In praktijk zelfs ookquote:Op maandag 29 januari 2024 21:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat verschilt, 1 tot 2 weken. Is ook niet allemaal hetzelfde spul.
Treintje rijdt vanzelf rustig door, nog geen idee hoe dat is. In theorie kan het ook meevallen
Mijn nichtje heeft de ene week een lange kuur met een cocktail, de week daarna een korte met één middel en dan een week niets en dan begint het schema weer met de cocktail.quote:Op maandag 29 januari 2024 21:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat verschilt, 1 tot 2 weken. Is ook niet allemaal hetzelfde spul.
Treintje rijdt vanzelf rustig door, nog geen idee hoe dat is. In theorie kan het ook meevallen
Wat is het medische hieraan?quote:Op maandag 29 januari 2024 21:39 schreef vencodark het volgende:
Mag ik eens vragen of iemand hier ervaring heeft met een medische Daith piercing?![]()
Goeie dingen over gehoord maar wie weet heeft iemand hier er ook ervaringen mee.
Nou ja, dat er bepaalde klachten door verminderd kunnen worden?quote:
ha, dat vraag ik me ook af. Op een website lees ik dat het zorgt voor een constante stimulatie van een bepaalde zenuw. Dat klinkt mij al helemaal niet aanlokkelijk in de oren (huhhuh hij wordt ook in je oor geplaatst). Verder staat er "Door deze manier van stimulatie van de Nervus Vagus krijgt het zenuwstelsel de kans om te kalmeren."quote:
Het zijn van die nare definitieve dingen die ook horen bij rouw en afscheid nemenquote:Op maandag 29 januari 2024 20:49 schreef Leandra het volgende:
Zo, net de aller aller allerlaatste spullen uit mijn vaders appartement opgehaald.
Vanmiddag nog stofgezogen en gedweild en als laatste het modem verwijderd...
Nieuwbouw, dus slechte ontvangst dus wel internet nodig tot de laatste snik.
Maar goed, het appartement waar wij bijna 4 jaar geleden gingen wonen en mijn ouders vervolgens 14 maanden later gingen wonen.
Ik heb het hier moeilijker mee dan het huis dat we in 2020 verkochten, waar ik opgegroeid was nota bene
Het is zo'n leuk appartement
Maar ja, voor die ¤ 1.200 per maand kan ik ook een heel riante she-shed in de tuin zetten, lijkt me een beter idee
Een vriendin heeft er een laten zetten vanwege long covid-klachten. Heeft niks geholpen.quote:Op maandag 29 januari 2024 21:39 schreef vencodark het volgende:
Mag ik eens vragen of iemand hier ervaring heeft met een medische Daith piercing?![]()
Goeie dingen over gehoord maar wie weet heeft iemand hier er ook ervaringen mee.
Ja ik bedoel meer wat lost het op. Wat voor klachten gaat het dan om.quote:Op maandag 29 januari 2024 22:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou ja, dat er bepaalde klachten door verminderd kunnen worden?
Ik wil het gerust gewoon een Daith piercing noemen.
Ik zelf niet maar wel mensen in mijn omgeving. Die hebben een Daith vanwege migraine. Ik hoor er eigenlijk alleen maar positieve verhalen over.quote:Op maandag 29 januari 2024 21:39 schreef vencodark het volgende:
Oh sorry, ik interpreteerde het totaal anders.quote:Op maandag 29 januari 2024 22:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja ik bedoel meer wat lost het op. Wat voor klachten gaat het dan om.
Maar daar was al wat over gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |