Die stok achter de deur snap ik dan weer wel. Wij hebben voor nu in ieder geval besloten dat volgende week vrijdag de luiers uitgaan. Ze heeft het nu al meerdere keren een paar uur zonder gered dus nu we volgende week drie dagen zonder afspraken staan, gaan we even doorzetten.quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:48 schreef eponine het volgende:
[..]
[..]
Ik vond het vooral handig omdat er ook een boekje bij zit met tips en trucs. Je hebt ook toegang tot een besloten Facebook community maar daar heb ik geen gebruik van gemaakt. Voor ons als ouders was het ook wel een stok achter de deur om ermee door te gaan. Ons kennende zouden we het anders niet in een week gefixt hebben maar alles veel vrijblijvender hebben gedaan.
Er is ook een neutrale box @:MaJo. Er zullen helaas altijd ouders zijn die het wel uitmaakt of iets roze of blauw is.
Benieuwd hoe het gaat! Wij hebben afgesproken dat ie volgende week vrijdag uitgaat, dan hebben we drie dagen zonder afspraken.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:08 schreef Tink89 het volgende:
Ik ben geïnspireerd door dit topic. Dus dag 1 zonder luier: here we go!
Succes! Wij gaan zondag starten. Ik besef me nu echt hoe makkelijk het bij mijn dochter ging. Zij was ook vrij laat (3,5) maar toen ik na wéér een poepluier zei dat het echt tijd werd voor de wc, was ze in één keer zindelijk. Dag én nacht. Het klinkt misschien ongelooflijk, maar zo is het dus echt gegaan. Vooraf uiteraard wel geoefend, maar zonder echt succes.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:08 schreef Tink89 het volgende:
Ik ben geïnspireerd door dit topic. Dus dag 1 zonder luier: here we go!
Ook gewoon op het potje, want de wc was te engquote:Op zondag 28 januari 2024 07:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
@:June. Ik lees in de box dat je de eerste dagen op het potje moet gaan, maar de mijnes is al veel te groot voor een potjeHoe hebben jullie dat gedaan? Gelijk op de wc?
quote:Op zondag 28 januari 2024 08:10 schreef Tink89 het volgende:
Mijn peuter had vannacht uit het niks 39,8 en werd gillend wakker. Z'n oren zijn het deze keer niet en hij heeft al eerder blaasontsteking gehad, dus ik vrees daar een beetje voor. Geen kots, diarree of heftig hoesten ofzo, dus een andere verklaring heb ik niet...
Ach beterschapquote:Op zondag 28 januari 2024 08:10 schreef Tink89 het volgende:
Mijn peuter had vannacht uit het niks 39,8 en werd gillend wakker. Z'n oren zijn het deze keer niet en hij heeft al eerder blaasontsteking gehad, dus ik vrees daar een beetje voor. Geen kots, diarree of heftig hoesten ofzo, dus een andere verklaring heb ik niet...
Oh beterschapquote:Op zondag 28 januari 2024 08:10 schreef Tink89 het volgende:
Oei, heftig.. ikzelf ben in totaal 4 weken bezig geweest met deze griep. Knappen je meiden wel weer op nu?quote:Op zondag 28 januari 2024 11:11 schreef NicolasJoy het volgende:
Of dé griep die heerst op het moment.
Hier hebben ze echt 40,8 en 41,6 gehad..
Op school was afgelopen vrijdag 60% van de kinderen ziek thuis. Ook gewoon lang.. Veel kinderen een week of langer, sommige al bijna 2 weken.
Jazeker, dat zijn 3 woorden! Met praten gaat het lekker. Vorige week nog huisbezoek gehad van de logopediste en komende week nog 1 online sessie rondom inzetten van muziek.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:25 schreef LauriLynne het volgende:
Dat is wel heel heftig NicolasJoy. Van 41,6 graden koorts zou ik toch wat onrustig worden vrees ik.
Hoe gaat heg vandaag met de kleine man Tink?
Beterschap aan alle zieken.
Hier zit het praten eindelijk in de lift. Net nu we een doorverwijzing gehad hebben.
Vandaag zei ze: een, twee hoppatee. Telt dat als 3 woorden?
Lily en Seven hoe gaat het praten bij jullie inmiddels?
Ik vind jullie verhalen over zindelijkheid erg inspirerend maar hier stond er deze week nog eentje op de badkamervloer te plassen zonder dat ze doorhad wat ze deed. Dus ik geloof niet dat ze er al klaar voor is.
Wij lijken er redelijk doorheen te zijn.quote:Op maandag 29 januari 2024 23:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
Oei, heftig.. ikzelf ben in totaal 4 weken bezig geweest met deze griep. Knappen je meiden wel weer op nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |