Klagen over het beleid hoef je hier niet te doen: ik ben slechts boodschapper, en ik wil alleen nieuws brengen wat concreet speelt.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:54 schreef Caland het volgende:
[..]
De vierde naam die niet komt dus
Hockeyhoofd weg?
Tot 3 maart! dan mogen ¨we¨ eindelijk weer eens thuis spelen tegen Feye10noord.quote:Op donderdag 25 januari 2024 18:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jankhoofd Luuk is juist het schoolvoorbeeld van een speler die absoluut niks kan incasseren en direct huilend op de grond ligt als iemand in zijn richting uitademt.
Ik ben stiekem wel blij dat wij eens op deze manier een pot over de streep trekken, in de 22 jaar dat ik nu een seizoenskaart heb, heb ik minstens 20 jaar gevonden dat wij altijd het liefste jongetje van de klas willen zijn (met name in Europa tegen van die geslepen Italianen of Spanjaarden) en nooit eens een keer op de grond gaan liggen. En als je dat in Europa nooit doet en verslagen wordt door een Roma lopen de analisten weer in koor te roepen dat je niet professioneel en geslepen genoeg bent.
Waarom heeft die handschoenen aan, het was gisteren 10 gradenquote:Op donderdag 25 januari 2024 21:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Tot 3 maart! dan mogen ¨we¨ eindelijk weer eens thuis spelen tegen Feye10noord.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Tot 3 maart! dan mogen ¨we¨ eindelijk weer eens thuis spelen tegen Feye10noord.![]()
[ afbeelding ]
Mjah, Wieffer is talentvoller en in principe zelfs beter. Wel ietsje lomper nog. Bij Schouten oogt het verzorgder.quote:Op donderdag 25 januari 2024 18:32 schreef Middelpunt het volgende:
Wel echt zonde dat Schouten daar speelt. Een van de weinigen die ik zowel qua niveau als qua persoonlijkheid wel goed bij Feyenoord vind passen.
Toen Schouten duels probeerde uit te vechten met Timber snapte je wel waarom die eigenlijk nooit verder is gekomen dan Bologna. Al is Timber natuurlijk ook wel heel sterk.quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mjah, Wieffer is talentvoller en in principe zelfs beter. Wel ietsje lomper nog. Bij Schouten oogt het verzorgder.
Schouten zit ook in de top van zijn carrière, maar het blijft een lichtgewicht. Als je bedenkt dat Veerman ook zo’n slappe is heb je daarmee wel hun zwakke punt te pakken. Je moet echt de fysieke duels opzoeken tegen dit PSV.quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen Schouten duels probeerde uit te vechten met Timber snapte je wel waarom die eigenlijk nooit verder is gekomen dan Bologna. Al is Timber natuurlijk ook wel heel sterk.
De misdrijfquote:Op donderdag 25 januari 2024 22:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Denken dat je zomaar wegkomt met de zoveelste misdrijf tegen PSV
Dat klopt, maar dan is PSV voetballend vaak alsnog te goed. Als de VAR zijn werk zou hebben gedaan dan ben ik ervan overtuigd dat PSV na verlenging aan het langste eind (tegen 10 man) zou hebben getrokken. Dan was de grote mannen aanpak van Feyenoord ineens niet meer zo goed.quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Schouten zit ook in de top van zijn carrière, maar het blijft een lichtgewicht. Als je bedenkt dat Veerman ook zo’n slappe is heb je daarmee wel hun zwakke punt te pakken. Je moet echt de fysieke duels opzoeken tegen dit PSV.
tis watquote:Op vrijdag 26 januari 2024 03:25 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dan is PSV voetballend vaak alsnog te goed. Als de VAR zijn werk zou hebben gedaan dan ben ik ervan overtuigd dat PSV na verlenging aan het langste eind (tegen 10 man) zou hebben getrokken. Dan was de grote mannen aanpak van Feyenoord ineens niet meer zo goed.
En die redenatie bij velen van ‘het was geen clear-error’, wat een onzin zeg. Zoek anders de regels even op, er staat echt nergens vermeldt dat het geen clear error is als je eerst de bal speelt. Als je vervolgens (even hypothetisch) door 2 scheenbenen gaat is het natuurlijk gewoon een fout.
Ik denk dat het inderdaad wel eens 5 maanden of langer kan duren voordat de gemiddelde Feyenoord fan durft toe te geven dat dit zo’n beetje de meest duidelijke penalty in de geschiedenis van het mondiale voetbal is waar de VAR niet op heeft ingegrepen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 06:02 schreef Document1 het volgende:
Je kan hem geven, je kan hem niet geven. Moet hier nou echt nog vijf maanden over gejankt worden?
Huilen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 07:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat het inderdaad wel eens 5 maanden of langer kan duren voordat de gemiddelde Feyenoord fan durft toe te geven dat dit zo’n beetje de meest duidelijke penalty in de geschiedenis van het mondiale voetbal is waar de VAR niet op heeft ingegrepen.
De meest duidelijke penalty in de geschiedenis van het mondiale voetbal nog wel. 😂quote:Op vrijdag 26 januari 2024 07:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat het inderdaad wel eens 5 maanden of langer kan duren voordat de gemiddelde Feyenoord fan durft toe te geven dat dit zo’n beetje de meest duidelijke penalty in de geschiedenis van het mondiale voetbal is waar de VAR niet op heeft ingegrepen.
Ik vind de handsbal van Propper tegen Feyenoord nog wel een tikkie erger hoor...quote:Op vrijdag 26 januari 2024 07:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De bal werd niet gespeeld, maar wellicht heel lichtjes getoucheerd. En dat maakt alle verschil.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De meest duidelijke penalty in de geschiedenis van het mondiale voetbal nog wel. 😂
Dat valt ook wel weer mee. Ik ken duidelijkere voorbeelden. Zeker omdat hier eerst de bal werd gespeeld.
Gewoon een prima tackle op de bal. En nou opdonderen met je jankhoofd.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De bal werd niet gespeeld, maar wellicht heel lichtjes getoucheerd. En dat maakt alle verschil.
Verder schreef ik iets anders dan wat je hier schrijft. Probeer nu nog eens te lezen…
Het is inderdaad jankballerig van Feyenoord fans dat ze niet gewoon ruiterlijk kunnen toegeven gematst te zijn hier.quote:
Ik moet hier zo om lachen. Kennelijk schamen Feyenoord supporters zich (terecht) om het feit dat je dit seizoen slechts 1 vd 3 wedstrijden hebt kunnen winnen en dan ook nog met zéér opzichtige hulp van de scheids.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gewoon een prima tackle op de bal. En nou opdonderen met je jankhoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |