energiekste in het overleg
Nu even avondeten
Ik ben tester, dus soms moet ik welquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Overleggen vind ik altijd vermoeiend, ben liever gewoon aan het devven.
Smakelijk
Ja, netjes van je.quote:
Hier zijn we altijd netjesquote:
Oh?quote:Op donderdag 25 januari 2024 18:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier zijn we altijd netjes
In de meeste gevallenquote:
Ja nou, dat is wel heel erg uitzonderlijk.quote:Op donderdag 25 januari 2024 18:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In de meeste gevallen
quote:
quote:Op donderdag 25 januari 2024 18:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier zijn we altijd netjes
Tja, ik moet soms ook dingen doen die ik liever niet doe, hoort er nou eenmaal bijquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben tester, dus soms moet ik wel![]()
Alleen zijn ze bang voor me, omdat ik soms met dingen kom waar wel aan gedacht moet worden maar ze liever niet doen
Kan toch?quote:Op donderdag 25 januari 2024 18:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja nou, dat is wel heel erg uitzonderlijk.
Ik ook. En dingen bij anderen neerleggenquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja, ik moet soms ook dingen doen die ik liever niet doe, hoort er nou eenmaal bij![]()
Maakt verder ook niet zoveel uit, heb verder veel vrijheid te werken aan dingen die ik leuk vind.
quote:Op donderdag 25 januari 2024 18:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook. En dingen bij anderen neerleggen
De terugkoppeling na het testen bedoel je?quote:Op donderdag 25 januari 2024 18:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook. En dingen bij anderen neerleggen
Ik had veel eerder tester moeten wordenquote:
Yup. En het mooie is, ik stel de testcases op maar onze ervaren gebruikers testen via die cases. En die weten precies hoe en watquote:Op donderdag 25 januari 2024 19:02 schreef bondage het volgende:
[..]
De terugkoppeling na het testen bedoel je?
Op z'n minst.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had veel eerder tester moeten worden
Precies. Begin volgens mij nu echt wel berucht te wordenquote:
Hier wel in ieder geval.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies. Begin volgens mij nu echt wel berucht te worden
quote:
Kinky Stiggy.quote:
quote:
Toch wel...??quote:
He makes the goddess Venus blush underneath her skirt...quote:
Scheelt weer toch?quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Yup. En het mooie is, ik stel de testcases op maar onze ervaren gebruikers testen via die cases. En die weten precies hoe en wat
Oh, het gaat over kinky en daar is Sallyquote:Op donderdag 25 januari 2024 19:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Toch wel...??
Stille wateren.........![]()
And he knows what the Queen likes in bed.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
He makes the goddess Venus blush underneath her skirt...
Continuous integrationquote:Op donderdag 25 januari 2024 19:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Scheelt weer toch?
Wij hebben geen fulltime testers, bij ons wordt er tijdens het development proces via unit tests getest, welke deel uitmaken van de pipelines in git. Uiteraard testen we daarna nog wel het een en ander maar over het algemeen gaat het erg goed en komen we weinig problemen tegen. Als alles goed is bevonden mergen we het met prod en kan men ermee gaan spelen.
Idd. We zijn nergens veilig!quote:[ afbeelding ] Op donderdag 25 januari 2024 19:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh, het gaat over kinky en daar is Sally
[..]
And he knows what the Queen likes in bed.
/quote]
Ze houdt de boel goed in de gaten.
Uiteraard...!quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh, het gaat over kinky en daar is Sally
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Uiteraard...!Holy... ben jij datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Mss een paar maten meer... maar ehm...quote:
Pfoe...quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Mss een paar maten meer... maar ehm...
quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Uiteraard...!Pets, pets!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Even mijn corset uploadenquote:
Lord zijn kink ontdektquote:
quote:
Mits ze niet te hard slaat.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lord zijn kink ontdekt
Ik denk dat er naast een Sadistic Sally ook een Softy Sally isquote:Op donderdag 25 januari 2024 19:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mits ze niet te hard slaat.
Moet wel.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk dat er naast een Sadistic Sally ook een Softy Sally is
Noice.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:39 schreef Sally het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze... kan m wel wat minder insnoeren...
Ik zei al: ik zou in het Curvy topic kunnen... Volslank, ja.
quote:
Oh ja...?quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lord zijn kink ontdekt
Oh god, wat heb ik mij nu om de hals gehaald?quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:41 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Oh ja...?
Happy to oblige, mister.![]()
Oh, dan weet je meer dan ikquote:Op donderdag 25 januari 2024 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk dat er naast een Sadistic Sally ook een Softy Sally is
Dat weet ik ook niet...?quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oh god, wat heb ik mij nu om de hals gehaald?
quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, dan weet je meer dan ik
Maar heel erg sadistisch ben ik nietErhm... blij dat ik een pak aan heb!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een halsband als je niet uitkijkt!quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oh god, wat heb ik mij nu om de hals gehaald?"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Ik hou mijn broek aan.quote:
Verstandig!quote:
Hm, die halsband zal er ook niet snel komen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Erhm... blij dat ik een pak aan heb!
[..]
Een halsband als je niet uitkijkt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus wellicht valt het wel mee hoor, @LordofLeavesOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, die halsband zal er ook niet snel komen.Dan heb ik niks gezegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus wellicht valt het wel mee hoor, @:LordofLeaves
Ik zou het niet vertrouwen Lord!quote:
Hm, dan wordt het alleen je rugquote:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zou het niet vertrouwen Lord!
Hmmm... dan ben je minder sadistisch dan gedacht.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, dan wordt het alleen je rug
.
En... wees gerust. Je slaat zeker niet zomaar op bepaalde plekken hoor![]()
Zéker niet zonder consent.
En sommige plekken kan ronduit gevaarlijk zijn of worden.
Sneaky Sally?quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hmmm... dan ben je minder sadistisch dan gedacht.
Whehe, ik hou mij stil.quote:
Wat dacht jij dan.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Misschien wel slimquote:
Daar ben je al een half uur mee kwijtquote:Op donderdag 25 januari 2024 19:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan.
Ik hou me netjes aan regels
En vooraf een checklist invullen, zowel jij als ik!
quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Minstens?quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar ben je al een half uur mee kwijt
Wel oppassen dat je jezelf niet overbodig maaktquote:Op donderdag 25 januari 2024 19:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Continuous integrationDat probeer ik er hier ook nog in te brengen
quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:54 schreef Sally het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iemand moet het in de gaten houdenquote:Op donderdag 25 januari 2024 19:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Wel oppassen dat je jezelf niet overbodig maakt
Echt welquote:
Ja, dat bedoel ik ook.quote:
Ik ook, wijsneusquote:
Oh, jij hebt ook een collectie?quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:56 schreef SemperLibertas het volgende:
Nog een zweepje nodig iemand?
Mooi.quote:
Ja, voor leerlingen die niet luisteren en voor collega's die vergaderingen rekken. En voor mensen die heel lang wachten voor een rotonde. En voor mensen die niet opletten bij groene stoplichten. En voor mensen die parkeerplekken inpikken. En voor mensen in de supermarkt die zich heer en meester van elke gangpad wanen. En voor glazenwassers die ongevraagd je ramen komen lappen. En voor buurmannen die alle vogeltjes in zijn tuin lokt waardoor ze minder bij mij in de tuin komen.quote:
Jij gaat eerder On All Fours dan ikquote:Op donderdag 25 januari 2024 19:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Mooi.
Dan zitten we op dezelfde lijn.
Of wil jij ook even On All Fours?
![]()
![]()
Hm. Ik vrees dat het een mogelijkheid zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij gaat eerder On All Fours dan ik
Is die gast gewoon langer dan ikquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm. Ik vrees dat het een mogelijkheid zou kunnen zijn.
Met je 2 meter lengte.
quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm. Ik vrees dat het een mogelijkheid zou kunnen zijn.
Met je 2 meter lengte.
quote:
Jij hebt een ding voor lange mannen hequote:
Niets mis mee, genoeg volslanke dames ingepakt en was altijd erg fijnquote:Op donderdag 25 januari 2024 19:39 schreef Sally het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze... kan m wel wat minder insnoeren...
Ik zei al: ik zou in het Curvy topic kunnen... Volslank, ja.
Volslankquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Niets mis mee, genoeg volslanke dames ingepakt en was altijd erg fijn
Hoezo, "mn speeltjes" ?quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij hebt een ding voor lange mannen he
En dan bedoel ik niet je speeltjes
Nee, ik doelde op 'ding'quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoezo, "mn speeltjes" ?
Mn speeltjes zijn niet mannen hoor
En die heeft ze liever in handen ookquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:38 schreef bondage het volgende:
Helaas heeft Sally niet zoveel met folie, die wil liever touwtjes
Jup, daar valt wel wat dominantie te bespeurenquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En die heeft ze liever in handen ook
Floggers en Zweepjes nog veel meer... naast manchetten en blinddoekenquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:38 schreef bondage het volgende:
Helaas heeft Sally niet zoveel met folie, die wil liever touwtjes
Zijn we blijkbaar het tegenovergestelde want dat is niet echt mijn ding. Al heb ik hier wel eea aan de muur hangen maar dat is omdat mijn vriendin het fijn vind om daarmee onderhanden genomen te worden.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Floggers en Zweepjes nog veel meer... naast manchetten en blinddoeken
Maar zoals folie (denk ik) niet mijn ding is, zijn we gelukkig andersquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Zijn we blijkbaar het tegenovergestelde want dat is niet echt mijn ding. Al heb ik hier wel eea aan de muur hangen maar dat is omdat mijn vriendin het fijn vind om daarmee onderhanden genomen te worden.
Tja, je kunt er maar op één manier achterkomenquote:Op donderdag 25 januari 2024 21:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar zoals folie (denk ik) niet mijn ding is, zijn we gelukkig anders
Zoals laatst al geconstateerd was in deze topicreeks
Wat wil je?quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:06 schreef bondage het volgende:
Zucht. Heb vreetkick en niets lekkers in huis
Zoete meuk, heb meestal van die mix zakken met lions, marsen, twixen etc. Maar supermarkt is net 8 min. dicht helaas.quote:
the munchies!quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:06 schreef bondage het volgende:
Zucht. Heb vreetkick en niets lekkers in huis
Jup, vind dat altijd een nadeel eraan omdat ik dan over het algemeen ongezond voedsel ga eten. Maar heb net een banaan in de voorraadkast gevonden, ook wel goed te doenquote:
Ohw.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Zoete meuk, heb meestal van die mix zakken met lions, marsen, twixen etc. Maar supermarkt is net 8 min. dicht helaas.
Ik ga als vervanger wat chocolademelk drinken, ook lekker zoetEn daarna bak koffie want dat hoort er gewoon bij.
Die lust ik nietquote:Op donderdag 25 januari 2024 21:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ohw.
Ik heb chocolade rozijnen
Ik had er laatst echt ineens zin inquote:Op donderdag 25 januari 2024 21:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Die lust ik nietVind chocolade en rozijnen geen goede combi.
Heb ik ook wel eens met eten, ineens ergens heel erg zin in hebbenquote:Op donderdag 25 januari 2024 21:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had er laatst echt ineens zin in
Morgen tijdens het boodschappen doen ook maar eens weer pinda's met smaakjes halen
Die zijn ook lekkerquote:Op donderdag 25 januari 2024 21:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens met eten, ineens ergens heel erg zin in hebben![]()
Ik heb het liefst gewoon gezouten pinda's
Heb mn post nog aangevuldquote:Op donderdag 25 januari 2024 21:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, vind dat altijd een nadeel eraan omdat ik dan over het algemeen ongezond voedsel ga eten. Maar heb net een banaan in de voorraadkast gevonden, ook wel goed te doen
Zie het iddquote:Op donderdag 25 januari 2024 22:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Heb mn post nog aangevuld
Stomme vingers klikten te vroeg op Versturen op weg naar de emoji's... (mobiele lay-out)
Ik vind het leuk om de ander mindful te torturen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Zie het idd![]()
Je wil graag de zweep hanteren begrijp ik
Aha, snap em nu. Hersenen werken wat traag op dit momentquote:Op donderdag 25 januari 2024 22:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om de ander mindful te torturen.
Naast mn flogger, uiteraard.
quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Aha, snap em nu. Hersenen werken wat traag op dit moment
Be mindful of that.quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om de ander mindful te torturen.
Naast mn flogger, uiteraard.
Ben jij ook een vogeltjes-lokker?quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:02 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja, voor leerlingen die niet luisteren en voor collega's die vergaderingen rekken. En voor mensen die heel lang wachten voor een rotonde. En voor mensen die niet opletten bij groene stoplichten. En voor mensen die parkeerplekken inpikken. En voor mensen in de supermarkt die zich heer en meester van elke gangpad wanen. En voor glazenwassers die ongevraagd je ramen komen lappen. En voor buurmannen die alle vogeltjes in zijn tuin lokt waardoor ze minder bij mij in de tuin komen.
En voor elke situatie en ander type zweep dus de collectie is enorm
Ik woon aan de rand van een bos en heb een heel grote diversiteit aan vogels om me heen. Als ik in mijn tuin zit dan komen ze vaak eten van de vetbolletjes en pinda's die ik voor ze ophang. Alleen de buurman maakt het nog bonter en heeft een arsenaal aan voer en huisjes en een sonar om katten mee af te schrikken. Ik denk dat ik maar moet opschalen om deze strijd te kunnen winnenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben jij ook een vogeltjes-lokker?Ik krijg alleen maar kraaien
Je vergeet mensen op de rotonde die geen richting aangeven voor ze afslaan! Waardoor ik een van die mensen word die heel lang wachten bij een rotonde
Sallykequote:Op vrijdag 26 januari 2024 07:14 schreef Sally het volgende:
Mogguh.
Te vroeg voor mij nog, maar moet vandaag wel....
Voor afslaan op een rotonde wel, ja.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:22 schreef SemperLibertas het volgende:
Oja, moet je op rotondes nou richting aangeven? Ik doe dat wel altijd, maar veel mensen die een rotonde driekwart nemen doen dat vaak niet
LoLkequote:
WAT? WAAR?!quote:
It's a Megalodon...quote:
The Meg 3!quote:
Vond beide delen erg leuk.quote:
Niet gezien maar ik weet dat het simpel vermaak isquote:
Nee, klopt. Verstand op 0 en je volproppen met chips.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet gezien maar ik weet dat het simpel vermaak is
En daar is niks mis mee
Chipsquote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, klopt. Verstand op 0 en je volproppen met chips.
Met pussy flavor.quote:
quote:
Dat zeker.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan liever een echte pussy hoor
Paprika chips in de ene hand en pussy in de anderequote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Paprika chips in de ene hand en pussy in de andere
Ooh leuk. Mijn ouders hebben midden in de stad zelfs een verzameling vogels gelokt met hun voer, daar komt zelfs een specht! (en musjes, merels, pimpel- en koolmees, roodborstje, vlaamse gaai, eksters, kraaien en een reiger bij de vijverquote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:22 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik woon aan de rand van een bos en heb een heel grote diversiteit aan vogels om me heen. Als ik in mijn tuin zit dan komen ze vaak eten van de vetbolletjes en pinda's die ik voor ze ophang. Alleen de buurman maakt het nog bonter en heeft een arsenaal aan voer en huisjes en een sonar om katten mee af te schrikken. Ik denk dat ik maar moet opschalen om deze strijd te kunnen winnen
Oja, moet je op rotondes nou richting aangeven? Ik doe dat wel altijd, maar veel mensen die een rotonde driekwart nemen doen dat vaak niet
Hoeft niet nee, doe het vaak wel.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ooh leuk. Mijn ouders hebben midden in de stad zelfs een verzameling vogels gelokt met hun voer, daar komt zelfs een specht! (en musjes, merels, pimpel- en koolmees, roodborstje, vlaamse gaai, eksters, kraaien en een reiger bij de vijver) Maar ja, zij hebben ook gewoon gras, grote bomen en veel struiken in de tuin, de buren hebben allemaal moderne betonvlaktes.
Richting naar links hoef je niet aan te geven op de rotonde, ik bedoel richting naar rechts voor je afslaat.
Lekker pittig voor haar.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Paprika chips in de ene hand en pussy in de andere
Jouw oudersquote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ooh leuk. Mijn ouders hebben midden in de stad zelfs een verzameling vogels gelokt met hun voer, daar komt zelfs een specht! (en musjes, merels, pimpel- en koolmees, roodborstje, vlaamse gaai, eksters, kraaien en een reiger bij de vijver) Maar ja, zij hebben ook gewoon gras, grote bomen en veel struiken in de tuin, de buren hebben allemaal moderne betonvlaktes.
Richting naar links hoef je niet aan te geven op de rotonde, ik bedoel richting naar rechts voor je afslaat.
Ik woon in een kleine stad, gewoon in een woonwijk, in een huurhuis waar de vorige bewoners de achtertuin geasfalteerd hebbenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:49 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Jouw ouders![]()
Ik kan echt niet wachten op het voorjaar, ik hou wel van binnen zitten, maar ik mis de tuin en het tuinierenWoon je zelf wel landelijk of ook in een grote stad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is nog geen 800 meter wandelen en dan zit ik wel in natuurgebied hier.
Tja, ik had 2 maanden om een huurhuis te vinden en dan kun je niet al te kieskeurig zijn.
[ Bericht 5% gewijzigd door MizzezAmy op 26-01-2024 14:17:18 ]I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶
Met snuffelneusjes!quote:
Jaquote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik woon in een kleine stad, gewoon in een woonwijk, in een huurhuis waar de vorige bewoners de achtertuin geasfalteerd hebben
Mn voortuin is wel echt tuin en doe ik niet zoveel aan (want iedereen wil dan een praatje maken en daar hou ik niet zo van) Daar zitten wel eens vogeltjes in de boom en een egeltje in het onkruid.
Wat een mooie kleurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is nog geen 800 meter wandelen en dan zit ik wel in natuurgebied hier.
Tja, ik had 2 maanden om een huurhuis te vinden en dan kun je niet al te kieskeurig zijn.En ziet er inderdaad veel beter uit dan bij je buurman. Ik snap mensen sowieso niet die hun tuin vol beton storten, maar dat zal vooral praktisch zijn
![]()
Ik ken dat probleem met het vinden van een huis. Ik woonde eerst een tijdje noodgedwongen in een appartement in de vrije sector, maar dat had geen tuin en kostte bakken met geld. Met een beetje hulp van het lot vond ik toen een mooi huisje aan de rand van het Goois Natuurreservaat en ik kreeg een tuin erbij, voor Nederlandse begrippen best groot![]()
Sindsdien ben ik op mooie dagen alleen maar in de tuin te vinden en vind ik het heerlijk om elke keer weer nieuwe dingen te planten of te bouwen. En ik doe ook vrijwillig tuinieren bij bejaarden enzo en het is onbetaalbaar om die gerimpelde blije gezichten te zien als hun tuin weer leefbaar is![]()
Je moet wel wat aan het mos doen in je voortuinEn waarom niet een vijvertje
Le Diable
Ah dat is wel geluk hebben dan! Ik huur nu ook in de vrije sector, goedkoop is het niet nee. Over een paar jaar maar weer verhuizen, maar weet nog niet wat en waar ik wil. Geen appartementje, maar misschien iets van een tiny house. Een vriendin heeft een vakantiehuisje gekocht en woont daar (staat wel ergens anders ingeschreven), dat is ook wel leuk, een vrijstaande bungalow in de natuur. Maar ja, soms vind ik het ook wel fijn in een woonwijk wonen, voel me wel veilig met mensen om me heen. Mja, ik oriënteer me rustig, heb geen haast om te verhuizen. En vind verhuizen ook niet zo leuk, nu 6 of 7 keer verhuisd, dat vind ik eigenlijk al te vaak!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:19 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Wat een mooie kleurenEn ziet er inderdaad veel beter uit dan bij je buurman. Ik snap mensen sowieso niet die hun tuin vol beton storten, maar dat zal vooral praktisch zijn
![]()
Ik ken dat probleem met het vinden van een huis. Ik woonde eerst een tijdje noodgedwongen in een appartement in de vrije sector, maar dat had geen tuin en kostte bakken met geld. Met een beetje hulp van het lot vond ik toen een mooi huisje aan de rand van het Goois Natuurreservaat en ik kreeg een tuin erbij, voor Nederlandse begrippen best groot![]()
Sindsdien ben ik op mooie dagen alleen maar in de tuin te vinden en vind ik het heerlijk om elke keer weer nieuwe dingen te planten of te bouwen. En ik doe ook vrijwillig tuinieren bij bejaarden enzo en het is onbetaalbaar om die gerimpelde blije gezichten te zien als hun tuin weer leefbaar is![]()
Je moet wel wat aan het mos doen in je voortuinEn waarom niet een vijvertje
![]()
6 of 7 keer alquote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah dat is wel geluk hebben dan! Ik huur nu ook in de vrije sector, goedkoop is het niet nee. Over een paar jaar maar weer verhuizen, maar weet nog niet wat en waar ik wil. Geen appartementje, maar misschien iets van een tiny house. Een vriendin heeft een vakantiehuisje gekocht en woont daar (staat wel ergens anders ingeschreven), dat is ook wel leuk, een vrijstaande bungalow in de natuur. Maar ja, soms vind ik het ook wel fijn in een woonwijk wonen, voel me wel veilig met mensen om me heen. Mja, ik oriënteer me rustig, heb geen haast om te verhuizen. En vind verhuizen ook niet zo leuk, nu 6 of 7 keer verhuisd, dat vind ik eigenlijk al te vaak!
Je mag hier ook wel helpen met tuinieren!ik vond het altijd wel leuk om te doen, maar eigenlijk alleen in de achtertuin.
Mos is ook een plant, en maakt de bodem mooi groen!Soms wel een beetje glad op het pad naar de voordeur, dus daar haal ik het wel eens weg. En af en toe ook wel uit de voortuin, dan ligt die er weer een week netjes bij
Ja, ben nu aan mn 4e provincie bezig. Zo kom je nog eens ergensquote:
Ik zou stoppen als je in Brabant bentquote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ben nu aan mn 4e provincie bezig. Zo kom je nog eens ergens
Te laat, Brabant was mn 2e provincie.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zou stoppen als je in Brabant bent
Ehm, hier staat de teller op 14...quote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Te laat, Brabant was mn 2e provincie.
Overijssel-> Brabant-> Zeeland-> Limburg. Ben benieuwd wat de volgende wordt.
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm, hier staat de teller op 14...![]()
En niet eens dat mn papa bij het leger werkt of zoiets exotisch
En hoeveel provincies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb maar in 3 studentenkamers gewoond.
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶
3 provinciesquote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En hoeveel provincies?
Ik heb maar in 3 studentenkamers gewoond.
Home sweet home...?quote:
Preciesquote:
Hahaha - nope.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Netjes! Gelderland, Utecht, Noord-Holland?
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Hahaha - nope.
"Brabo" geweestImport, dat wel dan...
Snuffelbuns!quote:
Die beesten zijn te lief voor woorden.quote:
Je had er iig 2 vd 3 goedquote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Netjes! Gelderland, Utecht, Noord-Holland?
Ja, en dan geen Satanijn!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die beesten zijn te lief voor woorden.
Satanijn heeft ook geen flaporen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, en dan geen Satanijn!
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Satanijn heeft ook geen flaporen.
Voor de rest wel lief.quote:
Ja, bunnies zijn liefquote:
Zijn dat ook satanijnen?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, bunnies zijn lief
Die van mijn zus ook, ook al zijn ze nog een beetje bang voor de grote meneer
Nee. Lieve dwergjesquote:
Aaawww....quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee. Lieve dwergjesMaar ze zijn een beetje schrikkerig als ze hier logeren. Totdat ik eten kom brengen, dan duwen ze met hun kopjes tegen me aan dat ik op moet schieten
Ja, erg lief altijdquote:
Nah, wat stom zeg.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alleen aaien willen ze soms niet
Ach, niet erg. Ik kijk altijd wel naar hun capriolen als ze om elkaar heen dartelenquote:
Dat is ook veel waard.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ach, niet erg. Ik kijk altijd wel naar hun capriolen als ze om elkaar heen dartelen
Gelderland, Noord-Brabant, Utrecht dan? Beetje midden Nederland.quote:
Zeker wel! Alleen is de rangorde nog niet duidelijk, want soms zit de een op de ander, en daarna andersomquote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker wel! Alleen is de rangorde nog niet duidelijk, want soms zit de een op de ander, en daarna andersom
Ja, heel gek haha. Maar laatst dat ze hier waren regende het best hard, en toen zat er eentje in het hok en de ander buiten onder een afdakje. Net of ze ruzie hadden gehadquote:
Vreemde beesten.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, heel gek haha. Maar laatst dat ze hier waren regende het best hard, en toen zat er eentje in het hok en de ander buiten onder een afdakje. Net of ze ruzie hadden gehad
Misschien zijn ze allebei switchquote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker wel! Alleen is de rangorde nog niet duidelijk, want soms zit de een op de ander, en daarna andersom
Ja, maar zo liefquote:
Kan ook!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien zijn ze allebei switch
Switch?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien zijn ze allebei switch
Ah zo.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, soms dominant en soms onderdanig
Tsssss....quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:18 schreef Sally het volgende:
Merkte gister al dat @:Lordofleaves er niet veel kaas van gegeten heeft![]()
![]()
Maar aldoende leert men, toch?
Nu ja, ik had het mss anders uit moeten drukken?quote:
Nee, veel termen zeggen mij niks.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu ja, ik had het mss anders uit moeten drukken?
Je weet er niet zo veel van, nog?
Of... doe je je hier onnozeler voor dan je eigenlijk bent?![]()
Ik leer vooral al lezendequote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:18 schreef Sally het volgende:
Merkte gister al dat @:Lordofleaves er niet veel kaas van gegeten heeft![]()
![]()
Maar aldoende leert men, toch?
Jij hebt inmiddels een schat aan kennisquote:
Goeie leerlinge.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij hebt inmiddels een schat aan kennis
Of goede leermeesters!quote:
Ja, dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of goede leermeesters!
Als 2 mensen HEEEEEEEL VEEEEEEEEEEEL van elkaar houden.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Je bent wel een goeie voor haar hoor.quote:
Ahw, thanksquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je bent wel een goeie voor haar hoor.
Voor de welke vanillevla ja?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je bent wel een goeie voor haar hoor.
quote:
Morning iedereen!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:33 schreef Sally het volgende:
Een hele goeiesmorreges tsaam...!![]()
![]()
Maar volgens mij is er nog niemand...
Vanilla!quote:
The Dark Side... pff.... Dat klinkt wel heel dramatischquote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vanilla!
Jij wil Stiggy natuurlijk tot de darkside bekeren, maar onderschat de kracht van Vanilla niet!
[ afbeelding ]
Waarom ook niet eh?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:08 schreef Sally het volgende:
[..]
The Dark Side... pff.... Dat klinkt wel heel dramatisch
Maar neen, het was @:LordofLeaves die ik onder handen zou nemen, toch?
Oh, ik dacht allebei!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:08 schreef Sally het volgende:
[..]
The Dark Side... pff.... Dat klinkt wel heel dramatisch
Maar neen, het was @:LordofLeaves die ik onder handen zou nemen, toch?
Omdat hier echte knallers zittenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:56 schreef Sally het volgende:
Waarom lees ik steeds "Semtex topic" als ik snel door MyAT kijk?
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vanilla!
Jij wil Stiggy natuurlijk tot de darkside bekeren, maar onderschat de kracht van Vanilla niet!
[ afbeelding ]
Hallo, lange meneer.quote:
Sallykequote:
Is dat jouw tong?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vanilla!
[ afbeelding ]
Goede vraag dit.quote:
Dan moet je ook maar zo'n gifje maken.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, maar die van mij lijkt er wel op
Ik zat er al aan te denken. Goed excuus wel om zo'n ijsje te etenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan moet je ook maar zo'n gifje maken.
Doen!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zat er al aan te denken. Goed excuus wel om zo'n ijsje te eten
Echt ijsjesweer!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zat er al aan te denken. Goed excuus wel om zo'n ijsje te eten
Was vandaag best lekker in de zon! lente komt dichterbij!quote:
Egniequote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Was vandaag best lekker in de zon! lente komt dichterbij!
Euh, geen ideequote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:56 schreef Sally het volgende:
Waarom lees ik steeds "Semtex topic" als ik snel door MyAT kijk?
Nu ja, zo zie ik de TT, als ik m snel leesquote:
Jij wil gewoon lekker knallenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu ja, zo zie ik de TT, als ik m snel lees
Jup, snap ikquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu ja, zo zie ik de TT, als ik m snel lees
Wie niet?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij wil gewoon lekker knallen
Goedenavond
Preciesquote:
Kom maar op dan!quote:
Mij uitdagen?quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Mij uitdagen?
Pas maar op, straks eindig je net zoals mijn vriendin vanmiddag![]()
Iets heel anders maar wil hier toch delen want was zo mooi vanmorgen in DrouwenMooie foto's!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maareh... ik weet wel hoe je vriendin haar middag heeft doorgebracht
Dat waren andere foto's, ja![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dankjequote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Mooie foto's!![]()
Maareh... ik weet wel hoe je vriendin haar middag heeft doorgebracht
Dat waren andere foto's, ja![]()
Iets met dmquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Dankje![]()
Klopt, maar naar mijn weten had ik die nergens geplaatstTenzij ik slaapupload maar dat betwijfel ik
[..]
Mij uitdagen?
Iets heel anders maar wil hier toch delen want was zo mooi vanmorgen in DrouwenWauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Omae wa mou shindeiru."
Ah, ja, inderdaadquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Iets met dm![]()
Toen ik nieuwsgierig was...
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, ja, inderdaadFoto's die ik vandaag heb gemaakt zijn helaas wat bewogen. Maar goed, als je benieuwd bent, hieronder aantal van vandaag. Vriendin vind het best gezien ze er toch niet herkenbaar op staat. Verwijder ze wel weer na een tijdje. En in een spoiler voor wie geen zin heeft het te zien
Wow!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Is dat in goede zin?quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Is dat in goede zin?
Was deze nog vergeten, uit zelfde serie
Ja hoor! Ik geef toe dat het niet mijn ding is maar het ziet er leuk uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Omae wa mou shindeiru."
Dankjequote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor! Ik geef toe dat het niet mijn ding is maar het ziet er leuk uit
Haha, was even elders!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Dankje![]()
@:Sally is helemaal stilgevallen
Is soms nodigquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Haha, was even elders!
Maar ik had je gelikete hoor
[..]
Mij uitdagen?
Iets heel anders maar wil hier toch delen want was zo mooi vanmorgen in DrouwenIk woon vlakbij die regio.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sally!quote:Op zondag 28 januari 2024 10:58 schreef Sally het volgende:
Moggel.
Luie zondag met Lekker Zonder Wekker, maar toch al wakker.
Hm, weet nog niet wat ik daarvan vind.
Hmpf.quote:Op zondag 28 januari 2024 11:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Sally!![]()
Wel fris en fruitig wakker worden eh.
Nu ja daar doe ik al jaren niet meer aan, maar RUSTdag - jaquote:Op zondag 28 januari 2024 12:10 schreef SemperLibertas het volgende:
Lieve mensen, op zondag is het rustdag en is het tijd voor reflectie en bezinning. Niet voor virtuele orgies
Je zei komen!quote:Op zondag 28 januari 2024 11:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Hmpf.
Je hoeft mij niet zo vroeg tegen te komen hoor, in de ochtend...![]()
Zéker niet vóór mij Koffie.
Stigs!quote:
Is goed, opa!quote:Op zondag 28 januari 2024 12:10 schreef SemperLibertas het volgende:
Lieve mensen, op zondag is het rustdag en is het tijd voor reflectie en bezinning. Niet voor virtuele orgies
LoLke!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |