Omdat er toen snel van profiel gewisseld moest worden. Om ervoor te zorgen dat dat zou gebeuren, ook met de Top 2000, werden nummers die een of twee jaar de Top 2000 niet hadden gehaald van de keuzelijst gesmeten voor het 31e nummer van Coldplay of een nummer van Nirvana.quote:Op donderdag 25 januari 2024 08:55 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Er zijn wel verschillen in het soort uitvaller inderdaad. Ik kwam hierop (uiteraard) door Melanie. Ruby Tuesday tot ‘13 en Lay Down tot ‘14. Waarom moet dat er dan af als iedereen en de moeder erop komt?
Ja, maar nu zou een Lay Down best terug mogen op de keuzelijst. Ik heb vanochtend via de app het nummer al aangevraagd om gedraaid te worden op Radio 2 vandaag. Wie weet.quote:Op donderdag 25 januari 2024 08:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat er toen snel van profiel gewisseld moest worden. Om ervoor te zorgen dat dat zou gebeuren, ook met de Top 2000, werden nummers die een of twee jaar de Top 2000 niet hadden gehaald van de keuzelijst gesmeten voor het 31e nummer van Coldplay of een nummer van Nirvana.
Ruby Tuesday vind ik overbodig (ik betwijfel ook of die mijn beste 2000 top 2000-platen haalt), maar Lay Down is wel lekker ja.quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:06 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Ja, maar nu zou een Lay Down best terug mogen op de keuzelijst. Ik heb vanochtend via de app het nummer al aangevraagd om gedraaid te worden op Radio 2 vandaag. Wie weet.
Ze hebben dan in ieder geval 2 aanvragen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:06 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Ja, maar nu zou een Lay Down best terug mogen op de keuzelijst. Ik heb vanochtend via de app het nummer al aangevraagd om gedraaid te worden op Radio 2 vandaag. Wie weet.
Dan hebben beiden zich er waarschijnlijk al bij neergelegd dat een re-entry er niet in zit.quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Edwin Hawkins overleed enkele jaren geleden overigens ook al in januari, meen ik
Ah ze stond er nog in? Ik was in de veronderstelling dat zij wel tot de groep mooie oude eenlingen zou horen die er de afgelopen jaren was uitgegooid door meer van t zelfde maar gelukkig dus nietquote:Op donderdag 25 januari 2024 08:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beautiful People staat er gelukkig nog steeds in. Verder zal dit niet veel doen, niet het moment om het loodje te leggen lijstjestechnisch.
Anders had het ook nog wel een bonus voor de Stones kunnen opleveren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Vanaf morgen toch?quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
We gingen overigens allemaal op WINNING stemmen voor de Top 80s, toch?
Ik heb dinsdag een lijstje gemaakt, daar staat deze bij.quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vrije keuze maakt het wel gelijk een beetje kansloos om in de lijst terecht te komen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
De lijst is twee keer zo lang als vorig jaar je? Je hebt niet veel stemmen nodig voor plek 720quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Vrije keuze maakt het wel gelijk een beetje kansloos om in de lijst terecht te komen.
Ok heb je wel gelijk in. Ik noteer em!quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:38 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
De lijst is twee keer zo lang als vorig jaar je? Je hebt niet veel stemmen nodig voor plek 720
Maar 1 manier om daar achter te komen toch? ;-)quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Vrije keuze maakt het wel gelijk een beetje kansloos om in de lijst terecht te komen.
Dat was geen simpele lay down op een hotelbed dusquote:Op donderdag 25 januari 2024 09:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Rip Melanieen ze was zo'n 1,5 jaar geleden nog wel zo vitaal. Liep ze samen met haar zoon stennis te schoppen in een hotel hier in Arnhem waarna ze het hotel uitgezet werd. Haar zoon belandde daarna in een politiecel. Incident kwam zelfs nog aan bod in Bureau Arnhem
quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat was geen simpele lay down op een hotelbed dus
Onwaarschijnlijk dat je er op die leeftijd nog zo'n potje van kunt maken als bekende artiestquote:Op donderdag 25 januari 2024 09:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]en ook geen ik deel buttons uit aan alle mooie mensen kumbaya
In mijn hoofd hoorde ik nu: One hand in the air, if you don’t really care...quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:12 schreef PippenScottie het volgende:
You either die a hippie or live long enough to become a villain
Beter volgen ze het voorbeeld van Stenders vanmiddag. Die draaide wel de lange versie van de kaarsen in de regen. Waarom is dat nummer ook alweer uit de Top 2000 gevallen ooit?quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:06 schreef Tussle266 het volgende:
Hele dag in de auto gezeten. Hoorde Gijs nog zeggen dat hij Melanie draaien niet nodig vond want dat had Annemieke ‘net’ (was 2 uur eerder) gedaan. Die draaide Beautiful People. De kaarsjes lijken me wel uitgeblazen voor week 53.
Gijs is wel steeds bezig over Hall & Oates. Het blijft raar dat die het van actietjes moeten hebben.
2014 alquote:Op donderdag 25 januari 2024 15:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Beter volgen ze het voorbeeld van Stenders vanmiddag. Die draaide wel de lange versie van de kaarsen in de regen. Waarom is dat nummer ook alweer uit de Top 2000 gevallen ooit?
quote:Op maandag 8 januari 2024 12:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Komt toch vooral door een naaktscene in een serie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.25 januari: Sophie Ellis-Bextor - Murder on the Dancefloor (2001)
Dit nummer passeerde afgelopen weken al eens de revue in deze reeks toen het over oude TikTokhits ging. Beetje verbaasd wel dat Sophie Ellis-Bextor nooit in de buurt is gekomen van een Top 2000-plek. Anno 2024 is haar eerste grote hit aan een geweldige revival bezig dankzij Saltburn. Dit was een van de eerste radiohits die me als jonge tiener volledig wegbliesIn het voorjaar doet ze een mooie tour in Nederland.
[ Bericht 9% gewijzigd door Gretzl op 25-01-2024 17:01:28 ]Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Heerlijke tip van een toch best wel onderschatte Nederlandstalige band (als je het afzet tegen de populariteit van verscheidende artiesten die ook in de lockdowns zijn 'doorgebroken').quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gisteren even n mindere dag gehad gezondheidstechnisch dus vandaag een dubbeltip:
24 januari: Wies - Soms is het te laat. Een van de fijnste bandjes van Nederland van de laatste jaren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Oh man, wat wil ik hier veel over zeggen!quote:Op donderdag 25 januari 2024 17:29 schreef Gretzl het volgende:
Welke (legendarische 00s) artiesten op dit affiche zou je wel een nummer in de Top 2000 gunnen? (m.u.v. diegenen die er al in staan)
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 januari 2024 17:29 schreef Gretzl het volgende:
Welke (legendarische 00s) artiesten op dit affiche zou je wel een nummer in de Top 2000 gunnen? (m.u.v. diegenen die er al in staan)
[ afbeelding ]Zohey, dat is een partij jeugdsentiment op dit affiche.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou het dan gunnen aan M.I.A. met haar Paper Planes of Bucky Done Gun.
Remember the jester that showed you tears
The script for tears
Ga dit jaar trouwens met je meedoen met het aanklikken van Maneater voor de 3FM lijst van deze eeuw. En dan tegen beter weten in hopen de albumversie te krijgen met kewl Timbaland outroquote:Op donderdag 25 januari 2024 17:37 schreef Tussle266 het volgende:
Om te beginnen zijn Janet en Nelly uit Canadees Portugal de inkoppers. Dit kan echt niet langer zo.
[ afbeelding ]Hmm. Waterfalls, Escapade, Milkshake, Family Affair en Pony mogen er wel in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En A Milli voor de zure reacties.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
[ afbeelding ]Los van degenen die al genoemd zijn (wel dikke +1 voor Timbaland): Kelis met Trick me!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]Mary J met Family Affair mag wel efkes wisselen met One.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Craig David vond ik destijds ook leuk, dus die mag ook iets kiezen.
En Mya hing vroeger bij mij aan de muur (een poster, niet zijzelf), dus die hoort zonder twijfel in de lijst.De Sahara is zonder meer erg droog.
[ afbeelding ]Gwen Stefani. Gewoon omdat ze lekker isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Over lekker gesproken. En 1 Thing is ook een erg lekker nummer. Ken ook niet meer van haar thoughquote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:00 schreef Tussle266 het volgende:
Ik zie onderaan ook in de kleinst mogelijke lettertjes Amerie staan. Zou die dan dat ene ding dat ze ooit heeft uitgebracht komen spelen en de overige 57 minuten van haar slot een film opzetten en met de bitterballen rondgaan?
Deze soundtrack had ik kunnen verzinnen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:22 schreef Tussle266 het volgende:
Nog even dit: het begon met SEB, maar zoals ik nu begrijp gaat heel die soundtrack van Saltburn inmiddels door het dak, dus hierbij het overzicht. Kies zelf je favoriet of bid de komende tijd heel hard tegen je haatplaten:
https://screenrant.com/saltburn-movie-soundtrack-songs/
Voor zover ik het kan inschatten is dit volgens mij ook echt ‘jouw tijd’, dus dat verbaast me niets.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze soundtrack had ik kunnen verzinnen.
Klopt wel, alleen Low is te laat voor mij.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:03 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Voor zover ik het kan inschatten is dit volgens mij ook echt ‘jouw tijd’, dus dat verbaast me niets.
Nou ja, er is natuurlijk nooit een goed moment voor Low. Die zit gelukkig ook niet in de hoge rotatie vergeleken met de meeste andere.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt wel, alleen Low is te laat voor mij.
Als je eind zeroes / begin tens naar de discotheken van toen ging of 538 luisterde, ben je Flo Rida sowieso tegengekomen. Whistle, Hangover, Right Round, Club Can't Handle Me, Low, Sugar, Wild Ones. Hitsige hitjes van weleer, die gewoon nog steeds allen stiekem erg lekker zijn.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:02 schreef Felagund het volgende:
Ah, ik dacht eerst dat het om de band Low ging, van Flo Rida heb ik nog nooit gehoord. Geen aanrader dus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 januari: Arcade Fire - No Cars Go (2007)
Nog een Saltburn-tip, te leuk om niet even mee te blijven liften op de hype. No Cars Go is al langere tijd een van m'n favoriete nummers van Arcade Fire. Sublieme opbouw naar een nietsontziende climax in de laatste paar minuten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Brengt me altijd weer terug naar de legendarische passage op Pinkpop 2014 toen het noodweer net losbarstte en het voor mijn gevoel leek alsof de wereld precies op dat moment aan het vergaan was.
#14 in de lijst van @DecoAoreste
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |