quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan iemand dit confirmen want je zegt dit wel heel makkelijk.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was gelukkig ook niet mijn plan
Mijn kont is prima
Dat gezeur over betalen, mensen toch.quote:
En dan is het ook nog maar iets van een tientje pp daar ofzoquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat gezeur over betalen, mensen toch.
Foto's als bewijs?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan iemand dit confirmen want je zegt dit wel heel makkelijk.
Ja hou op joh.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nederlanders gonna Nederlandquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
30 euro pp toch? Inclusief drankjes.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
En dan is het ook nog maar iets van een tientje pp daar ofzo
60quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
En dan is het ook nog maar iets van een tientje pp daar ofzo
Ja maar als zij geen vervolg wil is het een hoer dat ze het betalen accepteerdequote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja hou op joh.
Mag ik betalen? Dan hele discussie daarover. Wees duidelijk vent.
IK BETAAL!
Mwah, weinig bijzonders hoor. Maar ook niks mis mee. En daar moet je dan ook tevreden mee zijn!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan iemand dit confirmen want je zegt dit wel heel makkelijk.
Die was er maandag of zo toch?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:14 schreef Gibson88 het volgende:
Ik zou een Ali doen: Yo G, bro, ik weetjuh heb geen doekoe weetjuh
Heb even gemist welk genre hij dan draaitquote:
Prachtige acteur was hetquote:
Ik gok technoquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb even gemist welk genre hij dan draait
Ciaoquote:
Zoiets jaquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:17 schreef Pedroso het volgende:
Wat zal het aantal geslaagde dates zijn, 1% ofzo?
Gouwe ouwe voor de zieken en bejaarden.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb even gemist welk genre hij dan draait
Misschien ging er 1 toch de stad in of 1 iemand woont niet meer in Lquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:17 schreef Mortaxx het volgende:
Huh die 2 juffies moesten toch allebei naar Limburg. Waarom dan splitsen vanaf het station
Gaat iedereen voetbal kijken vanaav?quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
Haai haai
Heel even tot het voetbal begint
Echt hequote:Op woensdag 24 januari 2024 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Baard tot in de hals
Gozer verzorg jezelf een beetje
Zijn baard loopt door in z’n borsthaarquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Baard tot in de hals
Gozer verzorg jezelf een beetje
Moet je iedereen vragenquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Gaat iedereen voetbal kijken vanaav?
Ja ook dat nogquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:31 schreef S_E het volgende:
[..]
Zijn baard loopt door in z’n borsthaar
Feyenoord - PSVquote:
Ik denk dat hij best potentie heeft, met andere kleding en kapsel.quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
Riem hangt er uit
Pens is zichtbaar
Gatverdamme hoor
Ooh ik wilde je net taggen of dit iets voor je isquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is dit voor outfit, ze moet zo nog werken achter de ramen?
Bij de blondine? Dacht dat je op donker viel.quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
Hahah ik heb ook een dobermann, misschien pas ik toch bij haar
Eigenlijk lijken ze me allebei wel leuk.quote:
Ja dacht meer, als ze die hond van haar date helemaal geweldig vind heb ik er ook een.quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bij de blondine? Dacht dat je op donker viel.
Liever een man met stoma dan mentale rugzakjes.quote:
Dan is het betwijfelbaar of je hebt gewonnenquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:41 schreef NoCigar het volgende:
Als ik tegen mezelf Monopolyspeel gooit ik het bord altijd over tafel gerund als ik dreig te verliezen.
Ik loop speciaal nu naar de tv om dichtbij te kijken. Ik zie een normaal (Aziatisch?) uiterlijk.quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:41 schreef NoCigar het volgende:
Wel een wat apart hoofd. Aardige man lijkt me.
Ja, zie mijn edit.quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik loop speciaal nu naar de tv om dichtbij te kijken. Ik zie een normaal (Aziatisch?) uiterlijk.
Foto als bewijs:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Foto als bewijs:Wat vond ze van de sneeuw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Foto als bewijs:Lijkt wel een militairSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toen het op de grond lag niet zo spannend eigenlijk, liep er gewoon doorheen. Maar toen het begon te sneeuwen probeerde ze het steeds uit de lucht te happen.quote:
Zo'n flat ass heb ik niks mee. Jij wel dan.quote:
Mij boeit dat aspect niet zoquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zo'n flat ass heb ik niks mee. Jij wel dan.
Te jong voor alle 3 toch?quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Meisje voor @:gibson88 @:mortaxx @:coco
Waar houdt het op
Heb jij een Memphis kont?quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zo'n flat ass heb ik niks mee. Jij wel dan.
En misschien is ze wat aan de jonge kant?quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
Ze heeft wel een leuk gezicht vind ik. Jammer van het reizen en de politicologie.
Miss stemt ze wel PVVquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
Ze heeft wel een leuk gezicht vind ik. Jammer van het reizen en de politicologie.
Fijn dat je voor het innerlijk gaat.quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Mij boeit dat aspect niet zo
Die heb ik nog nooit gezien? Kont van een lion ofzo?quote:
Ja dat ook wel.quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En misschien is ze wat aan de jonge kant?
Ik denk dat zij eerder Sigrid Kaag volgt op Instagram.quote:
Ik hįįt vakanties.quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Vind het op zijn tijd ook wel leuk, maar echt zo graag aan haar niet.
Jaquote:
Ik bedoel smurfen eigenlijk.quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te doen he
Zij ook?quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Oh dan neem ik de opmerking over de buik terug, nu ik weet dat hij een stoma heeft
Niet naar gekekenquote:
Kan juist ook averechts werken, maar goed dat zal bij veel meer zo zijnquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:53 schreef NoCigar het volgende:
Ze passen wel een beetje, vond ik eigenlijk. Ze moeten wat beter hun best doen: sluit ze maar een paar maanden op met elkaar zo.
Maar dat verklaart de rommelige riem niet.quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Oh dan neem ik de opmerking over de buik terug, nu ik weet dat hij een stoma heeft
En de doorloop van baard naar borsthaarquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:54 schreef S_E het volgende:
[..]
Maar dat verklaart de rommelige riem niet.
Hebben mensen er iets aan krijgen ze hem niet.quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Waarom krijgen ze geen kaartje met vraag?
Thanks for reminder. We schakelen door naar ESPN. Fijne uitzending allen. Zal toch wel weer niks-niks-vergeten te appen- te ver - niks worden.quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:55 schreef Joop_W het volgende:
Veel voetballers de laatste tijd, vraag me af of ze ergens zijn gaan flyeren.
We schakelen door idd thanks voor de reminderquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Thanks for reminder. We schakelen door naar ESPN. Fijne uitzending allen. Zal toch wel weer niks-niks-vergeten te appen- te ver - niks worden.
Geilquote:
Even quasi nonchalant verkapt partners tellenquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:57 schreef DKUp het volgende:
Wat is jouw geschiedenis qua vriendjes?
Wat is dat voor vraag
En dan is die geschiedenis… “stilte”quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:57 schreef DKUp het volgende:
Wat is jouw geschiedenis qua vriendjes?
Wat is dat voor vraag
Ik wil nog zo een HENRI of HETTY stofzuiger, ben het merk even kwijt, met een gezichtje erop.quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik wilde vorig jaar er eentje kopen met BLACKED FRIDAYED maar nu echt veel goedkoper
Numaticquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil nog zo een HENRI of HETTY stofzuiger, ben het merk even kwijt, met een gezichtje erop.
Oef goede aanbieding idd. Heb dus wel vorig jaar met black friday die V15 detect gehaald voor ik geloof 649 euro. Nu is die nog geen 500.quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik wilde vorig jaar er eentje kopen met BLACKED FRIDAYED maar nu echt veel goedkoper
quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik ga even een ander programma kijken.
Floor is niets voor jou?quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik ga even een ander programma kijken.
Best trek daarinquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:02 schreef NoCigar het volgende:
Twee Bossche bollen om maar eens een platvloerse klotegrap te maken.
Heel Brabant kent elkaar!quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:02 schreef DKUp het volgende:
Ons kent ons, dus ze zouden elkaar moeten kennen.
Lekkerquote:
Wel uit Helmond. Ken je hem wel dan?quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heel Brabant kent elkaar!
Vond het jammer dat ze niet uit Den Bosch komt, dan zou hij misschien op zn woorden moeten terugkomen dat iedereen daar elkaar kent.
Nee, ik ben geen Brabander.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wel uit Helmond. Ken je hem wel dan?
Ja voor een partner is ook anders dan een accent wat gewoon leuk klinkt. Ik houd wel van een zwaar Rotterdams of Haags accent, maar hoef geen vriendin die me elke dag zo aanspreekt.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:04 schreef MizzezAmy het volgende:
Wat is je lievelingsaccent? Daar moet ik eens over nadenken.
Had ze 2 koffers mee moeten nemen en hem daarin doenquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:05 schreef NoCigar het volgende:
Ik zie die hond nu pas. Waarom heeft ze die niet op tafel getild. Rare mensen heb je toch.
Maar je wil toch weten dat dat compatibel is? Tenminste als je dat erg belangrijk vindt in een relatie.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:05 schreef Joop_W het volgende:
Op je eerste date gewoon lekker over seks praten, klasse hoor.
Op tv?quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar je wil toch weten dat dat compatibel is? Tenminste als je dat erg belangrijk vindt in een relatie.
Ik zou het bewaren voor de tweede date, zeker nu oma mee kijkt.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar je wil toch weten dat dat compatibel is? Tenminste als je dat erg belangrijk vindt in een relatie.
Er zitten weinig asielzoekers in N-Braabquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:08 schreef DKUp het volgende:
Liever eigen volk voor dan ander volk
Pleur daar al die vluchtelingen maar heen
Haha nee, ik zou het niet doen, maar zie wel vaker mensen dingen delen die ik niet op tv zou delen, of überhaupt op een 1e date.quote:
Nou hier zitten ze genoeg. Ik zou zeggen allemaal naar het PVDA volk en BRABANTquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Er zitten weinig asielzoekers in N-Braab
Koop gewoon een tv pauper.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:11 schreef DKUp het volgende:
Nou Ziggo app knalt eruit wat fijn tijdens dat BRABO gelul
Stiekem wilde ze gewoon tegengassed wordenquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:13 schreef MizzezAmy het volgende:
In haar feministische pak kan ze hem natuurlijk niet laten betalen
Ik had hetzelfde. Dacht dat het aan mij lag want die app is altijd gaar hier.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:11 schreef DKUp het volgende:
Nou Ziggo app knalt eruit wat fijn tijdens dat BRABO gelul
Zoals elke vrouwquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Stiekem wilde ze gewoon tegengassed worden
Helaas zit ik al de hele avond vast in de trein. Daarom ook afwezigquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Waar houdt het op
Geen ideequote:Op woensdag 24 januari 2024 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Waar houdt het op
Man moet 5K verdienen omdat ze anders niet cadeautjes voor haar kunnen kopenquote:Op donderdag 25 januari 2024 19:29 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een domme naam. En ze komt nu al vervelend over.
Ja en waarschijnlijk een hele lijst met "icks".quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Man moet 5K verdienen omdat ze anders niet cadeautjes voor haar kunnen kopen
Deze is dan voor @Cocoquote:Op donderdag 25 januari 2024 19:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en waarschijnlijk een hele lijst met "icks".
Zal wel gooi zijnquote:Op donderdag 25 januari 2024 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
Lisanne Rosa
Want Lisanne was niet lang genoeg natuurlijk
Zelfberzonnen functies en geneeswijzen allemaal.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
Astrid dacht, ik bedenk mijn eigen pillen zelf wel
Geen bieren?quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ik drink ook geen gluten, ben dus goed bezig
Dan is het een onzekere sukkelquote:Op donderdag 25 januari 2024 19:37 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nog een jaar of 5 dan is het wel klaar. Dat wordt een retourtje Turkije voor nieuw haar.
Lelijk en zelfverzekerdquote:
Hij corrigeerde de g bij Tilburg inquote:Op donderdag 25 januari 2024 19:38 schreef Bugno3 het volgende:
Lekker uitgerekte laatst lettergrepeeeeeeeeehhhh
Hij skipt jou ook, maak je geen zorgen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lelijk en zelfverzekerd
Ik zou skippen
Oh je bent ook kaal. Sorry voor je.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hij skipt jou ook, maak je geen zorgen.
Komt vast door instagram. Echt zo'n type die 1 foto plaatst en 300 comments krijgt met hartjes en vlam emojis etc.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:37 schreef Bugno3 het volgende:
Weer zo'n dame die zichzelf schromelijk overschat.
Ik snap dat je dat denkt, maar het ging mij om het feit dat ie hommo is.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh je bent ook kaal. Sorry voor je.
Ohquote:Op donderdag 25 januari 2024 19:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik snap dat je dat denkt, maar het ging mij om het feit dat ie hommo is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |