quote:Op maandag 22 januari 2024 11:06 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Big city, big city, big big city, you're so pretty!
Voor mij is het glas meer dan half vol.quote:Op maandag 22 januari 2024 10:49 schreef Bocaj het volgende:
[..]Misschien!
Ik bedoel natuurlijk de toekomst. De energietransitie. (kutwoord)
Maar bij jou zal het glas meer half vol zijn en bij mij half leeg.
Saline'd.quote:Op maandag 22 januari 2024 10:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Daar ga jij niet over juffie.
Zijn dat ook allemaal juffiesquote:Op maandag 22 januari 2024 12:34 schreef Salina het volgende:
[..]
Saline'd.![]()
@:dick_laurent
@:Oriente
@:Pisces29
@:bloodymary1
Mist alleen nog een agent die er een bonnetje voor uitschrijft, "u mag hier niet parkeren meneer".quote:Op maandag 22 januari 2024 12:54 schreef Aether het volgende:
Parkeer je tram daar maar
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 januari 2024 12:34 schreef Salina het volgende:
[..]
Saline'd.![]()
@:dick_laurent
@:Oriente
@:Pisces29
@:bloodymary1
Kunnen we de invasie van provinciaaltjes daarmee dan ook stoppen?quote:Op maandag 22 januari 2024 10:38 schreef onlogisch het volgende:
Kan er geen hek om die republiek heen?
Vervolgens afstoten van Nederland.
Meer dan 10 tramlijnen reden op een gegeven moment niet meer, en tramhaltes leken op vluchtelingenkampen. Dat is vrij 'groot', ja.quote:Op maandag 22 januari 2024 11:04 schreef PzKpfw het volgende:
Omdat het in Amsterdam is is het ineens 'groot' en nieuws zo'n stroomstoring.
De spreidingswet steekt daar een stokje voor.quote:Op maandag 22 januari 2024 23:55 schreef Ulx het volgende:
Kunnen we de invasie van provinciaaltjes daarmee dan ook stoppen?
Dat verklaart misschien ook de "liftopsluiting" die ik op P2000 voorbij zag komen.quote:
quote:23-01-2024 21:41:11 Brandweer Amsterdam-Amstelland P 2 BAD-01 Liftopsluiting Seniorenwoningen Dr. H. Colijnstraat Amsterdam 132531
102998 Brandweer Amsterdam-Amstelland - Monitorcode
Hier in de provincie heb ik nog nooit stroomuitval gehad. Blijkbaar loop je achter als je dat soort ervaringen niet hebtquote:Op maandag 22 januari 2024 10:18 schreef Ulx het volgende:
[..]
Inderdaad, nu merken we hier hoe het in de provincie gaat. Nu weten we hier hoe het voelt om driehonderd jaar achter te lopen.
Wat je niet hebt kun je ook niet missen hé.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hier in de provincie heb ik nog nooit stroomuitval gehad. Blijkbaar loop je achter als je dat soort ervaringen niet hebt
Op alle 3 de telefoons (KPN, Vodafone en T-Mobile) was er hier (uiterst Amsterdam West) 0,0 bereik, net als gisteren…quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:01 schreef APK het volgende:
Had het net gezellig gemaakt met kaarsjes en de laptop verbonden via de databundel van de mobiel gaat het licht weer aan![]()
Vond het wel gezellig.
First world problems
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |