https://www.totoknvbbeker(...)-knvb-beker-verrichtquote:Eemdijk (Bunschoten) - Harkemase Boys
RKSV Nuenen - Excelsior Maassluis
Groene Ster (Heerlen) - Kozakken Boys (Werkendam)
ADO'20 (Heemskerk) - Quick Boys (Katwijk aan Zee)
csv Apeldoorn - OJC Rosmalen
SV TEC (Tiel) - Meerssen
SJC (Noordwijk) - Gemert
Scheveningen - Hoek
GVVV (Veenendaal) - Barendrecht
VVSB (Noordwijkerhout) - UNA (Veldhoven)
DVS '33 Ermelo - IJsselmeervogels (Bunschoten)
VV Hoogeveen - Staphorst
d'Olde Veste '54 (Steenwijk) - Noordwijk
Kloetinge - Koninklijke HFC (Haarlem)
Spakenburg - VV Scherpenzeel
Sparta Nijkerk - Unitas (Gorinchem)
RKVV DEM (Beverwijk) - Sportlust'46 (Woerden)
RKAV Volendam - RKVV Westlandia (Naaldwijk)
FC Lisse - Blauw Geel'38 (Veghel)
HVCH (Heesch) - De Treffers (Groesbeek)
ACV (Assen) - USV Hercules (Utrecht)
Ik zou Teze centraal zetten en Dest rechtsback. PVA linksback. Mauro op het middenveld naast Schouten.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Schouten naar CV
Jeetje wat een gunstige ontwikkeling
quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou Teze centraal zetten en Dest rechtsback. PVA linksback. Mauro op het middenveld naast Schouten.
Evt Mauro rechts, Dest links en PVA op het middenveld
Ik denk dat de spelers niet zouden begrijpen wat je bedoelt.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou Teze centraal zetten en Dest rechtsback. PVA linksback. Mauro op het middenveld naast Schouten.
Zou ook logisch zijn ja, dus dat doen we nietquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Valt wel meequote:Op woensdag 24 januari 2024 21:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je beste middenvelder naar achteren halen.
Heel bizar.
Werkte anders prima de vorige keer in de kuip?quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je beste middenvelder naar achteren halen.
Heel bizar.
Toen had je Veerman nog.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Werkte anders prima de vorige keer in de kuip?
Ik had het ook liever anders gezien, maar Ramalho zie ik nog liever niet achterin staan.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Toen had je Veerman nog.
Maar hee, we gaan het zien
Balletje hoeft maar 1x goed te vallen maar met 2-0 wat ook prima kan is het wel klaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |