Hebben dat soort figuren niet zelf ook aandachtsgeile ouders?quote:Op maandag 22 januari 2024 20:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja, die met je favoriete haarkleur
simpquote:Op maandag 22 januari 2024 20:12 schreef DKUp het volgende:
Hij gaat betalen omdat ze er best wel knap uitziet
Nog nietquote:Op maandag 22 januari 2024 20:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bijna februari! Weet je al wanneer we klaar moeten zitten?
Ja moet haast wel he.quote:Op maandag 22 januari 2024 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hebben dat soort figuren niet zelf ook aandachtsgeile ouders?
Ik zie steeds meer mensen dat doen, laatst ook al in de supermarkt, natuurlijk precies voor het schap waar ik bij moest, keek ze me aan alsof ik aan het afluisteren wasquote:Op maandag 22 januari 2024 20:12 schreef NoCigar het volgende:
Je hoeft zo'n gsm niet op speaker te zetten godvergeten aso.
Waar zie je jezelf over 5 jaar?quote:
Maar dan moet jouw goede vriend @KingRoland ook weg.quote:Op maandag 22 januari 2024 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
Kunnen we deze generatie gewoon wegdoen
Roderick mag mee met TikTok en casting meisjequote:Op maandag 22 januari 2024 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
Kunnen we deze generatie gewoon wegdoen
Er zijn mensen die in de trein of vliegtuig gewoon film aanzetten met geluid aan. Hoe omgevingsblind ben je dan.quote:Op maandag 22 januari 2024 20:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zie steeds meer mensen dat doen, laatst ook al in de supermarkt, natuurlijk precies voor het schap waar ik bij moest, keek ze me aan alsof ik aan het afluisteren was
En als dat soort mensen zelf kinderen krijgt, gebruiken sommigen die voor de filmpjes/likes. Dat lijkt me niet per se goed voor die kinderen.quote:
Het was ook interessant of niet?quote:Op maandag 22 januari 2024 20:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zie steeds meer mensen dat doen, laatst ook al in de supermarkt, natuurlijk precies voor het schap waar ik bij moest, keek ze me aan alsof ik aan het afluisteren was
Praten tegen de onderkant van je telefoon op straat vind ik ook mooi.quote:Op maandag 22 januari 2024 20:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |