abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212269292
Het lijkt wel of Johan er zelf is bij geweest :D
pi_212269308
Oude beelden genot
pi_212269398
Johan _O-
  Moderator vrijdag 2 februari 2024 @ 22:02:35 #154
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_212269404
:')
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 3 februari 2024 @ 09:55:48 #155
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_212272294
Gelhoofd. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  zaterdag 3 februari 2024 @ 10:50:31 #156
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_212273026
Ben het wel eens met Johan. Al die anonieme berichten...kom op zeg.
  Trouwste user 2022 zaterdag 3 februari 2024 @ 13:40:18 #157
7889 tong80
Spleenheup
pi_212275089
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 10:50 schreef GwaiLow het volgende:
Als je je wel durft te verdedigen ben je weg.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zaterdag 3 februari 2024 @ 13:44:04 #158
7889 tong80
Spleenheup
pi_212275129
Door types als Derksen. Ik las een lijst van 30 ex gasten die tegen Derksen durfden in te gaan. Zijn niet meer welkom. Liever Wierd Duk op z'n verjaardag en Gijpie die de oorlog in de Oekraïne in zijn perspectief ziet.

Kijk uit met wat je zegt Tong. Je verkondigt al een jaar hier de waarheid. Straks gaan users het nog met je eens zijn. En verwijdert een mod je posts niet meer.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 3 februari 2024 @ 22:58:24 #159
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_212286097
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 10:50 schreef GwaiLow het volgende:
Anoniem voor de buitenstaanders. Niet in het onderzoek. Met goede redenen vaak, want veelal nog werkzaam in diezelfde tv-wereld.

Het "eens zijn met Johan", is wel iets om je voor te schamen in deze, vind ik.

En het gaat dan ook nog om een vent wiens vader z'n moeder vaak klappen gaf.. En bij een vraag v Genee hierover toch ongenuanceerd blijven bagatelliseren: "m'n moeder kon geen aangifte doen in die tijd, want vader was politieman". Maar dat nare fossiel zegt wel over slachtoffers dat ze rancuneus zijn en liegen, omdat ze eerder geen aangifte deden tegen Van Nieuwkerk of Maassen. Bizar en het duidt op nul inlevingsvermogen.

Dat sujet krijgt ook gewoon onbeperkte spreektijd in dat magere programma, met al z'n domme gebrabbel en mag bijvoorbeeld iedereen in de rede vallen, ongelimiteerd ook. Want kijkcijfers=inkomsten :{w

Hij 'bepaalt' hoe hoog de drempel is bij aangifte doen, zonder enige empathie. Hoe kan het dat hij dit dagelijks blijft doen en er niemand eens zegt bij dat programma: kappen nu opa, dat zeg je iedere dag, bij iedere uitzending de laatste weken :{

Het afgetakelde manneke krijgt ook 'gewoon' enorm veel spreektijd voor constante herhalingen van dit soort kinderlijke onzin. Het is niet om aan te gluren. Ik kijk soms toch (geen volledige afleveringen meer), maar meer uit ongeloof en een soort ergernis-tv dingetje, denk ik.

Vind het onbegrijpelijk dat mensen hier naar kunnen kijken zonder zich dood te ergeren aan dat infantiele gelul van die enge volksopruier. :P

typo

[ Bericht 0% gewijzigd door sly-nl op 04-02-2024 23:14:16 ]
love & heet
pi_212288341
Boze user gespot.
  zondag 4 februari 2024 @ 02:00:03 #161
6941 APK
Factual, I think.
pi_212288508
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 01:17 schreef Dutch_view het volgende:

Boze user gespot.
Ik herken het wel een beetje, ben niet boos overigens.
Derksen begint steeds meer een soort Duracelkonijntje te worden dat aangezet wordt aan het begin van het programma en dan gaat hij zijn populistische meninkjes verkondigen tot hij weer naar huis mag gaan.

Het is een beetje 'U vraagt en wij draaien' en met alle winden meewaaien.
Eigenheid is ver te zoeken.

Valt mij persoonlijk heel erg tegen, een paar jaar geleden was het programma nog redelijk onschuldig en op een leuke manier spraakmakend en niet sturend.

Nu lijkt het allemaal een beetje naar de bol te stijgen, hoe vaak begint het programma tegenwoordig niet met een bespiegeling over wat zij zelf gezegd hebben en waar ze dan weer op gaan reageren?

[ Bericht 0% gewijzigd door APK op 04-02-2024 02:27:24 ]
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_212290569
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2024 02:00 schreef APK het volgende:

[..]
Ik herken het wel een beetje, ben niet boos overigens.
Derksen begint steeds meer een soort Duracelkonijntje te worden dat aangezet wordt aan het begin van het programma en dan gaat hij zijn populistische meninkjes verkondigen tot hij weer naar huis mag gaan.

Het is een beetje 'U vraagt en wij draaien' en met alle winden meewaaien.
Eigenheid is ver te zoeken.

Valt mij persoonlijk heel erg tegen, een paar jaar geleden was het programma nog redelijk onschuldig en op een leuke manier spraakmakend en niet sturend.

Nu lijkt het allemaal een beetje naar de bol te stijgen, hoe vaak begint het programma tegenwoordig niet met een bespiegeling over wat zij zelf gezegd hebben en waar ze dan weer op gaan reageren?
Denk dat het ook komt door het type programma. Eerst was het een voetbalpraatprogramma met dito voetbalkantine-humor. Met zo af en toe ook een maatschappelijk tintje wanneer daar aanleiding voor was.

Johan wilde op een bepaald moment geen voetbal analyticus meer zijn, vanaf toen veranderde het wel.
Oorlogen, corona, politieke onderwerpen, niet bepaald vrolijk. En dat herhalen is Johan zijn stijl, met Voetbal Inside was het alleen Louis van Gaal e.d. die werd herhaald.

Ik heb het op de achtergrond op, het kabbelt rustig voort :z Bij stemverheffing kijk ik dan weer even naar de tv 8-)
  zondag 4 februari 2024 @ 23:20:48 #163
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_212301174
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 11:07 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Denk dat het ook komt door het type programma. Eerst was het een voetbalpraatprogramma met dito voetbalkantine-humor. Met zo af en toe ook een maatschappelijk tintje wanneer daar aanleiding voor was.

Johan wilde op een bepaald moment geen voetbal analyticus meer zijn, vanaf toen veranderde het wel.
Oorlogen, corona, politieke onderwerpen, niet bepaald vrolijk. En dat herhalen is Johan zijn stijl, met Voetbal Inside was het alleen Louis van Gaal e.d. die werd herhaald.

Ik heb het op de achtergrond op, het kabbelt rustig voort :z Bij stemverheffing kijk ik dan weer even naar de tv 8-)
Alzheimer verwarren met die ellendeling "z'n stijl" :{w

https://www.rijksoverheid(...)van%20een%20computer.
love & heet
  Trouwste user 2022 maandag 5 februari 2024 @ 10:50:52 #164
7889 tong80
Spleenheup
pi_212303930
Smeets wordt overal afgemaakt. Net weer op Radio1

Trouwste user 2022 maandag 5 februari 2024 @ 11:47:19 #165
7889 tong80
Spleenheup
pi_212304696
pi_212306039
Johan krijgt het druk vanavond, moet 'ie én Mart én Matthijs weer gaan verdedigen.

Gaan weer een hoop "vrouwtjes" er van langs krijgen.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_212306214
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 13:47 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Johan krijgt het druk vanavond, moet 'ie én Mart én Matthijs weer gaan verdedigen.

Gaan weer een hoop "vrouwtjes" er van langs krijgen.
Het is alleen de mening van de woke-gemeenschap, van niemand anders!
  Trouwste user 2022 maandag 5 februari 2024 @ 14:23:56 #168
7889 tong80
Spleenheup
pi_212306425
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 14:04 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]
Precies, en er bestaat geen stikstof probleem, want waar ik de hond uitlaat hangen er nog bladeren aan de bomen. Bovendien is-ie nog nooit aangevallen door een wolf, en al helemaal niet door een wolvin.

pi_212307121
Ik ben in Grolloo Blues Village geweest om eens te kijken hoe Johan woont, was toch in de buurt. Maar woont hij nog steeds in dat huis tegenover het kerkje? Op internet zie je wisselende verhalen over waar hij woont want hij heeft een huis gekocht maar dat ook weer verkocht, en het zou tegenover de stamkroeg zijn van Cuby (Hofsteenge). Stond daar wel een grote Volvo SUV voor de deur, en een pickup truck die mss van een bezoekende vriend was, John de Bever ofzo. Cuby is nog steeds goed vertegenwoordigd in Grolloo, overal afbeeldingen en een heus museum.
  Forum Admin maandag 5 februari 2024 @ 16:09:40 #170
232445 crew  Specularium
pi_212307791
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 14:04 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]
Mensen die rekening houden met het broedseizoen horen ook bij die woke figuren.
pi_212308268
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 15:16 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben in Grolloo Blues Village geweest om eens te kijken hoe Johan woont, was toch in de buurt. Maar woont hij nog steeds in dat huis tegenover het kerkje? Op internet zie je wisselende verhalen over waar hij woont want hij heeft een huis gekocht maar dat ook weer verkocht, en het zou tegenover de stamkroeg zijn van Cuby (Hofsteenge). Stond daar wel een grote Volvo SUV voor de deur, en een pickup truck die mss van een bezoekende vriend was, John de Bever ofzo. Cuby is nog steeds goed vertegenwoordigd in Grolloo, overal afbeeldingen en een heus museum.
Creepy
-nee-
pi_212308727
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_212309055
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 15:16 schreef DrDentz het volgende:
Je weet wel dat je gedrag op zijn minst iets van kriebels oproept?
pi_212309683
Wie zit er vanavond?

tiktok
pi_212309714
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 18:52 schreef Nober het volgende:
Wie zit er vanavond?

[ tiktok ]
Volgens @Nova zijn deze meisjes 14 jaar oud. Ik ben tegen pedofilie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')