abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212153525

[ Bericht 38% gewijzigd door Karzai op 24-01-2024 17:33:19 ]
pi_212154637
Oh, vreselijk nummer.
Misschien skip ik dit topic maar.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_212154851
Doktersassistente (ik) had niet de hele dag de lente in de ogen vrees ik.
Helemaal kapotgebeld en alles moet nu of gisteren em dwingend. Next time zet ik ook mijn mijn chat-AI versie in |:(
pi_212154854
quote:
7s.gif Op woensdag 24 januari 2024 17:13 schreef sigme het volgende:
Oh, vreselijk nummer.
Misschien skip ik dit topic maar.
ik geef je gelijk, dat wil ik niet op mijn geweten hebben ;)
pi_212154855
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2024 17:34 schreef Blues het volgende:
Doktersassistente (ik) had niet de hele dag de lente in de ogen vrees ik.
Helemaal kapotgebeld en alles moet nu of gisteren en dwingend. Next time zet ik ook mijn mijn chat-AI versie in |:(
pi_212154863
Ow AI ik gaat al vanzelf _O-
pi_212154865
quote:
BetOr *O*
pi_212154871
kwam door mijn vader die mij vanochtend belde en zei de hele ochtend bij de tandarts gezeten te hebben
pi_212154896
tis alweer bijna etenstijd ga de kip maar marineren vanavond bami met kip en wokgroente
pi_212154947
Bami
  woensdag 24 januari 2024 @ 17:47:17 #11
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_212154986
tiktok
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_212155003
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 17:34 schreef Karzai het volgende:

[..]
ik geef je gelijk, dat wil ik niet op mijn geweten hebben ;)
Thanx mate!
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_212155027
Zo meteen eten met de eetclub, bij de nieuwe deelnemer
We have far more in common than that which devides us..
pi_212155282
Poeh. Bouwmeneer is geweeest voor project Unfuck de Schuur. Goed plan gemaakt. Gaat 5000 euro kosten. Voor een schuur die er over 10 jaar niet meer staat. Alleen de gemoedsrust dat hij niet tegen het huis van de buren valt.

We gaan het maar doen. Er is eigenlijk geen andere keuze.
Spoilers!
pi_212155290
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 17:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo meteen eten met de eetclub, bij de nieuwe deelnemer
Dat was een prettige dame toch? die wel paste bij de eetclub.

Vanavond is pizza uit de vriezer.
MnX is (té )laat thuis voor koken en ik ga ook nog zingen.
Dus makkelijk. B-)
pi_212155299
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2024 18:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Poeh. Bouwmeneer is geweeest voor project Unfuck de Schuur. Goed plan gemaakt. Gaat 5000 euro kosten. Voor een schuur die er over 10 jaar niet meer staat. Alleen de gemoedsrust dat hij niet tegen het huis van de buren valt.

Over 10 jaar. Dat scheelt een heleboel ergernis en alles wat erbij hoort.
Wat is het plan om te unfucken dan?
pi_212155433
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2024 18:17 schreef Lucky_Strike het volgende:

Maar ~ 40 piek per maand voor gemoedsrust ^O^
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_212155517
Veel plezier @Kaatje1!
@Lucky_Strike poe dat is nog wel een bedrag. Maar gemoedsrust is ook wel wat waard. En als er geen andere keuze is, dan is het maar wat het is. Wat moet er allemaal gebeuren?

Ik ga zo boerenkool maken in de IP.

Maar nu nog niet, want:

En bonusfoto van vanmiddag O+ toen er druk gewassen werd.
pi_212155582
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2024 18:19 schreef AnneX het volgende:

[..]
Over 10 jaar. Dat scheelt een heleboel ergernis en alles wat erbij hoort.
Wat is het plan om te unfucken dan?
Het plan is om een stuk weg te halen, een nieuwe muurplaat te plaatsen en opnieuw op te bouwen en te bekleden. Weghalen en bekleden kunnen we zelf.

Bij een ander stuk kunnen er grondankers worden geplaatst tegen het naar binnen vallen van de muur en daarna kunnen we ook zelf een en ander verbeteren.

Verder durft de bouwmeneer het dak op om daar een lekkage te verhelpen.

Deze meneer is hier al eens geweest om een lekkage te verhelpen. Toen kwam hij al zeer kundig, ervaren en meedenkend over. Zijn personeel werkt ook al 10+ jaar voor hem. Dit is geen klus die we aan de eerste beste klusser over durven te laten. En al helemaal niet zwart willen laten doen ivm verzekeringskwesties als de boel tijdens het bouwen instort.

Bouwmeneer keek met wat pijn in de ogen naar het slechte onderhoud van de schuur (door vorige bewoners). Het was ooit een prachtig gebouw. En nu echt niet meer op te lappen tot oude staat.

Maar toch. 5000 euro :'(
Spoilers!
pi_212155701
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2024 18:27 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Maar ~ 40 piek per maand voor gemoedsrust ^O^
Dit is waar. Ik hoop eerder 80.

Het gesprek met de bouwmeneer heeft wel gezorgd voor een aantal beslissingen. We zitten al jaren tegen dit project aan te hikken. Vooral omdat er geen juiste oplossingen voor de diverse problemen en hun gevolgen leken. Ben blij dat we nu duidelijkheid en een plan hebben.
Spoilers!
pi_212155713
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2024 18:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Het plan is om een stuk weg te halen, een nieuwe muurplaat te plaatsen en opnieuw op te bouwen en te bekleden. Weghalen en bekleden kunnen we zelf.

Bij een ander stuk kunnen er grondankers worden geplaatst tegen het naar binnen vallen van de muur en daarna kunnen we ook zelf een en ander verbeteren.

Verder durft de bouwmeneer het dak op om daar een lekkage te verhelpen.

Deze meneer is hier al eens geweest om een lekkage te verhelpen. Toen kwam hij al zeer kundig, ervaren en meedenkend over. Zijn personeel werkt ook al 10+ jaar voor hem. Dit is geen klus die we aan de eerste beste klusser over durven te laten. En al helemaal niet zwart willen laten doen ivm verzekeringskwesties als de boel tijdens het bouwen instort.

Bouwmeneer keek met wat pijn in de ogen naar het slechte onderhoud van de schuur (door vorige bewoners). Het was ooit een prachtig gebouw. En nu echt niet meer op te lappen tot oude staat.

Maar toch. 5000 euro :'(
Is het vloeken in de kerk als ik zeg, nu het hele ding al slopen?
:@ :D
pi_212155803
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2024 18:47 schreef Blues het volgende:

[..]
Is het vloeken in de kerk als ik zeg, nu het hele ding al slopen?
:@ :D
Nee hoor. Dat is juist de twijfel geweest de afgelopen jaren. Het probleem is dat er nog geen geld is om iets terug te bouwen. Dat moet gelijk na de sloop want anders is de kans groot dat de gemeente geen vergunning meer afgeeft. De gemeente was daar zeer vaag over maar de bouwmeneer heeft bevestigd dat een tijdje braak laten liggen een heel slecht idee is.

Verder zit de schuur vast aan ons hele huis. Weghalen van de schuur zou voor allerlei vocht- en isolatieproblemen zorgen.
Spoilers!
pi_212156005
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2024 18:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
de bouwmeneer
Als je vindt dat de bouwmeneer jullie wens goed verstaan heeft dan is vijfduizend blijkbaar wat het jullie gaat kosten als je het nu door hem laat doen. Over twee jaar en/of door een ander is een gok en waarschijnlijk een dure.
Doe het. Vijfduizend is veel geld als je het omrekent in broodjes maar weinig als je het omrekent in huis. Doe het. Beter nu dan later.
pi_212156049
quote:
2s.gif Op woensdag 24 januari 2024 19:11 schreef sigme het volgende:

[..]
Als je vindt dat de bouwmeneer jullie wens goed verstaan heeft dan is vijfduizend blijkbaar wat het jullie gaat kosten als je het nu door hem laat doen. Over twee jaar en/of door een ander is een gok en waarschijnlijk een dure.
Doe het. Vijfduizend is veel geld als je het omrekent in broodjes maar weinig als je het omrekent in huis. Doe het. Beter nu dan later.
We twijfelen totaal niet en gaan dit zeker doen. Al is het alleen maar om gewoon eindelijk een beslissing te nemen.

En nu de beslissing is genomen, is dat ook een opluchting. We zijn al jaren aan het mitsen en maren en ondertussen gebeurt er niets.

Ja, ik geloof dat ik me opgelucht voel :)
Spoilers!
pi_212156075
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2024 19:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
We twijfelen totaal niet en gaan dit zeker doen. Al is het alleen maar om gewoon eindelijk een beslissing te nemen.

En nu de beslissing is genomen, is dat ook een opluchting. We zijn al jaren aan het mitsen en maren en ondertussen gebeurt er niets.

Ja, ik geloof dat ik me opgelucht voel :)
^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')