Nee, ik ben geen Brabander.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wel uit Helmond. Ken je hem wel dan?
Ja voor een partner is ook anders dan een accent wat gewoon leuk klinkt. Ik houd wel van een zwaar Rotterdams of Haags accent, maar hoef geen vriendin die me elke dag zo aanspreekt.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:04 schreef MizzezAmy het volgende:
Wat is je lievelingsaccent? Daar moet ik eens over nadenken.
Had ze 2 koffers mee moeten nemen en hem daarin doenquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:05 schreef NoCigar het volgende:
Ik zie die hond nu pas. Waarom heeft ze die niet op tafel getild. Rare mensen heb je toch.
Maar je wil toch weten dat dat compatibel is? Tenminste als je dat erg belangrijk vindt in een relatie.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:05 schreef Joop_W het volgende:
Op je eerste date gewoon lekker over seks praten, klasse hoor.
Op tv?quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar je wil toch weten dat dat compatibel is? Tenminste als je dat erg belangrijk vindt in een relatie.
Ik zou het bewaren voor de tweede date, zeker nu oma mee kijkt.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar je wil toch weten dat dat compatibel is? Tenminste als je dat erg belangrijk vindt in een relatie.
Er zitten weinig asielzoekers in N-Braabquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:08 schreef DKUp het volgende:
Liever eigen volk voor dan ander volk
Pleur daar al die vluchtelingen maar heen
Haha nee, ik zou het niet doen, maar zie wel vaker mensen dingen delen die ik niet op tv zou delen, of überhaupt op een 1e date.quote:
Nou hier zitten ze genoeg. Ik zou zeggen allemaal naar het PVDA volk en BRABANTquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Er zitten weinig asielzoekers in N-Braab
Koop gewoon een tv pauper.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:11 schreef DKUp het volgende:
Nou Ziggo app knalt eruit wat fijn tijdens dat BRABO gelul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |