Als je je wel durft te verdedigen ben je weg.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:50 schreef GwaiLow het volgende:
Ben het wel eens met Johan. Al die anonieme berichten...kom op zeg.
Anoniem voor de buitenstaanders. Niet in het onderzoek. Met goede redenen vaak, want veelal nog werkzaam in diezelfde tv-wereld.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:50 schreef GwaiLow het volgende:
Ben het wel eens met Johan. Al die anonieme berichten...kom op zeg.
Ik herken het wel een beetje, ben niet boos overigens.quote:
Denk dat het ook komt door het type programma. Eerst was het een voetbalpraatprogramma met dito voetbalkantine-humor. Met zo af en toe ook een maatschappelijk tintje wanneer daar aanleiding voor was.quote:Op zondag 4 februari 2024 02:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ik herken het wel een beetje, ben niet boos overigens.
Derksen begint steeds meer een soort Duracelkonijntje te worden dat aangezet wordt aan het begin van het programma en dan gaat hij zijn populistische meninkjes verkondigen tot hij weer naar huis mag gaan.
Het is een beetje 'U vraagt en wij draaien' en met alle winden meewaaien.
Eigenheid is ver te zoeken.
Valt mij persoonlijk heel erg tegen, een paar jaar geleden was het programma nog redelijk onschuldig en op een leuke manier spraakmakend en niet sturend.
Nu lijkt het allemaal een beetje naar de bol te stijgen, hoe vaak begint het programma tegenwoordig niet met een bespiegeling over wat zij zelf gezegd hebben en waar ze dan weer op gaan reageren?
Alzheimer verwarren met die ellendeling "z'n stijl"quote:Op zondag 4 februari 2024 11:07 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Denk dat het ook komt door het type programma. Eerst was het een voetbalpraatprogramma met dito voetbalkantine-humor. Met zo af en toe ook een maatschappelijk tintje wanneer daar aanleiding voor was.
Johan wilde op een bepaald moment geen voetbal analyticus meer zijn, vanaf toen veranderde het wel.
Oorlogen, corona, politieke onderwerpen, niet bepaald vrolijk. En dat herhalen is Johan zijn stijl, met Voetbal Inside was het alleen Louis van Gaal e.d. die werd herhaald.
Ik heb het op de achtergrond op, het kabbelt rustig voortBij stemverheffing kijk ik dan weer even naar de tv
Het is alleen de mening van de woke-gemeenschap, van niemand anders!quote:Op maandag 5 februari 2024 13:47 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Johan krijgt het druk vanavond, moet 'ie én Mart én Matthijs weer gaan verdedigen.
Gaan weer een hoop "vrouwtjes" er van langs krijgen.
Precies, en er bestaat geen stikstof probleem, want waar ik de hond uitlaat hangen er nog bladeren aan de bomen. Bovendien is-ie nog nooit aangevallen door een wolf, en al helemaal niet door een wolvin.quote:Op maandag 5 februari 2024 14:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is alleen de mening van de woke-gemeenschap, van niemand anders!
Mensen die rekening houden met het broedseizoen horen ook bij die woke figuren.quote:Op maandag 5 februari 2024 14:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is alleen de mening van de woke-gemeenschap, van niemand anders!
Creepyquote:Op maandag 5 februari 2024 15:16 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben in Grolloo Blues Village geweest om eens te kijken hoe Johan woont, was toch in de buurt. Maar woont hij nog steeds in dat huis tegenover het kerkje? Op internet zie je wisselende verhalen over waar hij woont want hij heeft een huis gekocht maar dat ook weer verkocht, en het zou tegenover de stamkroeg zijn van Cuby (Hofsteenge). Stond daar wel een grote Volvo SUV voor de deur, en een pickup truck die mss van een bezoekende vriend was, John de Bever ofzo. Cuby is nog steeds goed vertegenwoordigd in Grolloo, overal afbeeldingen en een heus museum.
Je weet wel dat je gedrag op zijn minst iets van kriebels oproept?quote:Op maandag 5 februari 2024 15:16 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben in Grolloo Blues Village geweest om eens te kijken hoe Johan woont, was toch in de buurt. Maar woont hij nog steeds in dat huis tegenover het kerkje? Op internet zie je wisselende verhalen over waar hij woont want hij heeft een huis gekocht maar dat ook weer verkocht, en het zou tegenover de stamkroeg zijn van Cuby (Hofsteenge). Stond daar wel een grote Volvo SUV voor de deur, en een pickup truck die mss van een bezoekende vriend was, John de Bever ofzo. Cuby is nog steeds goed vertegenwoordigd in Grolloo, overal afbeeldingen en een heus museum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |