Daar ging het pas raar in de COS.quote:Op woensdag 24 januari 2024 01:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee dat was voor mijn tijd. Toen ik woonde ik geloof nog thuis zelfs. En zulke programma's mocht ik niet zien. Of ik woonde al op mezelf in een tijd dat ik keihard studeerde, een heel druk sociaal leven had en drie uur op een dag sportte en dus geen tijd had.
Oh de sfeer in de COS vind ik leuk, maar in het programma nietquote:Op woensdag 24 januari 2024 01:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar ging het pas raar in de COS.
Het reflecteert wel.quote:Op woensdag 24 januari 2024 01:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh de sfeer in de COS vind ik leuk, maar in het programma niet
Ja wat ik zie op FB ookquote:Op woensdag 24 januari 2024 01:30 schreef FreshFruit het volgende:
En dan is FOK! nog netjes valt me op.Op FB en X gaat het veel harder.
Bijv. over Jimmy dat hij Drag is.
Ik vond het een mooi gesprekquote:Op woensdag 24 januari 2024 01:32 schreef FreshFruit het volgende:
Hier was iedereen lovend over dat gesprek.Daar heel veel bagger.
Als ik de klok negeer draai ik heel mijn ritme om of slaap ik 24 uur achter elkaar en 48 uur wakker. Dat soort geintjes zijn me vaak zat gebeurt.quote:Op woensdag 24 januari 2024 01:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik leef niet met een klok, ik ga slapen als ik moe ben, eten als ik honger heb etc. Ik haat de klok
Mijn vriendin hem gelijk opzoeken en heel enthousiast.quote:Op woensdag 24 januari 2024 01:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja wat ik zie op FB ook
Al vind ik dat een zwakte, het zo losgaan op drag en iemand afbranden op hoe hij eruit ziet. Natuurlijk komt er commentaar op uiterlijkheden, maar erop afbranden vind ik zwak
quote:Op woensdag 24 januari 2024 01:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn vriendin hem gelijk opzoeken en heel enthousiast.
Vertel waar je niet over wil praten.quote:Op woensdag 24 januari 2024 01:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als ik de klok negeer draai ik heel mijn ritme om of slaap ik 24 uur achter elkaar en 48 uur wakker. Dat soort geintjes zijn me vaak zat gebeurt.
Alleen nu moest om 22.00 iemand vragen waardoor ik PTSS heb, ik heb gezegd er niet over te willen praten, maar door het doorzeuren van die persoon wel enorm getriggerd.
Gelukkig is er de COS en SC ter afleidingalleen ben klaar en klaar wakker. Erg succesvolle nacht weer dus
Ach joh. Gewoon oud zeer gezeurquote:Op woensdag 24 januari 2024 01:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vertel waar je niet over wil praten.
Ach je hebt ons, wij houden je gezelschap. En als je ergens niet over wilt praten, gewoon niet doen!quote:Op woensdag 24 januari 2024 01:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als ik de klok negeer draai ik heel mijn ritme om of slaap ik 24 uur achter elkaar en 48 uur wakker. Dat soort geintjes zijn me vaak zat gebeurt.
Alleen nu moest om 22.00 iemand vragen waardoor ik PTSS heb, ik heb gezegd er niet over te willen praten, maar door het doorzeuren van die persoon wel enorm getriggerd.
Gelukkig is er de COS en SC ter afleidingalleen ben klaar en klaar wakker. Erg succesvolle nacht weer dus
Nuchtere dame,doe je EMDR?quote:Op woensdag 24 januari 2024 01:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach joh. Gewoon oud zeer gezeurniks spannends voor hier
Een van mijn begeleiders heeft bericht.quote:Op woensdag 24 januari 2024 01:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ach je hebt ons, wij houden je gezelschap. En als je ergens niet over wilt praten, gewoon niet doen!
Het gaat hier behoorlijk tekeer (Twente)quote:Op woensdag 24 januari 2024 01:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Stormt het bij jullie ook zo?
Hoop dat het helpt voor je.quote:Op woensdag 24 januari 2024 01:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op dit moment IE en EMDR
Daardoor ook wat kwetsbaar
Maar soit
In Grunn ook iddquote:Op woensdag 24 januari 2024 01:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het gaat hier behoorlijk tekeer (Twente)
quote:Op woensdag 24 januari 2024 01:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoop dat het helpt voor je.![]()
En ja flinke storm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |