quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Foto als bewijs:Lijkt wel een militairSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toen het op de grond lag niet zo spannend eigenlijk, liep er gewoon doorheen. Maar toen het begon te sneeuwen probeerde ze het steeds uit de lucht te happen.quote:
Zo'n flat ass heb ik niks mee. Jij wel dan.quote:
Mij boeit dat aspect niet zoquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zo'n flat ass heb ik niks mee. Jij wel dan.
Te jong voor alle 3 toch?quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Meisje voor @:gibson88 @:mortaxx @:coco
Waar houdt het op
Heb jij een Memphis kont?quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zo'n flat ass heb ik niks mee. Jij wel dan.
En misschien is ze wat aan de jonge kant?quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
Ze heeft wel een leuk gezicht vind ik. Jammer van het reizen en de politicologie.
Miss stemt ze wel PVVquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
Ze heeft wel een leuk gezicht vind ik. Jammer van het reizen en de politicologie.
Fijn dat je voor het innerlijk gaat.quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Mij boeit dat aspect niet zo
Die heb ik nog nooit gezien? Kont van een lion ofzo?quote:
Ja dat ook wel.quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En misschien is ze wat aan de jonge kant?
Ik denk dat zij eerder Sigrid Kaag volgt op Instagram.quote:
Ik hįįt vakanties.quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Vind het op zijn tijd ook wel leuk, maar echt zo graag aan haar niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |