abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212127098

Wat is Radio 49?

Sinds 01-06-2011... dé webradio voor FOK!kers, door FOK!kers op FOK! en sinds 25-03-2015 thuis in MUZ. We draaien zowel Marilyn Monroe als Marilyn Manson, van 2 Unlimited tot 2Pac, van Gothic tot Goa, van 78 toeren tot Top 40 en alles daartussen in. Of in het geval van DJ Vout: alles daarbuiten. Wij zijn echter geen radio van FOK!

Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak. :s)

SPOILER: Frequently Asked Questions
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?

Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.

Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.

Vind je Radio 49 leuk?

Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.

DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's. ;)
pi_212127134
Ik had vrijdag nog tegen de hovenier gezegd dat hij de onderdelen van de kas binnen moest leggen omdat er storm voorspeld was. Nee, was niet nodig, hij deed er een zeiltje overheen, pallet er bovenop en een paar gevulde bloempotten…
Resultaat is dat de ene bloempot in de heg 10 meter verder ligt en de rest van de spullen ligt tegen onze achterdeur aan. En dan straks maar kijken of er nog ergens onderdelen los in de tuin zweven. Ik ben echt zo boos
  maandag 22 januari 2024 @ 10:20:41 #3
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  maandag 22 januari 2024 @ 16:39:25 #4
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212131260
De badkamer begint na 15 dagen herrie, puin en stof eindelijk wat te worden...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu nog wat spotjes en de ventilatie in het plafond, een 'verkeerde' douchestang voor de handdouche en lamp bovenop de wastafelkast omwisselen én plaatsen en een lading kit in alle hoeken, naadjes en kiertjes...
pi_212131307
quote:
7s.gif Op maandag 22 januari 2024 16:39 schreef MadMaster het volgende:
De badkamer begint na 15 dagen herrie, puin en stof eindelijk wat te worden...

SPOILER
Nu nog wat spotjes en de ventilatie in het plafond, een 'verkeerde' douchestang voor de handdouche en lamp bovenop de wastafelkast omwisselen én plaatsen en een lading kit in alle hoeken, naadjes en kiertjes...
Dat begint ergens op te lijken *O*
Lekker veel kastruimte en zie ik daar nou een bankje/verhoging in de douche? Cool
  maandag 22 januari 2024 @ 16:45:09 #6
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212131344
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2024 16:42 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Dat begint ergens op te lijken *O*
Lekker veel kastruimte en zie ik daar nou een bankje/verhoging in de douche? Cool
Ja, een bankje is er in gemetseld onder de verlichte nis die in de rechtermuur boven het bankje aanwezig is (niet zichtbaar op de foto).
De bediening van de douche zit in het zichtbare rechtermuurtje, aan de binnenkant (dus ook niet zichtbaar).

En vergeten te melden, de douchedeur moet er nog in...
pi_212131396
Slim om de bediening van de douche daar te plaatsen, ik heb ook heel bewust een douchekraan uitgezocht waarbij de aan/uit aan de rechterkant zit zodat ik er bij kan zonder zeiknat te worden. Onze douche zit sowieso ook op de zijmuur.
Dit is de voormalige douche van mijn zusje, gek werd ik ervan. Altijd ik en het toilet zeiknat als ik daar de douche nog maar probeerde aan te zetten
  maandag 22 januari 2024 @ 16:53:51 #8
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212131463
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2024 16:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Slim om de bediening van de douche daar te plaatsen, ik heb ook heel bewust een douchekraan uitgezocht waarbij de aan/uit aan de rechterkant zit zodat ik er bij kan zonder zeiknat te worden. Onze douche zit sowieso ook op de zijmuur.
Dit is de voormalige douche van mijn zusje, gek werd ik ervan. Altijd ik en het toilet zeiknat als ik daar de douche nog maar probeerde aan te zetten.
We hebben de douchebediening nu voor ons i.p.v. naast of achter ons.
Het was ook een wens/eis om de douche aan geen enkele kant open te laten, dus ook een inloopdouche was niet gewenst.
pi_212131526
Die douche van mijn zusje was ook veel te open, ik snap nog steeds niet hoe zo’n enorm grote badkamer zo fout gepland was, die badkamer was groter dan menig slaapkamer.
pi_212131566
Wij hebben gewoon lekker ouderwets een douchegordijn. Misschien dat er ooit nog een deur in komt, misschien ook niet.
  maandag 22 januari 2024 @ 17:09:35 #11
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212131650
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2024 17:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij hebben gewoon lekker ouderwets een douchegordijn. Misschien dat er ooit nog een deur in komt, misschien ook niet.
Ik ben allergisch voor die altijd natte douchegordijnen, die op je af komen als je een beetje warm doucht.
Deze deur staat klaar om geplaatst te worden:

pi_212131712
Mooie deur.
Ik heb nooit ruzie met het douchegordijn, vroeger bij mijn oom en tante wel, maar dat kwam omdat je daar in een soort tent van douchegordijnen aan 3! kanten stond en dan moest je bukken om je shampoo van de vloer te pakken en terug te zetten en plakte er altijd wel zo’n gordijn aan je lijf :X ik krijg nog de rillingen als ik daaraan terugdenk
  maandag 22 januari 2024 @ 17:20:15 #13
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212131739
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2024 17:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Mooie deur.
Ik heb nooit ruzie met het douchegordijn, vroeger bij mijn oom en tante wel, maar dat kwam omdat je daar in een soort tent van douchegordijnen aan 3! kanten stond en dan moest je bukken om je shampoo van de vloer te pakken en terug te zetten en plakte er altijd wel zo’n gordijn aan je lijf :X ik krijg nog de rillingen als ik daaraan terugdenk
Ik douche nu bij de overbuurvrouwen en die hebben een inloopdouche.
Omdat die echter ook buiten het douchegedeelte het nodige aan water achterlaat, hebben ze een douchegordijn opgehangen om dat te voorkomen. Net zoals ik me kan herinneren van vroeger bij mijn ouders thuis, komt dat ding op je af als je de temperatuur op 'zeer warm' zet.
Heb je ineens zo'n vies plastic plakding aan je lichaam hangen... :X
  maandag 22 januari 2024 @ 17:57:56 #14
120423 Melting
on Radio 49!
pi_212132302
Ziet er netjes uit, Mad! Laatste loodjes, nog even doorbijten! ;)
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  maandag 22 januari 2024 @ 18:01:14 #15
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_212132332
Ik heb ook echt een hekel aan douchegordijnen, dus wij hebben ook een deur en geen inloopdouche. Sowieso hebben we een kleine badkamer en het werd echt puzzelen om daar een bad, een douche, een wc en een wastafel in te krijgen. We hebben bij een ander huis in onze straat gekeken waar ze hetzelfde hadden gedaan en hun tekeningen gekopieerd.

Ik ben nog steeds wel tevreden met onze badkamer, vooral ook omdat ik weet dat het niet echt veel anders kan qua ruimte.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_212132461
Ik heb alleen een douchegordijn om het water binnen te houden (het is een klein hokje), maar ik vind het idd ook maar een plakzooi.
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
pi_212132803
We hebben nu een veel kleinere badkamer dan in het vorige huis, dat vind ik soms wel eens een beetje jammer en ik mis er vooral het daglicht, want deze badkamer is inpandig. Onze buren hebben de badkamer zelfs nog laten verkleinen, die hebben het deel waar bij ons het bad staat bij de kamer ernaast getrokken, ik moet zeggen dat hun jongste daar wel echt een leuke kamer door heeft gekregen.
pi_212147339
Net voor de 2e keer Control gekeken, nog even indrukwekkend als de eerste keer. Anton Corbijn weet wel hoe je dingen in beeld brengt
  woensdag 24 januari 2024 @ 04:59:46 #19
120423 Melting
on Radio 49!
pi_212148810
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 22:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Net voor de 2e keer Control gekeken, nog even indrukwekkend als de eerste keer. Anton Corbijn weet wel hoe je dingen in beeld brengt
Dat ken ik niet.
Ain't it funny how it is
  woensdag 24 januari 2024 @ 07:06:17 #20
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_212148974
quote:
4s.gif Op woensdag 24 januari 2024 04:59 schreef Melting het volgende:

[..]
Dat ken ik niet.
Film over Ian Curtis. Ik heb het ook nooit gezien hoor. En goedemorgen! Ik ga me zo maar eens op weg begeven. Ik zit al te lang binnen eigenlijk, maar was heel blij dat ik maandag uiteindelijk niet naar kantoor ben gegaan, want als de treinen eruit liggen, kom je ook geen bus meer in.

Ter illustratie: dit is een foto van een bushalte afgelopen maandag op Utrecht CS

Was erg blij dat ik daar niet tussen hoefde te staan.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_212150157
Wat een drukte daar zeg, brrr
  woensdag 24 januari 2024 @ 14:47:12 #22
120423 Melting
on Radio 49!
pi_212153283
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 07:06 schreef livelink het volgende:

[..]
Film over Ian Curtis. Ik heb het ook nooit gezien hoor. En goedemorgen! Ik ga me zo maar eens op weg begeven. Ik zit al te lang binnen eigenlijk, maar was heel blij dat ik maandag uiteindelijk niet naar kantoor ben gegaan, want als de treinen eruit liggen, kom je ook geen bus meer in.

Ter illustratie: dit is een foto van een bushalte afgelopen maandag op Utrecht CS [ afbeelding ]

Was erg blij dat ik daar niet tussen hoefde te staan.
Dan kun je je lol wel op. :N
Goede keuze, livelink.
Vanavond gewoon weer aan de wandel dan. ;)
Ain't it funny how it is
pi_212162894
Wij waren vannacht ook bijna stroomloos. We hoorden piepende banden gevolgd door een enorme klap. Symph dacht dat het hier in de wijk was, ik dacht iets verder op de rondweg, maar ik kon niet bedenken waar die auto daar dan tegenaan geklapt moest zijn. Bleek het op het industrieterrein hier over het spoor te zijn geweest en de auto is dus op een transformatorhuisje geklapt.
https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20240125_28819282
pi_212166355
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 10:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij waren vannacht ook bijna stroomloos. We hoorden piepende banden gevolgd door een enorme klap. Symph dacht dat het hier in de wijk was, ik dacht iets verder op de rondweg, maar ik kon niet bedenken waar die auto daar dan tegenaan geklapt moest zijn. Bleek het op het industrieterrein hier over het spoor te zijn geweest en de auto is dus op een transformatorhuisje geklapt.
https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20240125_28819282
Drank in het spel? Moet wel hard gereden hebben.
Ain't it funny how it is
pi_212166418
Achterlijk hard rijden lijkt hier sowieso de norm te zijn. Zelfs nu een paar huizen voorbij ons de straat afgesloten is ivm werkzaamheden komen ze nog met 50 hier voorbij en moeten dan vol in de ankers. Om vervolgens via onze tuin (nee, niet via de oprit, maar letterlijk de tuin in rijden) te keren. We hebben nu onze auto strategisch op een parkeerplek neergezet en de kliko’s aan het uiteinde van onze oprit, ik denk dat er nu alleen nog een heeeel smal autootje onze tuin in kan rijden. En Symph heeft bij de uitvoerder van de werkzaamheden gevraagd of er aan het begin van de straat nog een bord neergezet kan worden waar duidelijk op staat dat het afgesloten is voor doorgaand verkeer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')