Ja, ik wilde net zeggen. Niet te geloven dat Nadal die keer van Sinner won....als je dit nu ziet.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ongelofelijk. Het zat er het hele toernooi wel aan te komen, maar je denkt steeds: hij zal zich er wel weer bovenop knokken. Maar niet dus. Ook kudos voor Sinner. Niks gestolen. @:gwailow voorspelde het al langer..
Wie gaat RG en Wimbledon dan winnen?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:32 schreef plesner het volgende:
Einde tijdperk, de big 3 gaat geen GS meer winnen
En wat te denken van LL Rinderknech een week eerder in Lyon?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:36 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, ik wilde net zeggen. Niet te geloven dat Nadal die keer van Sinner won....als je dit nu ziet.
ik hou je er aan,, schrijf djoko maar af en je krijgt spijt.. set 1 en 2 waren gewoon een aanfluiting en had niks met goede spel van sinner te maken, was gewoon een complete offday en dat gebeurt wel eens hequote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:32 schreef plesner het volgende:
Einde tijdperk, de big 3 gaat geen GS meer winnen
Alcaraz RG en iemand anders uit de top 10 Wimbquote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wie gaat RG en Wimbledon dan winnen?
Beetje makkelijk om het af te doen als n offday voor Djoko.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:49 schreef leukeditter het volgende:
[..]
ik hou je er aan,, schrijf djoko maar af en je krijgt spijt.. set 1 en 2 waren gewoon een aanfluiting en had niks met goede spel van sinner te maken, was gewoon een complete offday en dat gebeurt wel eens he
Jij irriteert me. Je bent zeker ook voor Ajax?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:48 schreef leukeditter het volgende:
[..]
boswachtertje toch..neem nog een boostertje dat helpt tegen smerige uitspraken
Nummer 4 die de nummer 1 verslaat lijkt mij ook niet een sensatie nee.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:06 schreef TheVulture het volgende:
Mensen die ook spreken van een sensatie zoals op NOS en AD, dan heb je het de afgelopen maanden allemaal niet gevolgd. Sinner is gewoon the man to beat op het moment. Mooi dat ie Djoko klopt hier.
Natuurlijk is dit wel een sensatie. Het is niet helemaal onverwacht, maar wel senationeelquote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:06 schreef TheVulture het volgende:
Mensen die ook spreken van een sensatie zoals op NOS en AD, dan heb je het de afgelopen maanden allemaal niet gevolgd. Sinner is gewoon the man to beat op het moment. Mooi dat ie Djoko klopt hier.
Ik ook. Je ziet vaker jongens de toernooien ervoor winnen over BO3, maar in een BO5 lukt het dan toch niet. Hoe vaak zijn we wel niet slams in gegaan waarbij er twijfels waren over bijvoorbeeld Nadal omdat hij in Rome van Thiem of Zverev had verloren? Uiteindelijk komen de toppers in een groot toernooi over twee weken toch meestal bovendrijven. Als dat niet gebeurt vind ik dat best sensationeel. Of het ook einde tijdperk is is natuurlijk nog te vroeg. Om te beginnen moet Sinner dan ook maar eens het toernooi winnen. En daarna een consistent jaar spelen. Naar de voortekenen lijken goed voor hem.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:32 schreef Arizona het volgende:
Sinner heeft hem natuurlijk recent al twee keer eerder verslagen, dus compleet verrassend is dit ook niet, maar dat hij het ook hier doet, vind ik wel sensationeel hoor.
Ik vraag me altijd af of die nachtwedstrijden wel bekeken worden op de redactie. Of dat ze opstaan en zien 6-1 6-2 en denken dat moet wel heel goed zijn.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:06 schreef TheVulture het volgende:
Beginnen de jaren niet gewoon te tellen voor Djoko? AO is nou echt zo’n toernooi waar de weersomstandigheden flinke impact hebben op de fysiek. Bijna 37 jarige tegen iemand van 22 jaar.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik ook. Je ziet vaker jongens de toernooien ervoor winnen over BO3, maar in een BO5 lukt het dan toch niet. Hoe vaak zijn we wel niet slams in gegaan waarbij er twijfels waren over bijvoorbeeld Nadal omdat hij in Rome van Thiem of Zverev had verloren? Uiteindelijk komen de toppers in een groot toernooi over twee weken toch meestal bovendrijven. Als dat niet gebeurt vind ik dat best sensationeel. Of het ook einde tijdperk is is natuurlijk nog te vroeg. Om te beginnen moet Sinner dan ook maar eens het toernooi winnen. En daarna een consistent jaar spelen. Naar de voortekenen lijken goed voor hem.
En dan mentaal falen in de finale tegen Sinner.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:59 schreef Arizona het volgende:
Zverev staat ze goed te raken hoor, Medje komt er nog niet aan te pas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |