Nee ik sta het even toe.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:36 schreef TweedeKlum het volgende:
Kan het weer over de wedstrijd gaan?
Goed gezegdquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:36 schreef TweedeKlum het volgende:
Kan het weer over de wedstrijd gaan?
Ik zit al aan de thee. (Rooibos)quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:43 schreef Coco het volgende:
Tijd voor de rust. (dan kan ik thee zetten)
quote:
Ja dat word staat zo in de bron, kan ik ook niks aan doen.quote:Wist je dat rooibos eigenlijk helemaal geen thee is? Rooibos is een kruid afkomstig van de ‘fynbos’ de Aspalathus Linearis plant en thee wordt gemaakt van de Camellia Sinensis theeplant. Zoals je leest komt rooibos van een hele andere plant af dan de plant waar thee van gemaakt word.
Akkoord, jij zou een goede forum admin zijn.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:47 schreef GGMM het volgende:
Rust
Laten we even een kwartier iets voor onszelf doen
Prima, maar dan kan ik diegene al heel moeilijk serieus nemenquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
[..]
Ja dat word staat zo in de bron, kan ik ook niks aan doen.
Daar zit wat in. Ik hoop dat je gelijk hebt, want anders weet je maar nooit wat er kan gebeurenquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima, maar dan kan ik diegene al heel moeilijk serieus nemen
quote:Het is lastig te zeggen of rooibos beter is dan normale thee. Het is in ieder geval altijd een betere optie dan frisdrank. Wel kan rooibos ervoor zorgen dat er meer van het vrouwelijke oestrogeen aangemaakt wordt (dit wel alleen bij regelmatig gebruik).
Wtfquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:35 schreef Coco het volgende:
@:TweedeKlum ben jij @:Klummie , de broer van @:scrummie ?
Het spreekwoordelijke brood he, zou raar zijn als het echt brood is.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:55 schreef GGMM het volgende:
het brood van het kaas laten eten
Wat een grappige verspreking
Waarom zou dat raar zijn?quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Het spreekwoordelijke brood he, zou raar zijn als het echt brood is.
Nee want dan was het nog 0-0 geweestquote:
We hebben schijnbaar meer waardeloze scheidsrechters.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee want dan was het nog 0-0 geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |