2 jaar is overdreven, en die 2 jaar zien als de belangrijkste tijd van je leven ook.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
PSV heeft verloren, nu ben je echt de mijne!
Zonder gekheid zie jij het nog steeds compleet verkeerd. Er zijn kinderen, tieners opgesloten die een compleet normale tijd die wij gehad hebben gemist hebben voor een virus wat voor hun compleet ongevaarlijk is was. En dan kan jij wel blijven roepen van "tijdelijk ongemak" Dat is voor opgroeiende tieners en kinderen juist de belangrijkste fase. Neem je daar 2 jaar van weg die krijgen ze nooit meer terug in de ontwikkeling die jij en ik gehad hebben.... Dat is best een ding. En het was compleet onnodig.
Ow, dat de GGZ nu overspoeld is met jongeren met gedragsproblemen was maar cannon fodder? De agressie op de straat na de lockdowns.. Ah joh, tijdsgeest....
Jij mist echt een paar punten wat misschien voor anderen ook belangrijk kan zijn.
Mag iedereen dat voor zichzelf uitmaken?quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
2 jaar is overdreven, en die 2 jaar zien als de belangrijkste tijd van je leven ook.
Niemand heeft 2 jaar lang binnen gezeten, de lockdowns etc waren er met golven.
Dan heeft de jeugd van nu echt geen ruggegraat meer.
Ik dus ook.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:41 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mag iedereen dat voor zichzelf uitmaken?
Ja, maar dat is onze schuld begreep ik...quote:Wat ik het hele kutte vind, dat de 'hele wereld' dacht dat het leven na Covid weer een stuk zorgelozer zou worden. Daar stak een megalomane Rus een stokje voor
Hoe weet jij of mensen niet twee jaar binnen hebben gezeten tijdens corona? Dat is wel erg stellig beweerd.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik dus ook.
[..]
Ja, maar dat is onze schuld begreep ik...
Nou dat vind ik niet met alles. Ieder mag hier zijn eigen mening /visie kwijt. En sommige mensen hebben overal een mening over.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:54 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Nee jij probeert steeds voor anderen te bepalen wat ze moeten vinden.
Covid topic zonder het over de zogenaamde 'vaccines' te hebben?quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ook al is Covid voor velen van ons voorbij, toch lijkt er een vraag te zijn naar een BNW topic over Covid. Deze mogelijkheid moet er dan ook zijn om te praten over hoe wij de afgelopen jaren ervaren hebben.
Lockdowns, afstand houden, mondkapjes, vaccinaties. En schijnbaar is Covid nog niet weg aangezien er weer varianten opduiken die mensen ziek maken.
Laten we dit topic hiervoor gebruiken, en laten we elkaar niet de tent uitvechten over de vaccinaties. Maar laten we het hebben over Covid de afgelopen jaren en Covid nu![]()
Dus Covid23 is hier in dit topic
Welke groep moest verplicht 2 jaar binnen zitten?quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:57 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hoe weet jij of mensen niet twee jaar binnen hebben gezeten tijdens corona? Dat is wel erg stellig beweerd.
Dus jij denkt dat Covid er gekomen is voor het vaccin.quote:Op donderdag 25 januari 2024 05:59 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Covid topic zonder het over de zogenaamde 'vaccines' te hebben?![]()
"The vaccine was not brought in for COVID. COVID was brought in for the vaccine.
Once you realize that, everything else makes sense." (Reiner Fuellmich)
Maar goed. Succes
Ja zeer zeker kan ik dat maar ik heb ook nog een hele werkweek en vijf avonden per week om een beetje van mijn werkdagen uit te rusten. Het is allemaal veel te veel werk om het “eventjes” allemaal uit te gaan leggen, maar ik raad je heel veel zogenaamd “nep-nieuws” aan. Dus ja, ik kan het uitleggen maar daarvoor zou ik de hele dag bezig moeten zijn om jou aan het handje te nemen om voor drie jaren van informatie te voorzien. Om vervolgens met volledig gequote hele berichten van mij waarvoor ik dan mijn best heb gedaan een enkele oneliner van jou te moeten beargumenteren zoals jij altijd weer doet. Waarom heb je zelf geen behoefte om dit helemaal zelfstandig te gaan bekijken? Dat vraag ik me al een hele tijd af. Ik zou je 1 video kunnen geven die elk normaal mens zou doen besluiten er ZELF meer over te willen onderzoeken. Maar dat is voor jou niet voldoende.Ik zou je wel willen vragen op mijn beurt wat jij van de video vind die ik nu plaats. Die je er hopelijk toe aanzet je eens op je hoofd te krabben en je af te vragen wat er hier aan de hand is. Mijn vraag: Waar denk JIJ waar ze het in deze video over hebben?quote:Op donderdag 25 januari 2024 06:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat Covid er gekomen is voor het vaccin.
Kun je dat verder uitleggen?
Waar haal je ineens 'verplicht' vandaan?quote:Op donderdag 25 januari 2024 06:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Welke groep moest verplicht 2 jaar binnen zitten?
Long COVID kan ook door climate change komen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:34 schreef Monomeism het volgende:
Long Covid moet onderzocht worden.
Maar wat er nu boven komt drijven, in de NRC in afgezwakte mate is compleet oud nieuws daar tal van gecensureerde immunologen en artsen wereldwijd hier al lang en breed over spraken. Ook in Nederland. Die werden echter steeds belachelijk gemaakt. En dat laatste 👌dat moet iedereen natuurlijk helemaal zelf weten.
Aldus: Dr. Pierre Capel Emiritus hoogleraar experimentele immunologie
Jaja je moest blindelings vertrouwen op de wetenschappers, maar enkel de "wetenschappers" die het narratief verkondigden.quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:34 schreef Monomeism het volgende:
Long Covid moet onderzocht worden.
Maar wat er nu boven komt drijven, in de NRC in afgezwakte mate is compleet oud nieuws daar tal van gecensureerde immunologen en artsen wereldwijd hier al lang en breed over spraken. Ook in Nederland. Die werden echter steeds belachelijk gemaakt.
Ik zie de logica niet, de vaccinatiegraad bij babies en kinderen ligt veel hoger dan bij covid.quote:Op donderdag 25 januari 2024 07:16 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Ja zeer zeker kan ik dat maar ik heb ook nog een hele werkweek en vijf avonden per week om een beetje van mijn werkdagen uit te rusten. Het is allemaal veel te veel werk om het “eventjes” allemaal uit te gaan leggen, maar ik raad je heel veel zogenaamd “nep-nieuws” aan. Dus ja, ik kan het uitleggen maar daarvoor zou ik de hele dag bezig moeten zijn om jou aan het handje te nemen om voor drie jaren van informatie te voorzien. Om vervolgens met volledig gequote hele berichten van mij waarvoor ik dan mijn best heb gedaan een enkele oneliner van jou te moeten beargumenteren zoals jij altijd weer doet. Waarom heb je zelf geen behoefte om dit helemaal zelfstandig te gaan bekijken? Dat vraag ik me al een hele tijd af. Ik zou je 1 video kunnen geven die elk normaal mens zou doen besluiten er ZELF meer over te willen onderzoeken. Maar dat is voor jou niet voldoende.Ik zou je wel willen vragen op mijn beurt wat jij van de video vind die ik nu plaats. Die je er hopelijk toe aanzet je eens op je hoofd te krabben en je af te vragen wat er hier aan de hand is. Mijn vraag: Waar denk JIJ waar ze het in deze video over hebben?
Leuk verhaal…. 👆quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik zie de logica niet, de vaccinatiegraad bij babies en kinderen ligt veel hoger dan bij covid.
Waarom een pandemie opzetten met een virus dat voor 98% van de bevolking geen schadelijk effect heeft, om met gevaccineerd te krijgen?
En dan het vaccineren ook nog vrijblijvend te maken?
Sure, er werd flink op aangedrongen, maar niet iedereen is gevaccineerd.
En juist degenen die tegen de massa in gaan en je dus alla Schwab wilt knechten zijn niet gevaccineerd.
Want weer quote je een heel bericht en reageert niet inhoudelijk op wat ik daar zeg/vraagquote:Op donderdag 25 januari 2024 07:16 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Mijn vraag: Waar denk JIJ waar ze het in deze video over hebben?
Blij dat ik mijn poot heb stijf gehouden en op mezelf heb vertrouwd.quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:25 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Jaja je moest blindelings vertrouwen op de wetenschappers, maar enkel de "wetenschappers" die het narratief verkondigden.
quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:18 schreef Jippie het volgende:
[..]
Waar haal je ineens 'verplicht' vandaan?
Ik doel dus op de lockdowns, avondklok en dat soort zaken, waarbij we verplicht binnen moesten zitten.quote:Niemand heeft 2 jaar lang binnen gezeten, de lockdowns etc waren er met golven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |