Aii. Daar ga je al. Ik heb een theorie dat de verloedering en de depressieve mensen binnen deze maatschappij excessief toegenomen zijn nadat veel mensen airfryers hebben aangeschaft. Airfryers zijn een leugen en een bron van micro plastic in je voedsel. Super ongezond. Frituren is wat je wil. Veel knapperiger en smaakvoller ook.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:30 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Heb ik niet meer, alleen een airfryer
Haha.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:34 schreef HyperViper het volgende:
Aii. Daar ga je al. Ik heb een theorie dat de verloedering en de depressieve mensen binnen deze maatschappij excessief toegenomen zijn nadat veel mensen airfryers hebben aangeschaft. Airfryers zijn een leugen en een bron van micro plastic in je voedsel. Super ongezond. Frituren is wat je wil. Veel knapperiger en smaakvoller ook.
Dat is ook gewoon weer een smerige leugen. Airfryers stinken ook, naar plastic en ultra-bewerkt voedsel.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:37 schreef StateOfMind het volgende:
Airfryert is stukken veelzijdiger
En geen smerige frituurlucht in je huis.
Hoe kom je hierbij?quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:34 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Aii. Daar ga je al. Ik heb een theorie dat de verloedering en de depressieve mensen binnen deze maatschappij excessief toegenomen zijn nadat veel mensen airfryers hebben aangeschaft. Airfryers zijn een leugen en een bron van micro plastic in je voedsel. Super ongezond. Frituren is wat je wil. Veel knapperiger en smaakvoller ook.
Die dingen wegen het wel tegen elkaar af ja maar de geur van de frituur weerhoud me er idd van om er weer een aan te schaffen. en het schoonmaken van frituur is zo'n fucking gedoe.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:37 schreef StateOfMind het volgende:
Airfryert is stukken veelzijdiger
En geen smerige frituurlucht in je huis.
Dat weet ik omdat de bakken die ze gebruiken in die airfryers (de baskets) bomvol zitten met anti aanbaklaag ellende (teflon). Dat schaaft er langzaam af en komt in jouw voedsel. Terwijl een frituur gewoon rvs bakken gebruikt. Tevens heeft de frituur ook een hogere coolheidsfactor. Puur omdat je niet meeloopt met de airfryende- teflon vretende massa.quote:
Niet?quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:52 schreef HyperViper het volgende:
Daarom gebruiken ze bij restaurants ook geen airfryers, daar weten ze de waarheid.
Zo zeg heb je er wel twee kunnen vinden? Veredelde snackbars zijn het. We hebben het nu over grote mensen restaurants. Bedanktquote:Op donderdag 25 januari 2024 13:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet?
https://favorflav.com/nl/(...)aurant-van-het-land/
https://www.euronews.com/(...)nt-heres-how-it-went
Overigens is er een apart topic over airfryers waar jij dan jouw onzin in kwijt kunt.
CUL / Airfryer Happiness
Dit topic gaat over wat je gegeten hebt of gaat eten.quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:10 schreef HyperViper het volgende:
Zo zeg heb je er wel twee kunnen vinden? Veredelde snackbars zijn het. We hebben het nu over grote mensen restaurants. Bedankt
Precies zoals ik dacht. Staart tussen de beentjes. Nou we gaan weer ontopic; vanavond eet ik witte bonen in tomatensaus, aardappels en karbonade. Echt mannenvoer.quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Dit topic gaat over wat je gegeten hebt of gaat eten.
Trollen over airfryers moet je maar elders doen. Bedankt.
Het wordt dus vanavond: op de huid gebakken zeebaarsfilet met daarbij een tonijn-maaltijdsalade.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:38 schreef golfer het volgende:
Straks ook even naar onze dorpsvisjuwelierwinkel voor een portie kibbeling van kabeljauw, wat door hem zelf gemaakte, gruwelijk lekkere, ingevroren kreeftensoep en een visje (weet nog niet wat hij vers heeft liggen) voor vanavond bij het avondeten.
Brioche. En imho is pig & rye het enige noemenswaardige aan Tilburg, "het Almere van Brabant".quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Oe dat ziet er goed uit. Wat voor broodje is dat?
En sowieso, Tilburg
welke dan?quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even heel slecht vanavond: een K&K-lasagne. Niet de moed om te koken
Doen we morgen wel, weer
Van dailey chefquote:Op donderdag 25 januari 2024 15:12 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
welke dan?
Ik hoor soms wel dat er bepaalde merken verrassend goed te eten zijn, maar welke zijn dat dan en is dat ook echt zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |