Ook als je de bal speelt hoef je niet als laatste de bal aan te rakenquote:Op woensdag 24 januari 2024 23:45 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Maar Higler beoordeelt het toch als bal spelen?
Voor de mensen die alleen dit zien. ESPN heeft beelden getoond met passer én ontvanger in zelfde shot. Het was GEEN buitenspelquote:
De fans (ik noem een @de_boswachter, die nog urenlang heeft lopen janken na de wedstrijd) doen daar ook altijd fijn aan mee. Iedereen trekt elkaar mee in dat sfeertje.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bij PSV weten ze groot onrecht altijd het fijnst uit te melken. Fantastische rubriek.
Ik heb beelden gevonden van @de_boswachterquote:Op donderdag 25 januari 2024 11:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
De fans (ik noem een @:de_boswachter, die nog urenlang heeft lopen janken na de wedstrijd) doen daar ook altijd fijn aan mee. Iedereen trekt elkaar mee in dat sfeertje.
Heel bijzonder altijd.
Het eerste zuchtje tegenwind, en Peter Bosz verliest zichzelf meteen. Dat voor een ongenaakbare koploper, die voor het eerst in zes jaar weer eens kampioen gaat worden. Een eeuwig minderwaardigheidscomplex speelt PSV wat dit betreft weer parten. Je kunt er alleen maar om lachen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
De fans (ik noem een @:de_boswachter, die nog urenlang heeft lopen janken na de wedstrijd) doen daar ook altijd fijn aan mee. Iedereen trekt elkaar mee in dat sfeertje.
Heel bijzonder altijd.
Calimero United dat PSVquote:Op donderdag 25 januari 2024 12:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het eerste zuchtje tegenwind, en Peter Bosz verliest zichzelf meteen. Dat voor een ongenaakbare koploper, die voor het eerst in zes jaar weer eens kampioen gaat worden. Een eeuwig minderwaardigheidscomplex speelt PSV wat dit betreft weer parten. Je kunt er alleen maar om lachen.
Hopelijk blijkt dit een domino-effect en stort de goednieuwsshow volledig in.
Ik zie Ajax volgende week gewoon winnen van PSV. Dan wordt het toch wel interessant.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het eerste zuchtje tegenwind, en Peter Bosz verliest zichzelf meteen. Dat voor een ongenaakbare koploper, die voor het eerst in zes jaar weer eens kampioen gaat worden. Een eeuwig minderwaardigheidscomplex speelt PSV wat dit betreft weer parten. Je kunt er alleen maar om lachen.
Hopelijk blijkt dit een domino-effect en stort de goednieuwsshow volledig in.
Het is nog best wel vroeg voor wat jij neemt.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zie Ajax volgende week gewoon winnen van PSV. Dan wordt het toch wel interessant.
Mwah, 7 punten is nog steeds een te groot gat.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zie Ajax volgende week gewoon winnen van PSV. Dan wordt het toch wel interessant.
Gewoon een bakkie koffiequote:Op donderdag 25 januari 2024 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is nog best wel vroeg voor wat jij neemt.
Dat onoverwinnelijke is er wel af bij PSV maar Ajax moet dan wel een niveau aantikken wat we al een tijd niet hebben gezien.quote:
Mwah, jullie hebben PSV helemaal weggespeeld de eerste helft in Eindhoven, alleen had het toen al 0-3 moeten staan. Daarna was het een schiettent omdat Ajax het tempo niet meer aan kon.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat onoverwinnelijke is er wel af bij PSV maar Ajax moet dan wel een niveau aantikken wat we al een tijd niet hebben gezien.
Klopt maar ook deze wedstrijd duurt 2 x 45 minuten.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, jullie hebben PSV helemaal weggespeeld de eerste helft in Eindhoven, alleen had het toen al 0-3 moeten staan. Daarna was het een schiettent omdat Ajax het tempo niet meer aan kon.
En PSV heeft als het goed is Veerman terug. Ik weiger een seconde van PSV mee te pikken, en dat is me dit seizoen aardig gelukt, maar ik weet dat Veerman aan de bal outer class is. Dat speelt deze duels natuurlijk mee.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klopt maar ook deze wedstrijd duurt 2 x 45 minuten.
Ik kijk ze in de CL, verder uiteraard tegen Ajax en tegen Feyenoord heb ik ook de wedstrijden gezien, het scheelt wel of je met Veerman of met Van Aanholt op het middenveld speelt.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En PSV heeft als het goed is Veerman terug. Ik weiger een seconde van PSV mee te pikken, en dat is me dit seizoen aardig gelukt, maar ik weet dat Veerman aan de bal outer class is. Dat speelt deze duels natuurlijk mee.
Daar zou ik niet vanuit gaan. Ging er af met lichte kuitklachten en ondertussen heeft die al 3 wedstrijden gemist en Almere gaat die ook niet halen. Zou mij niets verbazen als die ook voor Ajax nog niet fit is.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En PSV heeft als het goed is Veerman terug. Ik weiger een seconde van PSV mee te pikken, en dat is me dit seizoen aardig gelukt, maar ik weet dat Veerman aan de bal outer class is. Dat speelt deze duels natuurlijk mee.
Ach, dan nog. Het middenveld van Ajax is met of zonder Henderson nog steeds een brok ellende. Het is slechts 11 dagen geleden dat Go Ahead wonderbaarlijk *niet* zeven keer scoorde tegen Ajax.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Daar zou ik niet vanuit gaan. Ging er af met lichte kuitklachten en ondertussen heeft die al 3 wedstrijden gemist en Almere gaat die ook niet halen. Zou mij niets verbazen als die ook voor Ajax nog niet fit is.
Het is ook slechts een week geleden dat PSV Twente compleet van de mat speelde, maar nu is de conclusie ook alweer getrokken dat PSV bij wijze van rijp voor de slacht is omdat er in Rotterdam is verloren voor de beker en er niet voor de 18de keer op rij is gewonnen in de Eredivisie. Dus er kan een hoop veranderen in 11 dagenquote:Op donderdag 25 januari 2024 12:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ach, dan nog. Het middenveld van Ajax is met of zonder Henderson nog steeds een brok ellende. Het is slechts 11 dagen geleden dat Go Ahead wonderbaarlijk *niet* zeven keer scoorde tegen Ajax.
Als Almere een punt of meer weet te pakken komend weekend dan is wel sprake van een probleem.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het is ook slechts een week geleden dat PSV Twente compleet van de mat speelde, maar nu is de conclusie ook alweer getrokken dat PSV bij wijze van rijp voor de slacht is omdat er in Rotterdam is verloren voor de beker en er niet voor de 18de keer op rij is gewonnen in de Eredivisie. Dus er kan een hoop veranderen in 11 dagen![]()
Almere kan thuis in 2 pogingen niet eens winnen van Fortuna, dus daar verwacht ik verder heel weinig van.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Almere een punt of meer weet te pakken komend weekend dan is wel sprake van een probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |