Bij de blondine? Dacht dat je op donker viel.quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
Hahah ik heb ook een dobermann, misschien pas ik toch bij haar
Ja dacht meer, als ze die hond van haar date helemaal geweldig vind heb ik er ook een.quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bij de blondine? Dacht dat je op donker viel.
Liever een man met stoma dan mentale rugzakjes.quote:
Dan is het betwijfelbaar of je hebt gewonnenquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:41 schreef NoCigar het volgende:
Als ik tegen mezelf Monopolyspeel gooit ik het bord altijd over tafel gerund als ik dreig te verliezen.
Ik loop speciaal nu naar de tv om dichtbij te kijken. Ik zie een normaal (Aziatisch?) uiterlijk.quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:41 schreef NoCigar het volgende:
Wel een wat apart hoofd. Aardige man lijkt me.
Ja, zie mijn edit.quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik loop speciaal nu naar de tv om dichtbij te kijken. Ik zie een normaal (Aziatisch?) uiterlijk.
Foto als bewijs:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Foto als bewijs:Wat vond ze van de sneeuw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |