Thanks for reminder. We schakelen door naar ESPN. Fijne uitzending allen. Zal toch wel weer niks-niks-vergeten te appen- te ver - niks worden.quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:55 schreef Joop_W het volgende:
Veel voetballers de laatste tijd, vraag me af of ze ergens zijn gaan flyeren.
We schakelen door idd thanks voor de reminderquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Thanks for reminder. We schakelen door naar ESPN. Fijne uitzending allen. Zal toch wel weer niks-niks-vergeten te appen- te ver - niks worden.
Geilquote:
Even quasi nonchalant verkapt partners tellenquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:57 schreef DKUp het volgende:
Wat is jouw geschiedenis qua vriendjes?
Wat is dat voor vraag
En dan is die geschiedenis… “stilte”quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:57 schreef DKUp het volgende:
Wat is jouw geschiedenis qua vriendjes?
Wat is dat voor vraag
Ik wil nog zo een HENRI of HETTY stofzuiger, ben het merk even kwijt, met een gezichtje erop.quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik wilde vorig jaar er eentje kopen met BLACKED FRIDAYED maar nu echt veel goedkoper
Numaticquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil nog zo een HENRI of HETTY stofzuiger, ben het merk even kwijt, met een gezichtje erop.
Oef goede aanbieding idd. Heb dus wel vorig jaar met black friday die V15 detect gehaald voor ik geloof 649 euro. Nu is die nog geen 500.quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik wilde vorig jaar er eentje kopen met BLACKED FRIDAYED maar nu echt veel goedkoper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |