Moest je er uit om te plassen ?quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:20 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja vannacht. Heb nu maar 3 halve liters op. Lekker chill
Proostquote:
Proot totterquote:
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 24 januari 2024 17:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom wordt hij boos op mij als ik daar naar verwijs, maar vindt hij het fantastisch van jou
Was Mario in Spanje samen met jou poepenquote:
Hij houdt niet van roerstaafjesquote:Op woensdag 24 januari 2024 17:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom wordt hij boos op mij als ik daar naar verwijs, maar vindt hij het fantastisch van jou
daarom neem ik altijd een grote slok van me koffie en spuug ik dat dan terug m'n kopje in, is het meteen geroerdquote:
Dan heb je wel een kracht van hier tot tokio in je spuug zittenquote:Op woensdag 24 januari 2024 17:33 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
daarom neem ik altijd een grote slok van me koffie en spuug ik dat dan terug m'n kopje in, is het meteen geroerd
heb longen als een kärcherquote:Op woensdag 24 januari 2024 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb je wel een kracht van hier tot tokio in je spuug zitten
Niet alleen in haar buikquote:Op woensdag 24 januari 2024 17:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je hebt volgens mij zo'n beetje alle spaanse brouwerijen al in je buik gehad
Heb je tieten?quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Zal ik jou eens irl photoshoppenquote:Op woensdag 24 januari 2024 17:49 schreef Paul het volgende:
Goed topic
SHO / 'Foto's van Amalia worden gephotoshopt'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |