iets meer dan 5,5 gram de stukquote:Op maandag 22 januari 2024 17:06 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
50 ansichtkaarten wegen ongeveer 284g. Anders heb ik een droge keel van het tellen.
Ken ik wel van het order picken. Moest je eerst eentje wegen en daarna vertelde de weegschaal hoeveel stuks je gepakt had. Handigquote:Op maandag 22 januari 2024 17:06 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
50 ansichtkaarten wegen ongeveer 284g. Anders heb ik een droge keel van het tellen.
Uit geskied?quote:Op maandag 22 januari 2024 17:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ken ik wel van het order picken. Moest je eerst eentje wegen en daarna vertelde de weegschaal hoeveel stuks je gepakt had. Handigen die weegschaal maakt ook minder fouten als dat je zelf de hele dag gaat zitten tellen.
Gesnowboardquote:
zal wel weer ff wennen zijnquote:Op maandag 22 januari 2024 18:07 schreef engine het volgende:
[..]
Gesnowboard![]()
Jup... eerste werkdag zit er alweer op.
Vandaag was de lunch een boterham met kaas en een halve liter karnemelk ipv schnitzel en halve liter bierquote:
Kijk dat bedoel ikquote:Op maandag 22 januari 2024 18:28 schreef engine het volgende:
[..]
Vandaag was de lunch een boterham met kaas en een halve liter karnemelk ipv schnitzel en halve liter bier
Man3 nu pas thuis ipv uurtje of 7quote:Op maandag 22 januari 2024 18:03 schreef Domnivoor het volgende:
Hier in Utrecht is nu ook een stroomstoring:
https://nos.nl/artikel/25(...)d-door-stroomstoring
Je hebt het niet per ongeluk opgesnoven?quote:
Ja kwam in de koude stationshal in chaos terecht oorspronkelijk, geen fijne chaos en toen ben ik een hapje in de stad gaan eten en wat biertjes wezen drinken.quote:Op maandag 22 januari 2024 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zat in Utrecht ... dacht nog ff aan je ... kut man
Ik ben blij dat ik niet meer dagelijks langs Utka moet. In de drie jaar dat ik daar kwam waren er ieder kwartaal wel problemen waardoor ik meer dan een uur later thuis was.quote:
Ja dat is dan wel het beste plan inderdaad. Even weg uit de chaos en wachten tot het opgelost is en de grootste drukte weer over is.quote:Op maandag 22 januari 2024 23:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja kwam in de koude stationshal in chaos terecht oorspronkelijk, geen fijne chaos en toen ben ik een hapje in de stad gaan eten en wat biertjes wezen drinken.
Dat was wel het beste plan
In de kou op het station staan tussen die meute word je niet vrolijk vanquote:Op maandag 22 januari 2024 23:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dat is dan wel het beste plan inderdaad. Even weg uit de chaos en wachten tot het opgelost is en de grootste drukte weer over is.
Nee vooral niet als iedereen in dezelfde trein wil.quote:Op maandag 22 januari 2024 23:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In de kou op het station staan tussen die meute word je niet vrolijk van
Zo'n overvolle treinen zijn ook kut als je naar een van de eerste stations moet, dan moet je precies goed gaan inschatten hoeveel mensen erin kunnen zodat je dicht bij een deur staat. Als je midden in de menigte staat heb je kans dat je er niet eens uit komt.quote:Op maandag 22 januari 2024 23:40 schreef Shii het volgende:
[..]
Nee vooral niet als iedereen in dezelfde trein wil.
Ja echt, ik heb weleens een trein voorbij laten gaan, die stampvol zat. Wil daar echt niet tussen staan.quote:Op maandag 22 januari 2024 23:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo'n overvolle treinen zijn ook kut als je naar een van de eerste stations moet, dan moet je precies goed gaan inschatten hoeveel mensen erin kunnen zodat je dicht bij een deur staat. Als je midden in de menigte staat heb je kans dat je er niet eens uit komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |